نامه به سردبیر: 17 مه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 17 سال 2020اقتصاد باید بازگشایی شد اما ما مردمی نیستند مص

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1399

نظر

اقتصاد باید بازگشایی شد اما ما مردمی نیستند مصرفی

من می دانستم که قرار بود به اتفاق می افتد دیر یا زود: کسی که قرار بود به می گویند که ما پیر فوتبال geezers هستند مصرفی.

ان کولتر مارس 30 ستون مورد COVID-19 و بازگشایی اقتصاد ضمنی آن است. او نوشت: با اشاره به میزان مرگ و میر در افرادی که بیش از 70: "اما از آن است که دو خبر خوب به این دلیل که ووهان اهداف افرادی که از نیروی کار به هر حال."

خوب عزیز ان حتی اگر ما از نیروی کار ما هنوز پرداخت مالیات خرید مواد غذایی, خودرو, خوردن, خارج, خرید, خانه, و غیره. آن خواهد بود جالب برای انجام محاسبات ریاضی فرض کنید که حداقل نیمی از ما مردمی مرگ در عرض چند ماه آینده چقدر دولت و شرکت های بیمه خواهد شد صرفه جویی در امنیت اجتماعی و مدیکر, پزشکی, پرستاری مراقبت در خانه, صفحه اصلی مراقبت های بهداشتی درمانی, دستگاه های پزشکی و غیره.

از سوی دیگر اقتصاد باید بازگشایی شد. اجازه دهید کسانی که می خواهند در خانه بمانند و از خانه کار می کنند این کار را انجام دهند و کسانی که می خواهند به بازگشت به کار بازگشت.

باز رستوران, فیلم, استادیوم, مکان های عبادت و غیره و اجازه دهید مردم تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند برای حضور در. امیدوارم با اقدامات احتیاطی مناسب.

البته وجود خواهد داشت بیشتر موارد و مرگ و میر بیشتر اما بیایید امیدوار باشیم که بهتر و سریعتر تست خواهد شد به طور گسترده ای در دسترس برای هر مرد ، زن و کودک سالم یا بیمار است که بیمارستان ها به اندازه کافی تخت ICU و ماسک و پرسنل بهداشت و درمان به درستی محافظت می شود و دولت می پردازد برای مراقبت از کسانی که فاقد بیمه درمانی.

این بیماری همه گیر است که در اینجا به ماندن حداقل تا زمانی که ما یک دارو برای از بین بردن ویروس و نه تا زمانی که ما یک واکسن با اثر ثابت و ایمنی. خدا از ما محافظت می کند.

پرسی Kepfer فورت پیرس

سازمان های غیر انتفاعی در خدمت جمعیت های آسیب پذیر نیاز به دسترسی به امداد بسته های برنامه های وام

این COVID-19 بحران نهفته است همه ما در زندگی روزمره به خصوص جمعیت های آسیب پذیر مانند کسانی که تحت تاثیر آلزایمر و زوال عقل است. خوشبختانه انجمن آلزایمر در ادامه به ارائه منابع مهم راهنمایی و حمایت از افراد و خانواده ها را تحت تاثیر زوال عقل در طول این زمان.

من شخصا دیده اند که چگونه از زوال عقل می تواند تاثیر افراد و خانواده ها و این اثرات تشدید در این زمان بحران است. من یک شخصی مراقب من و شاهد دست اول چگونه از زوال عقل تاثیر می گذارد تمام اعضای خانواده است.

من می خواهم به درخواست سناتور. مارکو روبیو برای حمایت از ترویج آلزایمر آگاهی برای جلوگیری از سوء استفاده سالمند عمل می کنند. انجمن آلزایمر مبارزه می کند هر روز برای محافظت از ما از تشکیل و آن را ضروری است که پرسنل اورژانس عدالت پرسنل پلیس و خدمات اجتماعی کارگران درک نیازها و امکانات سوء استفاده که در حال شایع در جوامع ما.

به دلیل مسائلی مانند اینها و بیشتر از من هم بپرسید که روبیو سناتور. حمایت از ایجاد یک منحصر به فرد صندوق برای حمایت از غیر انتفاعی کارفرمایان با بین 500 تا 10000 کارکنان از جمله بخشش وام در آینده COVID-19 امداد بسته است.

ما باید اطمینان حاصل شود که مردم نهفته آلزایمر و زوال عقل را بحرانی منابع ارائه شده توسط انجمن آلزایمر هر دو امروز و در آینده است. لطفا برای حمایت از گسترش غیر انتفاعی دسترسی به اعتبار امروز.

نانسی Ginden نخل شهر

کلینیک کلیولند در مراقبت های تهدید کننده زندگی سناریو فوق العاده بود

این سالمندان snowbird شده است که در آینده به رودخانه شهرستان برای بیش از 20 سال به دنبال ستایش ما در کلینیک کلیولند — رودخانه هند مرکز پزشکی اینجا را در ورو بیچ برای بالا فلات خدمات استثنایی.

ایالتی ماساچوست در رتبه 13 در پزشکی مراقبت با کیفیت به فلوریدا رتبه بندی 23rd, با توجه به U. s. اخبار & گزارش جهانی. ضرب المثل "اوه فلوریدا پایین تر از مراقبت های پزشکی." من به یاد داشته باشید که چگونه بسیاری از دوستان است که من باید با تعامل در نزدیک به 80 سال در این سیاره باید اشاره کرد به من گفت: "صبر کنید تا زمانی که شما بازگشت به ماساچوست برای دریافت کمک های پزشکی" برای مقابله با مشکل.

کلینیک کلیولند در اینترونشنال رادیولوژیست فولاد تیم انجام بحرانی عملیات به اصلاح جدی و بیماری تهدید کننده زندگی در این نیروی دریایی ایالات متحده کهنه. عملیات آغاز شد به کاهش ممکن است مرگبار در نتیجه اگر نه انجام شده به سرعت. متخصصان پزشکی در این کار مهم, ترسناک زمان از COVID-19 بحران شد بسیار حرفه ای و مراقبت از زمان پذیرش, در کلینیک کلیولند بیمار غرفه به تاریخ ترخیص از بیمارستان است.

ما به عنوان شهروندان ارشد درک خوب و کامل مراقبت های پزشکی هر زمان ما در نیاز به خدمات از جمله. شناخت کامل به خوبی در آب و هوای اقتصادی امروز سالمند مراقبت های پزشکی باید کارآمد و موثر برای همه است. من ممکن است تشخیص داده شده است در زمان در ماساچوست اما مطمئنا درخشش و سریع با اذعان سریع تشخیص آغاز اقدام فوری که بسیار مهم بود که به یک نتیجه مثبت است.

باب Lucier ورو بیچ

اتهامات علیه مایکل فلین شد مشتق شده از جنایات که هرگز وجود نداشته

اتهامات عنوان شده علیه ژنرال مایکل فلین باید کاهش یافته و توسط وزارت دادگستری در اوایل. اتهامات عنوان شده علیه او مشتق شده از جنایات که هرگز وجود نداشته است.

کلینتون اردوگاه استخدام خارجه سابق عامل برای ایجاد یک خط داستان در یک اقدام کودتا علیه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. با وجود دانستن این که اسناد نادرست, FBI مدیر James Comey او کمتر از رتبه و فایل عوامل perjure خود به دنبال حکم(ع) بر اساس این انکار اطلاعات (میوه درخت سمی) در حالی که رهبری رسانه ها در این سفر کل زمان. این Mueller بررسی تایید این اوایل اما صحافی کردن حقوق و دستمزد.

دیگر از پل Manafort که به تنهایی می ایستد در جرایم مالیاتی وجود دارد باید محاکمه Comey و تیم خود را برای شهادت دروغ و نادرست دادستان است.

Martin J. جاکوبسن پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن