نامه به سردبیر: مارس 10 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 10 سال 2020یک قرن بعد نویسنده به نظر می رسد در زندگی بسیا

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

نظر

یک قرن بعد نویسنده به نظر می رسد در زندگی بسیاری از تغییرات (P. S. تولدت مبارک!)

در ژوئن 8, من خواهد شد از 100 سال است.

یک صد سال پیش ملت و جمعیت آن در حدود 106 میلیون. وودرو ویلسون رئیس جمهور شد, موتور وسایل نقلیه به جای اسب کشیده وسایل نقلیه و بسیاری از چراغ های خیابان و خانه ها هنوز روشن توسط گاز یا نفت سفید است.

واگن برقی کرایه شد و 3 سنت برای کسانی که کمتر از 12 و 7 سنت برای 12 و بالاتر. دو عرشه بلوار اتوبوس کرایه شد 5 سنت و 10 سنت. کسب و کار و برخی از خانه تا به حال تلفن. پرداخت های همراه قرار گرفته بودند در برخی از گوشه و کنار خیابان برای کسانی که تا به حال هیچ تلفن.

لوازم الکتریکی و الکترونیک هنوز در تابلوهای نقاشی و یا تنها در خیال ذهن. تنظیم تجاری پست هوایی و خدمات مسافری آغاز شد و در سال 1925.

در سال 1918 دو سال قبل از من متولد شد, اسپانیایی ویروس آنفولانزا ایجاد می شود بیش از 675,000 مرگ و میر در ایالات متحده و بسیاری از میلیون ها نفر در سراسر جهان است. در سال 2020 به عنوان از آوریل 7 coronavirus باعث شده بود بیش از 76 ، 000 ثبت مرگ و میر در ایالات متحده و بیش از 268,000 در سراسر جهان است.

زمانی که COVD-19 اجرا می شود البته آن ایالات متحده آمریکا و جهان خواهد شد و هرگز همان دوباره.

هنری Sulima ورو بیچ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل این ویروس حتی قبل از اولین متحده مورد

مداوم اسطوره جمهور تهمت مقصر بودن برای اقدام نیست به زودی به اندازه کافی در coronavirus باید نابود شود قبل از این دروغ می شود بیش از حد ریشه دوانده در حزب دموکرات حامیان مغز است.

اولین ویروس مرگ اتفاق افتاده در ایالت واشنگتن در فوریه. 29. که تاریخ دموکرات ها' مورد علاقه دکتر Fauci اظهار داشت که هیچ دلیلی وجود ندارد که در آن زمان برای هر کسی که برای تغییر آنچه که آنها انجام می دهند. قبلا مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ساخته شده بسیاری از حرکت بر اساس جدی دولت از امور در چین که در آن بسیاری (که می داند که چگونه بسیاری از) در حال حاضر مرده به عنوان یک نتیجه از یک رمز و راز بیماری است.

رئیس جمهور تا به حال در Jan. 6 صادر شده یک سفر توجه در ووهان چین قبل از هر گونه ایالات متحده عفونت به وجود آمد.

Jan. 17: رو CDC برای شروع پیشرفته غربالگری در فرودگاه های بزرگ.

Jan. 21: اعلام Coronavirus نیروی کار پس از "یک ... بیمار تشخیص داده شد" با COVID-19.

Feb. 4: "اجازه استفاده از CDC COVID-19 آزمون در آزمایشگاه خصوصی.

مغلوب ساختن پیشی جستن-متنفر باید بدانید که در طول این همه در اوایل فعالیت استیضاح رئیس جمهور تحت سلطه, اخبار و بسیار از اندیشه سیاسی. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن پیدا شد گناه نیست لذا شروع به سرزنش او برای این بیماری است.

Feb. 11: trump's HHS همکاری با J&J به کار بر روی تولید یک واکسن.

6 مارس: امضا لایحه ارائه $8.3 میلیارد دلار در COVID-19 پاسخ وجوه.

و در ادامه: او محدود سفر اروپایی منتشر شده که 42 میلیارد بیشتر در ویروس بودجه مقرراتزدایی پزشکی از راه دور;و فروشگاههای جعبه بزرگ برای شروع درایو-از طریق آزمون.

در همین حال کشورهای دیگر تا به حال انجام نشده است و آنچه که او انجام داده بود و حتی در دخالت این که چین enabler.

نورمن گرانت ورو بیچ

کمتر خوردن گوشت بهتر است برای آمریکایی ها سلامت

اخیر گزارش های رسانه ها در مورد خطر به زنجیره غذایی هستند بی معنی است. این پیام های تبلیغاتی از مواد غذایی مانند تایسون و Smithfield. برخی از آخرین مواد غذایی ما باید آنهایی که آمده از مزارع کارخانه و عظیم گیاهان پردازش. متمرکز تغذیه دام عملیات (CAFOs) در زمین پرورش برای بیماری فاجعه زیست محیطی و سلامت فقیر. با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از 80 درصد از تمام آنتی بیوتیک ها استفاده می شود در ایالات متحده استفاده می شود برای دام است. آن را به مدت طولانی ایجاد شده است که محصولات حیوانی مضر برای سلامت انسان است. فجایع زیست محیطی رخ می دهد که طوفان سیل لاگون از زباله های تولید شده توسط CAFO و یا زمانی که فضولات حیوانی تراوش به داخل زمین آب است.

سازمان بهداشت جهانی نیز به عنوان موسسه آمریکایی تحقیقات سرطان انجام مطالعات در بر داشت و به صراحت آن است که یک رژیم غذایی بالا در محصولات حیوانی باعث افزایش شانس ابتلا به سرطان. علم به ما می گوید که استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها منجر به باکتری های مقاوم مثل MRSA که پاسخ نمی دهند به ما زمان آنتی بیوتیک است.

راه سوم غول پردازنده های مواد غذایی و CAFOs بد برای سلامت انسان است که هزینه های زیست محیطی از مزارع کارخانه. زباله های تولید شده توسط این غول خوراک نتایج بسیاری در آلودگی هوا و آب و خاک است. صنعت دامداری قدرتمند لابی گروه های که در نتیجه سهل انگاری قوانین و مقررات برای حفاظت از شهروندان آمریکایی است.

زنجیره غذایی در خطر است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در گیاهان پردازش. سلامت مردم در خطر است زیرا از CAFO و کشاورزی کارخانه. بدون شک با استاندارد آمریکا و رژیم غذایی (sad) است ما را بیمار و چاق. وقت آن است که آمریکایی ها مسئولیت بیشتری را برای سلامت خود و ترک خوردن محصولات حیوانی و غذاهای فرآوری شده و شروع به خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات است.

رزماری Westling, جنسن بیچ

گلف بازی برای خیریه ؟

من نمی پرداخت برای تماشای تایگر وودز و Payton منینگ بازی در برابر فیل مایکلسون و تام بردی. چگونه در مورد جنگل و باراک اوباما در مقابل مایکلسون و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن?

ویک Latvis St. Lucie غرب



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن