نامه به سردبیر: 4 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 4, 2020تعویض سربرگ رسمی است که هزینه های غیر ضروریواقعا بر

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

نظر

تعویض سربرگ رسمی است که هزینه های غیر ضروری

واقعا برای برخی از زمان در حال حاضر من شده اند ناراحت و هر بار من دریافت مواد چاپ از ادارات دولتی از قبیل جمع آوری مالیات است که خود به ترویج نام فرد officeholder در مالیات دهندگان هزینه. هر چاپ سربرگ و فرم های چاپی و یا سایر مکاتبات از دولت باید عمومی استفاده نمی شود به عنوان شخصی تبلیغات ترویج فردی officeholder نام است که اغلب برجسته گچ بری بر روی آیتم استفاده کنید.

به عبارت دیگر, Indian River County Tax Collector باید عنوان نام فردی است که در حال حاضر برگزاری این موقعیت. من برای یک, را برای چندین سال به سادگی ساخته شده من چک قابل پرداخت به Indian River County Tax Collector. نه یک بار که هر یک از کسانی که چک برای پرداخت های ساخته شده را به دفتر خود را به عنوان دریافت کننده وجه ناشی از هر گونه مشکل و یا تاخیر در حال پردازش پرداخت.

دیگر از رقابت برای به رسمیت شناختن نام برای کمک در انتخابات آینده وجود دارد بدون نیاز به قرار دادن نام فرد بر روی سربرگ ، جزوه و سایر مکاتبات. انجام این کار است که به وضوح یک زباله از ما دلار های مالیاتی و ایجاد هزینه های غیر ضروری برای سربرگ و دیگر مواد تبلیغاتی است که نیاز به چاپ هنگامی که یک تازه انتخاب فرد طول می کشد. در همین حال منابع موجود ما پرداخت می شود برای رفتن به محل های دفن زباله هر زمان وجود دارد را تغییر دهید.

R. Scott Taylor, ساحل Vero

تغییرات اخیر در قانون مالیات شدند کوته

ما bungled ملی در پاسخ به COVID-19 در معرض shortsightedness از تصویب اخیر قانون مالیات بر اصلاحات.

جمهوری خواهان به طور کلی و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ویژه در تقبیح دموکرات' استفاده از مالیات و کاهش مخارج محرک و فدرال رزرو پول تزریق به نوبه خود در اطراف یک اقتصاد بود که در مرگ مارپیچی. خوشبختانه رئیس جمهور اوباما قادر به گرفتن به اندازه کافی انجام شده به اقتصاد در حال حرکت رو به جلو قبل از ایران در زمان کنترل کنگره است.

هر کسی که آشنا با کار جان مینارد کینز متوجه می شود که کسری مخارج یک راه برای تحریک اقتصاد قرارداد. است که چرا تهمت و بسیاری دیگر از جمهوری خواهان مخالف آن در طول دولت اوباما که آنها مشتاق به دیدن شکست.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار جمهوری خواه نگرش تغییر کرده است. با وجود یک اقتصاد پررونق تهمت تصمیم به تحریک اقتصاد با کسری هزینه های که او را به عنوان یک حرکت سیاسی و شخصا سودآور است. افزایش کسری بودجه منجر به بیشتر از یک کاهش مالیات است که تا حد زیادی مورد علاقه ثروتمندان و شرکت های بزرگ است. او همچنین تشویق تغذیه برای گسترش عرضه پول.

افزایش کسری بودجه انجام نمی بسیار به بهبود اقتصاد آن را به عنوان باقی مانده در حدود همان مسیر به عنوان آن را تحت اوباما. چرا که استراتژی افزایش هزینه و کاهش مالیات برای در حال حاضر ثروتمند است نه به عنوان موثر به عنوان اوباما هزینه های زیربنایی و طبقه متوسط مالیات را کاهش دهد. (تهمت قول داده بود یک تریلیون دلار زیرساخت لایحه اما پس از او انتخاب شد سناتور. میچ مک کانل به او گفت که او نمی توانست آن و کاهش مالیات.)

کینزی کسری هزینه های در نظر گرفته شده است برای رکود. گسترش کسری بودجه در طول زمان موفق است که بی پروا به عنوان است که حذف هر گونه کوسن باید یک بحران اقتصادی بوجود می آیند. بحران اقتصادی بوجود آمده و ما در موقعیت سودمند برای مبارزه با آن است.

استیو Tierney فورت پیرس

بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها misconstrue مفهوم آزادی شخصی

این رمان نویس بزرگ روسی فئودور داستایفسکی گفت: "(برخی می گویند) 'دریغ نکنید برای برآوردن نیازهای خود را; در واقع, خود را گسترش نیاز و تقاضا بیشتر است.' این است که دنیا دکترین امروز. و آنها بر این باورند که این آزادی است."

که در آن اما در حال حاضر روز آمریکا می تواند در سراسر جهان همه گیر بود, انحرافی, به یک حزبی موضوع ؟

که در آن اما در حال حاضر روز امریکا می کند تصمیم به پوشیدن و یا به پوشیدن ماسک تبدیل به یک بیان سیاسی وفاداری ؟

و از کجا اما در امریکا یک گارد امنیتی به ضرب گلوله کشته و پس از یادآوری یک خریدار او نیاز به پوشیدن یک ماسک قبل از ورود به یک خانواده فروشگاه دلار در فلینت میشیگان?

زمانی که من وارد یک ساختمان من پوشیدن ماسک. بله من این کار را برای حفاظت از خود, اما من نیز آن را انجام دهید برای حفاظت از دیگران: من از پزشکان و کارکنان; فروشگاه کارمندان که پرداخت نشده تقریبا به اندازه کافی برای مقابله با خود محور مشتریانی که آدرس آنها disrespectfully; و اعضای کلیسای ما زمانی که فرد در خدمات رزومه.

متاسفانه امریکا دیگر نمی تواند ادعا می شود که "درخشان شهر بر تپه است." بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها misconstrue مفهوم آزادی شخصی چرخاندن تعریف آن برای ارضای خود را خودخواه خواسته. از خود گذشتگی و شجاعانه نمایش داده شده توسط ما مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر است که تابع توسط کودکانه رفتار بزرگسالان رفتار مانند کودکان فاسد. چنین بی احترامی رفتار نمی تواند ادامه دهد اگر ما امید به ایستادگی در برابر حرص و آز و فساد و اطلاعات غلط و بله coronaviruses که SARS-CoV-2 است اما یک سویه خطرناک جهش ارگانیسم.

همینگوی گفت: "هنگامی که شما را دوست دارم شما می خواهید به انجام همه چیز ، شما می خواهید به قربانی کردن برای. شما می خواهید به خدمت می کنند."

امریکا را فراموش کرده چگونه به عشق.

کری کمی ورو بیچ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن