نامه به سردبیر: 24 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 24, 2020هیچ آتش بازی در تاریخ چهارم جولای ؟ آه بازگشت به ص

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

نظر

هیچ آتش بازی در تاریخ چهارم جولای ؟ آه بازگشت به صفحه bah!

من بسیار نا امید شده بود به شنیدن خواهد بود وجود دارد هیچ آتش بازی در چهارم. من درک می کنم هیچ فعالیت در رویال پالم نقطه هیچ رژه و.... اما هیچ آتش?

ساکنان نیاز به چیزی برای نگاه به جلو و احساس می کنید که داشتن چند نفر ارسال کردن برخی از وسایل آتش بازی برای مردم برای لذت بردن از کمک خواهد کرد زندگی را کمی بیشتر از حد نرمال است. من فکر می کنم همه ما نیاز است که.

من امیدوارم که این شهرستان تجدید همه پرسی درباره و نشان می دهد بر روی بروید.

جوآن Anderson, ساحل Vero

ملت ایران پرچم و سرود نمایندگی بیش از سیاسی شکایت

نوه بزرگ از بردگان و شکست مؤتلفه سربازان. پسران و دختران از مهاجران از سراسر جهان است. شهروند سربازان که در سمت چپ مزارع کالج ها و مشاغل برای دفاع از کشور در دوران جنگ. خاک-کودکان فقیر از رکود بزرگ. بازماندگان از بیماری های همه گیر جهانی. از این آمد و امروز میلیونر, موسیقی فیلم و ستاره های ورزشی. دانشمندان و مربیان و پزشکان و تکنولوژی جادوگران. که در آن اما در این ایالات متحده می تواند وجود داشته باشد بسیاری از داستان های موفقیت انسان?

کشور کامل نیست چون ما مردم کامل نیست. عمومی سیستم عامل ما توافق به ورزش حرفه ای و جایزه نشان می دهد که هیچ جایگاه اجتماعی و سیاسی شکایت. نشان دادن حمایت خود را زمان. ملت ایران پرچم و سرود نمایندگی چیزی بزرگتر از هر علت بدون توجه به چگونه میدهیم.

مایکل کین نخل شهر

خوب مردم در شیکاگو کار به طور مداوم برای صلح و عدالت

یک نامه اخیر پرسید: "جایی که صدای اعتراض و ... به 510 قتل عمدتا سیاه و سفید در سیاه و سفید در شیکاگو در سال 2019?" اخیرا زندگی در شیکاگو, من می خواهم به پاسخ به: آنها در همه جا اما امریکا آنها را نادیده می گیرد. فقط برای شیکاگو, شما می توانید نگاه کردن بلر هولت صلح داد, ساخت, شیکاگو, آتش بس, ایلینوی, مرکز Halsted شیکاگو CRED در شیکاگو و هر یک از صدها نفر از سازمان های دیگر در مرحله یک رژه ثابت صلح راهپیمایی و انجام رابطه جنسی خشن, آرام کار روزانه میانجیگری و جوانان خدمات.

به عنوان یک آمریکایی سفید صحبت کردن با دیگران, من می خواهم به می گویند: ما نیاز به سر ما از شن و ماسه. همه ما wringing دست در مورد "سیاه جرم" و غارت یک حواس پرتی از شکست ما در دولت و جامعه است. ما رو پدر و مادر در Treasure Coast تظاهر کنندگان در مینیاپولیس و رئیس ستاد نیروی هوایی ما گفتن دقیقا همان چیزی است که: سیاه و سفید آمریکایی ها کشته می شود در هر نقطه در هر لحظه در هر هوی و هوس و با مصونیت از مجازات توسط پلیس و اوباش. سفید آمریکایی ها نمی به اشتراک گذاری این ترس است.

به عنوان آمریکایی ها این نمونه ای اساسی تخطی از ما اعلامیه استقلال. همه ممکن است در برابر خلق شده اند اما آمریکایی های سیاه و سفید هنوز متولد می شود و یا به همان اندازه درمان; حقوق خود را به زندگی و آزادی هستند که به طور معمول بیگانه. پس چرا سفید, آمریکایی ها را شگفت زده کرد زمانی که تظاهر کنندگان خود را به ورزش چهارم درست است ؟ "هر زمان که به هر شکل از دولت می شود مخرب از این به پایان می رسد آن است که حق مردم را به تغییر و یا لغو آن." نه ما انقلاب آغاز و با قتل عام و یک حزب چای ؟ اگر شما در واقع در مورد مراقبت خشونت شما می خواهم کار برای اصلاح این بی عدالتی -- فقط به عنوان خوب مردم از شیکاگو انجام شده است برای مدت زمان طولانی.

ریحان بستکی ورو بیچ

کشور در آینده با هم به تغییر سیستم است که استمرار نژادپرستی

مقاله نویس بن شاپیرو شکایت ژوئن 14 مورد رسانه ها در پاسخ به اعتراض به خشونت پلیس و در مورد هرج و مرج و گیج کننده پیام آمده است که از آن کردند. او می گوید این کشور در حال سقوط از هم جدا. چه عجیب و غریب مشاهده. من یک کشور با هم برای اولین بار در دهه.

معترضان در هر شهر و سرپیچی نژادی تقسیم. آنها را باز کرده اند تا معنی دار گفت و گو برای حل و به صورت کاملا خود به خودی جنبش به سرعت سازماندهی شده برای خنثی کردن غارتگران و بازیگران بد کمک به پاک کردن آسیب و جلوگیری از بیشتر. آیا شما از دست کسانی که داستان ؟ آن است که یک موضوع تمرکز?

آن را کثیف و غم انگیز وجود دارد مقدار زیادی از خشم و جوش بیش از, اما نیز وجود دارد که در حال حاضر آگاهی بیشتر. ما نیاز به شنیدن این داستان به درک همه گیر نژادپرستی نه به سعی کنید به می دانم که چگونه آن را احساس می کند اما به کمک تغییر سیستم است که تداوم آن است. که هدف بن. که تمرکز است. و آن این است که متحد کردن اکثریت. اگر آن را احساس می کند های سیاسی و یا حتی شخصی به شما شاید دلیلش این است که ما به تازگی به نظر می رسد به دو اردوگاه تقسیم شده کسانی که نفرت گفت چه کاری انجام دهید حتی اگر آن را به نفع سلامت و در نهایت ثروت ملت ما و کسانی که در آغوش تغییرات است که می تواند ما را به همه ما مزایای آن. آن را شخصی آن درست است. و آن را گیج کننده و روشن است به عنوان یک زنگ با صدای بلند و روشن است.

پت اسکات استوارت

کشتی با آنچه واقعا خبر ؟ سعی کنید تغییر کانال

من تماشای تلویزیون با کنترل از راه دور در دست تغییر کانال در هر یک شکست تجاری. به تازگی من خودم تعویض عقب و جلو از سی ان ان به فاکس نیوز. من شگفت زده تقریبا راه مخالف آنها گزارش بر همان حوادث است.

یک شنبه شب من از تماشای روباه و اشتباه در کلیک به ایالات متحده آمریکا که تا به حال کشتی حرفه ای در. برای دو ساعت بعد من رفتم جلو و عقب با آن دو است. من فقط در بر داشت WWE باید خیلی صادقانه تر و قابل باور تر از سی ان ان.

جری Lanigan, پورت سنت لوسی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن