نامه به سردبیر: 2 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 2, 2020فلوریدا, کالج, سیستم, قطار, بسیاری از ما در خط مقدم

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

نظر

فلوریدا, کالج, سیستم, قطار, بسیاری از ما در خط مقدم قهرمانان

از مارس 9, زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام وضعیت اضطراری برای COVID-19 ما را تماشا کرده اند بسیاری از قهرمانان در اخبار شنیده می شود مردم تشویق خود را از بالکن به تماشای رژه وسایل نقلیه برای بالا بردن این قهرمانان. این قهرمانان ما کارگران خط مقدم و قبل از آنها در خط مقدم بودند, دانش آموزان, کسب درآمد از درجه و اعتبار لازم برای خدمت به ما و همه مردان و زنانی که تا به حال از تعهد و شجاعت خود را به کمک به دیگران و جامعه خود را.

در فلوریدا کالج سیستم ما وظیفه آموزش و پرورش این ضروری کارکنان خدمات. به نمایندگی از FCS شورای اسلامی از رئیس جمهور می گویم که آماده سازی آن مردان و زنان برای خدمت به جوامع ما یکی از بزرگترین افتخارات.

FCS فلوریدا نیروی کار موتور در همه مناطق و به خصوص در زمینه مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان. که آشکار هنگامی که شما نگاه کنید که چگونه بسیاری از کارگران خط مقدم تحصیلات تکمیلی هر سال از FCS. در اینجا تعدادی از فارغ التحصیلان از 2018-2019:

• پرستاران و مرتبط با مراقبت های بهداشتی حرفه: 8,271

• EMTs و مشاغل مرتبط با: 3,846

• اجرای قانون: 327

• آتش نشانان: 1,104

آینده روشن است. FCS به حال 35,083 از این قهرمانان که ثبت نام در 2018-2019 به روت برای موفقیت است. این دانش آموزان و خانواده های آنها اعتماد کالج های ما و آنچه که ما برای ایستادن. با وجود تلاش بار FCS باقی می ماند در دسترس و راحت و مقرون به صرفه و از همه مهمتر, ما متعهد به آموزش فردا قهرمانان شجاع.

امروز و برای همیشه لطفا برای ما افتخار ما کارگران خط مقدم. آنها فلوریدا قهرمانان قبل از COVID-19 و باقی خواهد ماند فلوریدا قهرمانان پس از این بیماری همه گیر. به هزاران نفر از فارغ التحصیلان را انتخاب کنید که برای ورود به این رشته مهم تحصیلی در هر سال از ما و دانشگاه های ما بسیار افتخار می کنم و سپاسگزار از شما. ما از شما سپاسگزارم برای شما باور نکردنی خدمات. قوی باقی بماند.

دکتر جیم Murdaugh رئیس جمهور تالاهاسی کالج و صندلی فلوریدا, کالج, سیستم شورای اسلامی از رئیس جمهور.

به عنوان CDC توصیه ها را تغییر ما باید محتاط باقی می ماند

در مارس 22, نامه رابرت گیبونز chides رئیس جمهور تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس برای پوشیدن ماسک و تنظیم یک مثال بد برای طرفداران خود را. اگر او می بیند کسی بدون ماسک آیا او از آنها بپرسید که آیا آنها تهمت حامیان?

آخرین شنیده ام این است که مراقبان و پزشکان باید با پوشیدن تایید ماسک. اکثر مردم با پوشیدن ماسک فراموش نمی در همه. با این حال, اگر شما یک سرد و یا در بیمار از هر گونه پوشش باید کمک به شما و مردم در اطراف شما. انتخاب من به پوشیدن ماسک در هنگام رفتن به یک فروشگاه و هیچ جای دیگری. من نمی پوشند یکی که رفتن به یک رستوران.

در "سلامت کشور و در بخش" مقاله در همان روز یک داستان گزارش می دهد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و گفت که این ویروس می کند "گسترش به راحتی" با لمس کردن سطوح و یا اشیاء و راه های اصلی برای جلوگیری از عفونت هنوز هم نگه داشتن فاصله شش فوت از هم جدا شستن دست های خود را با آب و صابون تمیز کردن و ضد عفونی. نه یک کلمه در مورد استفاده از ماسک است.

CDC در حال تغییر است و توصیه های آن تقریبا در هر هفته. در این نقطه است. من فکر می کنم ما فقط نیاز به دقت و توجه. ما باید اقتصاد را به بالا و در حال اجرا است. خیلی عالی بود قبل از این آمار است. ایالات متحده شماره 1 دوباره. من تعجب می کنم آنچه واقعا شروع این ؟

دانیل Zielinski پورت سنت لوسی

سازمان بهداشت جهانی تصمیم گرفتند برای چین در این بیماری همه گیر

بار دیگر رئیس جمهور تهمت ثابت می کند او میهن پرستی. به نام او کرده است برای پاسخگویی از سازمان بهداشت جهانی است. این است که به رغم این واقعیت است که ما بیشتر پول به این سازمان بارها تصمیم گرفتند در کنار چین در این وضعیت همه گیر ملت در حال حاضر مواجه است.

سر که یک اتیوپی صدای شهروند و آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که اتیوپی و چین قوی هستند شرکای تجاری. چیزی مثل ماهی است که در حمایت از چین و در آن به نظر می رسد برای اثبات طرفداری چین است. در حال حاضر خوشبختانه رئیس جمهور ما قطع بودجه تا زمانی که پاسخگویی را فراهم می کند که شامل و چگونه آنها با استفاده از میلیون ها دلار به ما ارائه به این سازمان است.

فرانک و مینا و سباستین

آزادی مطبوعات یکی از بزرگ bulwarks آزادی'

در سال 1776 ویرجینیا استعماری مقننه تصویب اعلامیه حقوق است که شامل حکم "آزادی مطبوعات یکی از bulwarks آزادی و هرگز نمی تواند محدود اما با استبداد دولت ها است."

قانون اساسی ایالات متحده آمریکا تصویب شد در ژوئن 21,1788. منشور حقوق تصویب شده در Dec. 15, 1791 و شامل متمم اول قانون اساسی اعطای آزادی دین از سخنرانی مطبوعات حق مسالمت آمیز جمع آوری و به درخواست دولت برای جبران نارضایتی.

سوگند از ورود به ارتش ما پیچیده تر از آن است که از رئیس جمهور است. آنها "سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا در برابر همه دشمنان خارجی و داخلی است که من را تحمل خواهد کرد ایمان و وفاداری به همان که من را اطاعت از دستورات رئیس جمهور و افسران منصوب بیش از من با توجه به مقررات و یکنواخت کد عدالت نظامی. پس به من کمک کن خدا."

هزاران نفر از این استخدام درگذشت طولانی قبل از آنها آموخته فهم و outs از آن سوگند. رئیس جمهور در خدمت اداره می شود. او است نه دولت.

لوول Sasser فورت پیرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن