نامه به سردبیر: 14 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:53 PM EDT Jun 14, 2020ما نیاز به یک تغییر در نحوه کلانترها دیگر مقامات م

توسط ABTINNEWS در 26 خرداد 1399

نظر

ما نیاز به یک تغییر در نحوه کلانترها دیگر مقامات محلی انتخاب می شوند

من زندگی در رودخانه شهرستان بیش از 50 سال است. در ابتدا انتخابات من در شرکت داشته اند یک مقطع از افراد در حال اجرا برای دفاتر مختلف. ما تا به حال نامزد از هر دو حزب عمده. امروز برای تبدیل شدن به یک انتخاب رسمی خود را از وابستگی حزب باید حزب جمهوری خواه.

دموکراسی بهترین آثار زمانی که همه شهروندان شرکت کنند. آینده IRC کلانتر انتخابات را ترک خواهد کرد و اکثریت خاموش کردن. آن زمان است که ما تغییر چگونه county sheriff انتخاب شده است و مقامات دیگر است.

از زمان شکست از رای دهندگان به دموکرات ها 33,405; خواهان 55,193; NPA 29,133; و دیگر 1,694. اگر ما به بررسی این اعداد اکثریت خاموش است و هیچ صدای در کلانتر انتخابات. بنابراین ما نیاز به تغییر چگونه ما کلانتر انتخاب شده است در Indian River County, به ویژه به دلیل ناآرامی های اخیر در کشور به عنوان آن مربوط به خشونت پلیس و نژادپرستی سیستماتیک.

بسیاری از آمریکایی ها احساس می کنند که هیچ قدرتی در انتخاب چگونه ما می توانیم تغییر فرهنگ در پلیس در امریکا است. کشتن جورج فلوید توسط مینه سوتا پلیس شده است چشم بازکن برای بسیاری از آمریکایی ها. ما نمی توانیم تغییر و قلب مردان. اما ما می توانید انتخاب کنید افرادی که زندگی می کنند تا به این اعلامیه که همه انسانها برابر خلق شده اند با قرار دادن سیاست به جایی که ما نمی خواهد که دیگر جورج فلوید, اریک گارنر, Breonna تیلور و Tamir برنج هرگز دوباره.

والری Brant-ویلسون ورو بیچ

هر دو پزشکی حرفه ای و کسب و کارهای کوچک نیاز به حمایت قانونی

فعلی بهداشت بحران را مجبور بهداشت و درمان کارگران به جیره منابع توقف غیر اضطراری, اما از نظر پزشکی لازم در مراقبت و مجبور بسیاری از کسب و کار به شاتر درهای خود را کردند و کارگران خود را. برخی از کسب و کار هرگز بازگشایی شده است. به عنوان شهردار سابق ساحل Vero, 20-plus-سال پزشکی حرفه ای و صاحب یک کسب و کار کوچک با 70 کارکنان, من یک چشم انداز منحصر به فرد در مورد تاثیر این امر در ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کسب و کارهای کوچک به طور یکسان. به عنوان ما اقتصاد دولتی به آرامی با خیال راحت دوباره باز می شود, سیاستگذاران نیاز به نگه داشتن در ذهن حمایت برای کسانی که در جلو-خطوط و کسب و کار خدمت به مشتریان.

بهداشت و درمان کارگران را به خطر می اندازند زندگی خود را به مبارزه با یک ویروس با هیچ درمان. کسب و کارهای کوچک با منابع محدود در حال انجام همه چیز آنها می توانند به محافظت از شغل کارکنان خود و با خیال راحت ادامه عملیات. بیلبورد وکلای مدافع در حال حاضر در حال اجرا تبلیغات به دنبال مشتریان در دعاوی مربوط به COVID-19.

پزشکی شده است در برخورد با آمبولانس لایه پس قبل از من متولد شد. تنها چیزی که احتمالا می تواند ما را از وضعیت کنونی بدتر است این است که برای دادخواهی به ماشین تبدیل شود و در برابر موتور اقتصاد آمریکا کسب و کار کوچک. در حال حاضر ما نیاز به سیاست عمومی دلسرد بی دلیل پرونده های حقوقی علیه این افراد شجاع. پزشکان و پرستاران باید برای مراقبت از بیماران خود را بدون ترس از اینکه هدف از hyper-دعوایی وکلای تلاش برای ایجاد یک باک کردن این فاجعه همه گیر.

کسب و کار نیاز به یک "بندر امن" که در آن آنها می توانند ظرف مناسب و دستورالعمل های ایمنی آزادانه در خدمت مشتریان خود است. بدون مسئولیت حمایت بیشتر زندگی می کند از دست خواهد رفت و ویرانی اقتصادی ادامه خواهد داد و برای سال آمده است.

وال Zudans ورو بیچ

رهبران مذهبی که "دامن زدن به آتش' باید کار را برای صلح

در روزهای اخیر من در مورد خواندن دو رهبران مذهبی با استفاده از کلماتی مانند "قابل سرزنش" و "فجیع" برای توصیف اقدامات رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان او تلاش برای سرکوب بی قانونی از برخی اقدامات افراطی.

من همچنان امیدوارم که این رهبران یعنی اسقفی اسقف واشنگتن و کاتولیک اسقف اعظم واشنگتن را بخوانيد گله خود را به مقاومت در برابر وسوسه برای شرکت در زمان "اراذل و اوباش روانشناسی." این رهبران می دانم که کامل خوب لحاظ تاریخی که نتیجه این اتفاقات خوب نیست. در نهایت بی قانونی حکمفرما است. خود را آشکار انتقاد از سکولار رهبری به عنوان مخالف به ارائه آرام چوپانی از گله خود آنها عدم استفاده از موقعیت خود در کمک به آوردن صلح آمیز و آرام است.

لایحه Shankland ورو بیچ

جایی که صدای اعتراض در موارد دیگر قتل?

همان روز جورج فلوید بود به قتل 20 نفر به ضرب گلوله کشته شدند در شیکاگو سه نفر از آنها کشته شدند. بیش از آخر هفته روز یادبود در این سال در شیکاگو وجود دارد بیش از 50 تیراندازی با 10 کشته و در 31 مه 18 نفر به قتل رسیدند که در شهرستان. جایی که صدای اعتراض برای این و 510 قتل عمدتا سیاه و سفید در سیاه و سفید در شیکاگو در سال 2019?

سیاه جرم و جنایت از جمله قتل شایع در شهرستانها داخلی در این کشور شده است و برای چندین دهه است. آیا ما نیاز به پلیس اصلاحات ؟ شما شرط می بندم کنیم اما تا زمانی که اصلاحات می آید به گتوها آمریکایی درونی شهرها انتخاب بد خود ادامه خواهد داد برای صدمه زدن به این کشور اجرای قانون و جامعه است.

بارت Hollobaugh, جنسن بیچ

بیایید خودمان را به عنوان نفر اول

من بیمار غمگین و عصبانی در مورد مرگ جورج فلوید ... این ایده که کسی می تواند به قتل یک افسر پلیس در حالی که سه نفر دیگر از افسران پلیس ایستاده انجام هیچ چیز شنیع است.

بنابراین همه این تظاهرات, اموال, تخریب و عذر خواهی متوقف کردن این رفتار ، آن را جورج فلوید, بازگشت به خانواده خود را که در آن او تعلق دارد ؟ من خیلی شک هر یک از این اتفاق خواهد افتاد.

راه حل چیست ؟ نه سیاه و نه سفید پوستان می تواند به شما پاسخ معنی دار. "ما تنها می دانیم چیزی است که باید انجام شود." چه شده است که "چیزی"?

سفید و سیاه و سفید و هر رنگ باید برای جلوگیری از "قبیله گرایی" است که به عنوان باستان به تمدن ما.

ما را مجبور به ترک شناسایی خودمان را به عنوان سفید و سیاه و سفید و یا هر رنگ. به جای این دسته بندی ها با "مردم." بیایید خودمان را به عنوان "مردم."

من یک مردم و من می خواهم این را متوقف کنند.

مری الیور جنسن بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب