نامه به سردبیر: 10 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 10, 2020هیچ کس می خواهد به خود به دریاچه ای مشکلاتمن بیش ا

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

نظر

هیچ کس می خواهد به خود به دریاچه ای مشکلات

من بیش از به دریاچه اوکیچوبی روز دیگر و دریاچه است که هنوز هم سیاه و سفید. حتی سفید سنگ در نزدیکی ساحل سیاه و سفید هستند. آب سیاه است و هیچ کس می خواهد به خود به این مشکل:

نه فلوریدا مدیریت آب است که کنترل سطح دریاچه.

نه بزرگ شکر با تمام تبلیغات خود را در کاغذ.

نه گاو افرادی که محدود خود را می گذراند تا گاو (چه در مورد "دامنه رایگان" گاو?).

نه افرادی که سپتیک تانک, تغذیه, دریاچه.

نه سیاستمداران که نمی صندوق پاکسازی.

آنها به تلاش بیشتر و خرید زمین و ایجاد "حل و فصل حوضچه." اما این دقیقا همان چیزی دریاچه اوکیچوبی است بزرگ حل و فصل حوضچه.

شاید نام این دریاچه را باید تغییر داد به "دریاچه سیاه و سفید." بومیان نمی خواهد ذهن خود را که از زیبا دریاچه نابود شده است.

یک چیز بیشتر: به همین دلیل است که رودخانه هند تالاب آلوده است.

مایرون Bashor استوارت

زیستگاه های بومی محوطه سازی بسیار مهم است و متعادل کننده اکوسیستم

من نوشتن در حمایت از فلوریدا استاد طبیعت و فلوریدا استاد باغبان دایان گلدبرگ و راست او به جای آب-مکیدن, غیر خوراکی, Bahia و سنت آگوستین چمن با گیاهان بومی که سازگار به خاک و بارندگی شرایط گنج ساحل. بومی گیاهان نیازی به آبیاری بارور یا mowed در نتیجه صرفه جویی در مصرف آب برای ما برای نوشیدن بودجه صرف کود که شوی به تالاب رودخانه هند به کشتن ماهی و صدف از شکوفه های مضر جلبک و بنزین در ماشین چمن زنی چمن.

بومی گیاهان و درختان ارائه پوشش تودرتو مواد و سرپناه و غذا به ساکن و پرندگان مهاجر به علاوه کرم پروانه و زنبور که گرده افشانی ما محصولات غذایی. به عنوان انسان تجاوز در حیوانات بومی' سرزمین هر جیب از زمین است که می تواند زیستگاه های بومی برای آنها برای زنده ماندن بسیار مهم است به اکوسیستم متعادل.

ما شمالی پیوند نباید تکرار آنچه رشد back صفحه اصلی; کف دست ندهید رشد در نیوجرسی. من به رایگان قلمه و بذر از دایان برای خود من حیاط در فورت پیرس. دایان حیاط است که یک علف هرز, بیش از حد رشد بسیاری است. او به دقت کشت انواع گیاهان که خوراک گرده و او به طور منظم سخنرانی برای گروه های مختلف از مزایای این گیاهان است. پس از پورت سنت لوسی در حال حاضر معاف اموال او و رد مارس 2017 استناد و قول داد به زحمت خود را هر بیشتر من سوال است که کارکنان شهرستان نیست "دریافت یادداشت" که اموال خود را در انطباق با شهر چشم انداز و پاکسازی زمین های کد.

من پیشنهاد آنها نیاز به قلم مو رنگ کردن در مقررات و به نوبه خود توجه خود را به ساکنان که واقعا ارائه eyesores مانند سطل زباله-اطراف پراکنده متری junked اتومبیل و خانه ها را با خطر آتش سوزی تخته سه لا و فلزی پوشش خود ویندوز پس از طوفان ایرما در سال 2018 است.

سوزان همبرگر فورت پیرس

صدای خود را شنیده و برای کودکانی که هیچ صدای

با توجه به یونیسف فقر شدید در پایین و کشورهای با درآمد متوسط است و به همین دلیل از 250 میلیون کودک پنج سال و جوانتر ممکن است رسیدن به توسعه بالقوه است. به علاوه یونیسف گزارش داد که حداقل 75 میلیون کودک زیر پنج سال زندگی در مناطق متاثر از جنگ است. جنگ را افزایش می دهد یک کودک خطر استرس سمی و می تواند مانع از سلول های مغز اتصالات.

اگر چه این اعداد تکان دهنده همیشه راه وجود دارد برای کمک به. من مطمئن هستم که بسیاری از بزرگسالان در حال آگاه تاثیر خود را وقتی که می آید به رای گیری. رای گیری این است که ما راه ما را به صدا نیاز دارد و می خواهد. اما رای گیری نیست و تنها راه برای استفاده از صدای ما. تماس با نمایندگان ما یکی از بهترین راه برای مطمئن شوید که صدای ما شنیده می شود و ما می توانیم این کار را با تماس و ایمیل کنگره است.

در زمان استفاده از صدای ما از طریق رای گیری و تماس با کنگره ممکن است به نظر می رسد دلهره آور است. شما ممکن است از خودتان بپرسید چه چیزی است که یک صدا می خواهم به انجام? من از آنچه نمی توانید یک صدا انجام دهید ؟ یک صدا می تواند توجه و آگاهی به درگیری ها در پایین و کشورهای با درآمد متوسط و دفاع از کودکانی که اصلا صدای. یک صدا می تواند کوهها را جابجا کند و اگر شما از این منابع برای استفاده از صدای خود را, شما باید از آن استفاده کنید به صحبت می کنند و از طرف سایشی.

برای من جهانی کودک رشد عمل اولویت است. برای چند هفته گذشته من شده اند با استفاده از صدای من با تماس با کنگره به تلاش برای ایجاد پشتیبانی برای این عمل. در واقع من ستایش Rep. برایان ماست برای حمایت خود را از این لایحه از طریق خدمات خود را در کمیته امور خارجه.

برای هر کسی که خواندن من بپرسید شما را به استفاده از صدای خود و تلاش برای ایجاد یک تغییر است. رهبران ما می خواهیم به شنیدن از ما پس چرا به آنها بگویید آنچه که ما می خواهم برای دیدن ؟

اولیویا سالازار پالم سیتی

اکثر آمریکایی ها به خشم آمده بودند با اقدامات پلیس مینیاپولیس

من کاملا منزجر توسط شما, مارس 29 کارتون نشان دادن مردم به زانو در شرایط بسیار مختلف. چه اتفاقی افتاد در مینیاپولیس توسط پلیس بسیار مضر برای اکثر آمریکایی ها (سیاه یا سفید). خیلی متاسفم TCPalm تصمیم به اجرای این کار است. شرم آور!

راس Crittenden فورت پیرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب