نامه به سردبیر: جولای 7, 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 7, 2020Martin County COVID-19 روز رسانی نشست را ارائه نمی

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

نظر

Martin County COVID-19 روز رسانی نشست را ارائه نمی دهد کافی اطلاعات

من با حضور هیئت شهرستان کمیسیون' COVID-19 روز رسانی نشست در بلیک کتابخانه در ژوئن 26.

ارقام ارائه شده توسط کلینیک کلیولند نماینده فراهم نیست و ما اطلاعات کافی برای تعیین آسیب پذیری ما به زمان virus در حال حاضر در گردش خون. برای هوشمند پیروان این شهرستان در پاسخ به این بیماری بیشتر اطلاعات مورد نیاز از BOCC. گمان می کنم این دلیل است که کمیسیون نمی غار در بازیابی استفاده از ماسک است. سلام من آنها را برای استفاده از منطق و دلیل در تصمیم گیری خود را.

یک نوار نمودار ارائه شده نشان می دهد "COVID-19 موارد توسط سن" اما هیچ جا در ارائه ما یاد بگیرند که چگونه بسیاری از مرگ و میر رخ داده در هر یک از دسته های شدت – و یا بیشتر مورد نیاز: چگونه بسیاری از بهبود?

همچنین رده های سنی هستند نه در همه همان دسته بندی های مورد استفاده در هر گونه اطلاعاتی خروجی.

اطلاعات به جای ارائه یک مورد برای allaying این ترس بی جا/هیستری به نظر می رسد – با طراحی و یا حادثه — در واقع اضافه کردن سوخت به آتش هیستری.

سخنرانان مشخص شده در قانون اساسی مسائل مربوط به مسائل زنان (آن را به من بدن) استفاده نامناسب از ماسک (به غیر از "فضیلت سیگنالینگ") و یک میزبان کامل از دلایل آن است که در کنار بی فایده نیاز به ماسک به عنوان به عنوان آنها را برآورده نمی های حرفه ای (پزشکی) استاندارد در برابر ویروس.

آدری Taggart, حوب ساند

سیاست می تواند اجازه می دهد بیشتر میله برای باز کردن

من نوشتن این نامه در ژوئن 27. گاهی اوقات از آن است که در حالی که بین نوشتن و انتشار و شرایط می تواند تغییر کند. بنابراین لطفا از این در برابر آن نوشته شده است.

رستوران ها که در خدمت نوشیدنی های الکلی مجاز به باز بماند میله که فروش بیشتر نوشیدنی از مواد غذایی باید دید. کسب و کار و کارکنان خود را به رنج می برند از لحاظ اقتصادی و مراجعان ناامید هستند.

من فکر می کنم یک راه حل ساده برای نگه داشتن میله های زندان باز است برای محدود کردن نوشیدنی به خدمت تنها به کسانی که سفارش غذا و مواد غذایی لایحه باید از الکل ، شما در حال محدود به چه نسبت در گذشته است. شاید برخی از میله نمی خواهد انتخاب این رویکرد اما برخی از خواهد شد. و در آن کاهش عمومی بیمه مسئولیت است که ایجاد شده است پرداخت. خوب برای اقتصاد و خوب برای شهروندان است.

دیوید لی Valdina پابرهنه بای

فلوریدا افزایش تعداد ویروس موارد نشان می دهد که ما در حال انجام "کار بزرگ'

مردان واقعی پوشیدن ماسک. با جمعیت ایالات متحده در حدود 4 درصد از جهان ما در حدود 25 درصد از مرگ و میر. به تازگی در اولین CDC به روز رسانی در تلویزیون در دو ماه معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت که دولت ما انجام یک کار بزرگ است. ما CDC رهبران نشان داد ناخوانا نمودار نشان میدهد که چگونه به خوبی آنها ردیابی ویروس. تنها کسی که ساخته شده است هر گونه حس بود Dr. Anthony Fauci که توضیح داد که چگونه ماسک های لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس و چگونه مردم با هیچ علائم می تواند انتقال ویروس به افراد دیگر بدون دانستن.

همچنین ما به طور منظم شاهد بزرگترین جدید در مجموع از عفونت تا کنون در فلوریدا. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه فوریه گفت که تا مارس گرما به کشتن ویروس. برای هفته ها در حال حاضر متوسط بوده است در 80s و 90s و ما هنوز در حال گرفتن بیشتر و بیشتر عفونت در یک نرخ بالاتر. بزرگ پیش بینی اما معمولی.

آن است که در حال حاضر یک بیانیه سیاسی حاضر به پوشیدن ماسک. این احمقانه است و خودخواه و می تواند باعث بیماری و مرگ یک نفر دیگر حتی برخی از خانواده خود را. آن است که آزادی بیان آن است که بیشتر شبیه نیست با پوشیدن کمربند ایمنی و یا تماس از "آتش" در شلوغ تئاتر. اگر ما در مورد مراقبت از همنوعان ما با افتخار پوشیدن ماسک به ما اعلام از ما مراقبت در مورد آنها.

رئیس جمهور ما حتی نمی تواند به عنوان مثال منجر شود. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از زندگی از دست داده اند با رهبری ضعیف. من مطمئن شوید که دکتر Fauci شده در شارژ از ابتدا. ما در حال حاضر رهبری شده است مسخره است. ارقام مطمئن نشان نمی دهد که آنها در حال انجام یک کار بزرگ است.

دین Mac Millan استوارت

ما به شدت نیاز به کسب و کار به این کشور

این نامه یک درخواست به وجدان و انسانیت از رهبران کسب و کار در این کشور است. من پاسخ قاطع به جان بولتون کتاب است که نیاز مبرمی به کسب و کار به این کشور است.

من ممکن است ساده و بی تکلف است که من نادیده گرفتن حرص و آز خود به عنوان بخشی از انسانیت مشترک ما اما من به درخواست سهامداران و مردم مسئول ساخت آنها پول است که واقعا ارزش آن را? این نیاز برای ادامه ساخت پول بیشتر به مراتب مهم تر از آن است که خود را برای کمک به کشور و شهروندان خود را?

چرا اکثر ما داروهای ساخته شده در خارج از کشور ما ؟ آیا این به نظر می رسد مضحک و کاملا صادقانه ترسناک? چرا این اتفاق می افتد ؟ اگر آنها ارزان تر تولید شده در خارج از کشور, پس چرا آنها خیلی گران برای مردم آمریکا? چینی ها را بی اندازه از مقدار مواد مخدر که آنها صادرات به ایالات متحده آمریکا و به عنوان یک نتیجه, بسیاری از, بسیاری از مردم در حال مرگ هستند.

ما به عنوان یک ملت باید شروع به حفر عمیق به روح ما. آنچه مهم است برای ما ؟ آن است که کالاهای ارزان است که ما پس از جان گذشته ، و یا می توان آن را امنیت دانستن اینکه ما در حال آوردن شغل و با آن اعتماد به نفس و غرور یک بار بیشتر ؟ بسیاری از شما آن را می گویند خیلی دیر است, این است که یک اقتصاد جهانی و شما ممکن است حق. اما این کشور در حال از دست دادن در صحنه جهانی در بسیاری از جبهه ها. شهروندان ما در شکل وحشتناک با بسیاری از بدون یک روز بارانی "صندوق" زندگی به چک چک. همه شما وجود دارد که در یک موقعیت برای کمک به کشور خود را, لطفا در مورد آن فکر می کنم. من به اعدام همه شما: جایی که امکان خرید در آمریکا!

سوزان جانسون ورو بیچ

میبینیم که رهبران سیاسی مهار پلیس

جنون قوانین کشور ما. شهرها و ایالات متحده را باز درب به تظاهر کنندگان و مجرمان به طور کلی. شهرداران و فرمانداران باید رها از هر گونه ظاهر منظم انجام با از بین بردن ما پلیس و دعوت از جنایتکاران در حکومت. این متفاوت از معترضان; آنها اشرار و تهدیدات بین المللی.

این اشرار البته می خواهید به انجام دور با اجرای قانون به طوری که آنها می تواند از بین بردن جامعه ما با غارت قتل و غارت. که آشکار است. آنچه مشخص نیست این است که چگونه و چرا در غیر این صورت شهروندان عادی را در حمایت از گروه هایی مانند Antifa و زندگی ماده در ابراز حمایت خود پال خواستار قطع بودجه دولت و انجام دور با ما ، ما دیده می شود چه اتفاقی می افتد زمانی که به اصطلاح رهبران سیاسی مهار پلیس ما و اجازه می دهد unlawfulness به مهار.

خدا را شکر ما افسران پلیس همچنان به محافظت از ما. من رک و پوست کنده نمی دانم که من ادامه خواهد داد برای خدمت در چنین شرایطی است. من می دانم که اکثریت بزرگی از آمریکایی ها احترام و حمایت از ما ، در حال حاضر زمان برای نشان می دهد که پشتیبانی می کند. و به زودی از آن خواهد شد زمان انتخاب سیاستمداران که احترام ملت ما قوانین ما و ما فوق العاده ،

Robert G. Bannon, ورو بیچ

در دبیرستان من در '50s, 'خنیاگر نشان می دهد' شد سالانه حوادث

نه اینکه تاریخچه چرم گاومیش و نادان درست اهمیت Jim Crow جنبش من برخی تحقیقات و پیدا کردم خودم شوکه آنچه من آموخته است.

در حال رشد در انگلستان و جنوب, مفهوم تبعیض نژادی چیزی بود که هرگز به ذهن من. در خواندن در مورد Jim Crow یک فلج مرد سیاه پوست و ایجاد و گسترش خنیاگر تئاتر که در آن مردان سفید در blackface انجام شده در تقلید; همه با هدف ترویج Jim Crow جنبش تبعیض در سراسر این کشور است.

من یک دانش آموز دبیرستانی در اواخر دههی 50 و این خنیاگر را نشان می دهد سالانه تولید در مدرسه ما, که در آن من به طور فعال در زمان به عنوان یک "پایان انسان" در blackface. من همچنین می توانید به یاد داشته باشید گوش دادن به "آموس و اندی" در رادیو نمایش کمدی برنامه از دو تقلید سیاه گفتار.

من شوک است که من تا به حال به طور فعال در یک عمل تبعیض حتی بدون آگاه بودن از واقعیت است و به همان اندازه شوکه و غمگین به عنوان واقعیت چگونه با موفقیت Jim Crow حرکت بود در فساد و نفوذ فرهنگ آمریکایی در سراسر کشور حتی در جایی که به اينجا رسيد ناپیدا.

چنین سابقه تنها تقویت زمینه سرطان تبعیض در جامعه ما است که با استفاده از هر دستگاه (حتی تئاتر طنز) به لکه دار کردن و سلب مشروعیت سیاه و سفید ما شهروندان است.

نورمن پین, پورت سنت لوسی

منطقه کلمبیا بودجه است که بیشتر به یک توهم

دلیل (و تنها دلیل) منطقه کلمبیا یک سه گانه-پیوند امتیاز است که در هر زمان از آن اجرا می شود از پول آن نمایندگان صدای یورتمه رفتن اسب تا خیابان به کنگره و درخواست برای (و) پول بیشتری از کنگره است. آن است که تقریبا مضحک ادعا است بودجه.

Thomas F. دانا ورو بیچ

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات و inactions ثابت کند او نمی تواند ایالات متحده

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات و inactions قبل از خود را انتخاب کنند و پس از, و بسیاری از باور نکردنی نقل قول ها و پیشنهادات خود را که او بیان کرده است تنها ثابت بدون سوال که او اشتباه فرد به رهبری ایالات متحده آمریکا است.

او دلیل این بیماری همه گیر به امریکا آمد. اما درست از همان آغاز همه مفاهیم خود را چیزی به کاهش ویرانگر نتایج حاصل از این ویروس است. این اخیر نقل قول های او را از تخت ثابت کند که توانایی های خود را به درک آنچه در آن طول می کشد به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری بشدت فاقد آن است. شما می توانید تصور کنید که یک فرد هوشمند ساخت این نظر "موارد می رویم تا در آمریکا از آنجا که ما در حال آزمایش به مراتب بیشتر از هر کشور دیگر ... ."

من می دانم که این سخت خواهد بود برای برخی از شما را به انجام اما به ما کمک کند استفاده از معروف ترین خط از تلویزیون خود را نشان می دهد و در برابر بسیاری از افرادی که کار او را تحت گویند در ماه نوامبر آینده: "آقای رئیس جمهور شما اخراج!"

جری کلاین استوارت

'این کشور را دوست دارم از بین رفته است'

کشور من می دانید و عشق از دست رفته است. "بزرگترین نسل" در حال مرگ است ، سیاسی و نفرت است جایگزین کردن آن به عنوان ناراضی دموکرات آزار و اذیت جمهور. Nihilists استفاده کرده اند مرگ جورج فلوید به عنوان بهانه ای برای رفت و برگشت در سراسر شهرستانها در سراسر کشور کشتار و از بین بردن مردم کسب و کار و همچنین پایین کشیدن مجسمه. حکومت اوباش حاکم است. پلیس در حال ساخته شده به خائنانی.

این مهم برای آنها این است که عدالت در حال خدمت در فلوید است. افسر که باعث مرگ خود را دستگیر شده و متهم به قتل است. این است که چگونه با عدالت کار می کند. آنها اهمیتی نمی دهند.

نژادپرستی است که زنده نگه داشته با چپ رادیکال است. من به یاد داشته باشید واقعی نژادپرستی — ناهار شمارنده چشمه های آب آشامیدنی, فیلم, عقب, اتوبوس, تفکیک مدارس و خیلی بیشتر.

اما این همه نیست. مردم موهای خود را رنگ آبی و سبز و صورتی و نوشتن گرافیتی بیش از بدن خود را در فرم از خالکوبی. چندی پیش آنها می شده اند دیده می شود در دمدمی مزاجی نشان می دهد. ازدواج را به عنوان افراد با هم زندگی می کنند و کودکان خارج از ازدواج رسمی. سقط جنین قانونی است. مردم را به زانو در حین پخش سرود ملی ما.

ما در عمل بیشتر شبیه به یک کشور جهان سوم و نه بزرگترین کشور روی زمین است.

لری درو حوب ساند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن