نامه به سردبیر: ژوئیه 17 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 17, 2020مردم با هیچ شرایط است که COVID-19 خطرناک کمیابفرما

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

نظر

مردم با هیچ شرایط است که COVID-19 خطرناک کمیاب

فرماندار ما به نظر می رسد فکر می کنم که ما نیاز به نگرانی در مورد مواد منفجره افزایش COVID-19 عفونت در اینجا به تازگی حاکی از این است که به جز برای افراد مبتلا به همبودی شرایط "این مرگ و میر بسیار نزدیک به صفر است."

من می خواهم بپرسم فرماندار تمام این افرادی که کاملا بدون همبود شرایط — آنها کجا هستند ؟ او دیده لیست COVID-19 همبود شرایط که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شناسایی به عنوان قرار دادن افراد در معرض خطر عوارض شديد? آنها عبارتند از چاقی و چندین بیماری قلبی, دیابت نوع 2 و بیماری کلیوی فقط برای شروع است. CDC می رود به فهرست شرایط دیگر که ممکن است همچنین باعث افزایش همبود عوارض ناشی از COVID از جمله آسم و فشار خون بالا و زوال عقل طیف وسیعی از دیگر شرایط عصبی افراد با سیستم ایمنی ضعیف و تنباکو و سیگار و بیشتر.

و در اینجا فقط تعداد کمی از CDC به روشنگری او را به عنوان به چگونه مشترک این شرایط در کل ایالات متحده آمریکا جمعیت: بیماری های قلبی و 48%; چاقی 39%; فشار خون بالا 33%; سیگار, 14%; زوال عقل و مشابه شرایط عصبی در افراد مسن و 10%; دیابت نوع 2 9 درصد — همه به طور بالقوه اضافه کردن عوارض تهدید کننده زندگی به COVID-19.

چگونه بسیاری از ما, فرماندار, آیا شما فکر می کنید می گویند ما که بدون حتی یک واحد از این و دیگر تهدیدات بالقوه از COVID-19?

اما خوشبختانه برای شما, فرماندار, من به برخی از اخبار خوب است. CDC لیست نبود سست اراده و بی شرمانه حداقل به عنوان یک همبود بیماری است.

استفان Osiecki ورو بیچ

نامزد معاونت انتخاب نباید صرفا بر اساس نژاد و جنسیت

چرا هیچ خشم بیش از یک نامزد ریاست جمهوری انتخاب خود را در حال اجرا همسر صرفا بر اساس رنگ و جنسیت ؟ این نژادپرستی و تبعیض جنسی در نهایت خود? آیا شما می خواهید خود را رئیس جمهور به شایسته ترین فرد به عنوان معاونت و بدون توجه به آنچه که خود را از نژاد و جنسیت و یا مذهب بود ؟

من نمی گویم یک زن از رنگ ممکن است بهترین انتخاب از وجود دارد, من فقط گفت: زمانی که شما محدود کردن جستجوی خود را بر اساس این دو عامل را نشان می دهد رنگ واقعی خود را.

جری Lanigan, پورت سنت لوسی

لیندا هادسون اولویت ایمنی از ساکنان ما

لیندا هادسون وعده داده شده به مردم در فورت پیرس "آغاز جدید" زمانی که او شهردار انتخاب شد. لیندا رکورد فوق العاده از دستیابی به روشنی نشان می دهد که او را نگه می دارد وعده داده است. لیندا به دست آورده اعتماد ما و رای ما.

ما نیاز لیندا هادسون ادامه رهبری است. هیچ کس با این نسخهها کار سخت تر برای آینده ما و آینده فورت پیرس. در حال حاضر زمان برای تغییر جهت. واقعی و تغییر مثبت در فورت پیرس زمانی شروع شد که لیندا انتخاب شد. چشم انداز خود را برای آینده ما پر است از پیشرفت و وعده. با تجربه و ثابت دست بیایید نگه داشتن لیندا کار برای ما است.

لیندا اولویت ایمنی از ساکنان فورت پیرس. او به شدت حمایت و سیاست های بودجه است که اطمینان از ایمنی است. جرم و جنایت پایین است 33%; جرم و جنایت با اسلحه گرم به پایین است که 37 درصد. فورت پیرس بود که برای اولین بار در گنج ساحل به استقرار خودرو-فعال سازی دوربین بدن. افزایش خدمات عمومی شده اند در اولویت قرار گیرد. برای مثال جریان آب به تالاب پاک است چرا که عمده پروژه های بهبود. تحت لیندا رهبری جدید بسیاری از توسعه اقتصادی تعهدات در حال آمدن به فورت پیرس. خدمات به مشتریان عالی تبدیل به یک سنگ محک برای ارائه خدمات. ما شاهد یک تحول در تالار شهر با یک شهر جدید مدیر جدید رئیس پلیس جدید شهر کارمند و استقرار در خانه دادستان شهرستان. لیندا انجام میشود.

لیندا یک اجماع-سازنده قرار می دهد که ما بهترین منافع برای اولین بار. موظف به منافع خاص او مدیون تنها به مردم فورت پیرس — همه ما است. عادلانه و صادقانه احترام شفاف مراقبت. اینها فقط تعداد کمی از ویژگی های است که توصیف لیندا رهبری به عنوان شهردار. ویژگی هایی از این همراه با سابقه ثابت از دستاورد ها چرا من مصرانه از رای دهندگان در فورت پیرس به انتخاب مجدد لیندا هادسون را به عنوان شهردار.

کارولین Huggins فورت پیرس

پم کیت همیشه منجر به از جلو به مردم را هم

پم کیت, نامزد, برای, کنگره, نیروی دریایی جانباز و جامعه برگزار شده است در ادامه برای الهام بخشیدن به شهروندان فلوریدا 18 کنگره منطقه با عقل سلیم رویکرد حاکم و دلسوزی برای جامعه ما است.

در حالی که خدمت در نیروی دریایی, دندانه دار کردن, افسر کیت کار شد و به دفاع از خدمات ما مردان و زنان است. به عنوان نماینده ما در کنگره او را از ادامه کار او به نمایندگی از همه جانبازان و خانواده های آنان است.

Coronavirus به ما آموخته است که بیمه سلامت نباید به یک کار. کیت طرفداران برای یک سیستم مراقبت های بهداشتی است که اجازه می دهد تا همه آمریکایی ها به مراقبت های بهداشتی مناسب و همچنین هزینه پایین تر از نسخه دو چیز برایان دکل رای دادند در برابر.

در بسیاری از راه های فلوریدا 18 منطقه فوری مشکلات ناشی از تغییر آب و هوا. سمی جلبک و فرکانس و شدت طوفان به ما هزینه به دلار و زندگی می کند. این مشکلات نمی توانید صبر کنید و کیت است و ادامه خواهد داد برای رسیدگی به این مشکلات و دیگر مسائل.

کیت به ارمغان می آورد مردم با هم, همیشه پیشرو از جلو, آیا مبارزه برای جانبازان مراقبت های بهداشتی و یا تمیز کردن آب و هوا. ما همیشه نمی بینم نمایندگان ما کمک به سالمندان و یا ایستاده برای جامعه اما ما دیدن Pam کیت. ما نیاز به یک رهبر مایل و قادر به آوردن ما هم به عنوان یک جامعه و یک ملت است. پم کیت یک رهبر است که نشان می دهد تا برای مردم است. او راست رهبر و این زمان مناسب است. آن را به ما.

رزماری Westling, جنسن بیچ

انتخابات نامه

آخرین مهلت برای غیر عمل متقابل اولیه انتخابات نامه 5 p. m. در 22 ژوئیه. نامه قبل از آن ممکن است برای انتخاب, انتشار, بر اساس اخبار ارزش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب