نامه به سردبیر: 18 آوریل سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Apr 18, 2020ورو بیچ عضو شورای شهر مدیون مدیر فرودگاه عذرخواهیج

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

نظر

ورو بیچ عضو شورای شهر مدیون مدیر فرودگاه عذرخواهی

جو گور است دانشجوی سال اول ورو بیچ عضو شورای شهر منتخب در ماه نوامبر گذشته و من فرض بسیار محدود دانش FAA کمک مالی دولت برای فرودگاه بهبود است. او به خوبی در نظر گرفته وکیل محلی و نیروی دریایی کهنه.

اریک Menger یک آکادمی نیروی دریایی فارغ التحصیل و خلبان نیروی دریایی با 29 سال به عنوان ورو بیچ مدیر فرودگاه برخورد با بسیاری از فرودگاه FAA برنامه های بهبود. با توجه به اخبار محلی گور حمله Menger در مارس 17 شورای شهر جلسه او را متهم به قانون شکنی و خواسته او را رد کرد.

با توجه به یک روزنامه محلی گور متهم Menger از نادرست پول و نام او را رد کرد.

اصلی کمک مالی برای ورو بیچ فرودگاه فرودگاه پروژه بالغ بر $3.3 میلیون و تایید شده توسط شورای شهر است. در حالی که ساخت و ساز ادامه داد $152,000 برای چشم انداز چمن به تعویق افتاد به دلیل فلوریدا بخش حمل و نقل به حال ارسال کمک های مالی مورد نیاز به پرداخت هزینه برای چمن. این تاخیر مورد نیاز ورو شورای شهر به reapprove استفاده از بودجه قبل از اعطای پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که بودجه وارد Menger تایید sod پروژه بدون تصویب شورای اسلامی. کل پروژه بوده است که قبلا تصویب شده قبل از گور عضو شد. تصویب به صندوق چمن بود اشتباه صادقانه با کمی و یا بدون نتیجه و قطعا هیچ نابکار قصد. سایر اعضای درگیر در نظر گرفته شده در این تصویب یک اشتباه جزئی با بررسی بیشتر است.

اریک Menger شده است در کار خود را به عنوان ورو بیچ مدیر فرودگاه برای 29 سال است. من نمی دانم گورهای; من شناخته شده اند اریک Menger بیش از 25 سال است. من یک خلبان شده اند و بر اساس در ورو 30 سال اریک یک دوست و به نظر من او بدون شک صادقانه و بسیار قادر به آخور.

جو گور مدیون اریک Menger یک عذرخواهی.

JC Hanks, ساحل Vero

مواد غذایی به هدر رفتن در حالی که خانواده گرسنه مبارزه

من یک کودک از رکود بزرگ که شاهد طولانی سوپ خطوط نان خطوط بیکاری خطوط و خانواده به معنای واقعی کلمه التماس برای غذا.

امروز با بهبود کشاورزی و لبنی تکنیک های غذایی است که فراوان در حال رفتن به زباله به عنوان بانک های مواد غذایی و خانواده گرسنه در تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است. ما مقامات منتخب به نظر می رسد به نشستن در خود duffs به جای اینکه نوآوران برای رسیدگی به این بحران است. لطفا چیزی به ما افتخار با متوقف کردن زباله و تغذیه مردم نیاز دارند.

جک Fargason نخل شهر

کارکنان در سوپرمارکت های محلی نیست با پوشیدن ماسک

رفتن به سوپرمارکت های محلی در پالم سیتی تبدیل به یک شوخی در مورد مدیر فروشگاه را تلاش ضعیف به نظر می رسد به عنوان اگر او و یا فروشگاه دفتر خانه باید کوچکترین علاقه ای به مشتریان خود را رفاه.

این فروشگاه دارای حسن نیت ارائه میدهد اعلامیه در مقابل درب هشدار در مورد اجتماعی فاصله آنها خطوط كف شش فوت از هم فاصله دارند راهرو مشخص شده به عنوان یکی از راه های تعیین راه که یک مشتری ممکن است به آنها علائم خروج و آنها — مانند هر فروشگاه دیگر من تصور آنها در قفسه های خالی.

نکته شگفت انگیز در مورد همه این اقدامات پیشگیرانه است که نیمی از کارکنان خود را نمی پوشیدن ماسک, هیچ, فروشگاه کارکنان را تشویق می کند تا مشتریان به پایبندی به یک راه راهرو و یا توضیح و استدلال برای یک راه راهرو وجود دارد هیچ کس در مقابل درب تشویق مشتریان برای قرار دادن بر روی یک ماسک.

وقتی که من پرسید که مدیر چرا هیچ چیز انجام شد به خصوص در مورد کارکنان نه با پوشیدن ماسک او گفت: "لازم نیست در شهرستان مارتین."

William H. Hefner, پالم سیتی

تهمت بدترین رئیس جمهور کشور بوده اند

در مارس 13 جلسه توجیهی روزانه توسط رئیس جمهور تهمت و همکاران من تماشا رئیس جمهور از ریل و حمله نه تنها خبرنگاران بلکه نیویورک تایمز مقاله تخمگذار از جدول زمانی خود را از دولت عدم پاسخ به قریب الوقوع بیماری همه گیر. او در تلاش برای دفاع از خود و دست زدن به او از بدترین فاجعه به رخ امریکا در 100 سال است. او طبق معمول سعی کردم به سرزنش دولت اوباما با خروج از استراتژیک منابع قفل لخت. او تا به حال سه و نیم سال به دوباره پر کردن این. او ، جهنم ندارد.

دولت اوباما در سمت چپ دولت او با یک کتاب جامع از آینده همه گیر و چه باید بکنید. او تصمیم به چشم پوشی از این قطعه حیاتی از اطلاعات.

او بارها و بارها متنبه رسانه ها به عنوان "جعلی" زمانی که آنها نشان داد مغلوب ساختن پیشی جستن fiddled در حالی که واشنگتن و ملت سوخته است. او تبدیل شده و این جلسات به چیزی بیش از انتخاب مجدد تظاهرات. این egotist مسئول مراقبت بیشتر در مورد رای از مردم او مدیون ریاست جمهوری خود را به.

این بدترین رئیس جمهور این کشور بوده اند و هنگامی که او در نهایت برگ در ماه ژانویه آن را نمی خواهد به زودی به اندازه کافی. او در تلاش است برای قرار دادن گوه بین آمریکا و قدرت خود را. من واقعا سپاسگزار برای رژیم صهیونیستی نیویورک. کومو برای چیدن گوشته و در حال اجرا با آن است. او عمل کرده است و بیشتر شبیه یک رئیس جمهور از poser در کاخ سفید است. او allayed بیشتر ترس از مغلوب ساختن پیشی جستن او جواب سوالات بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن او به ارمغان آورد و کشور هم بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن و او با تشکیل یک ائتلاف از فرمانداران که خوب بیشتر از مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او تا کنون انجام خواهد داد.

این ویروس نمی داند که در حال اجرا است. در حال حاضر ما باید برای نگه داشتن تنفس ما و امید برای بهترین.

جوزف دی فیلیپس استوارت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن