میراث مارس 4 در شمال شرقی اوهایو زندگی می کند در سراسر کشور — و همیشه خواهد شد | یکی دیگر از مشاهده

نظرهیئت تحریریه اکران Beacon مجلهمنتشر شده 8:03 AM EDT آوریل 4 سال 2020"گذشته" نوشته ویلیام فاکنر "است هرگز مر

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

نظر

"گذشته" نوشته ویلیام فاکنر "است هرگز مرده است. آن را حتی گذشته است."

در شمال شرقی اوهایو, ما می دانیم که فراموش نشدنی حقیقت که مشاهده.

از آن شده است 50 سال پس از 4 مه 1970 زمانی که چهار غیر مسلح دانشجویان به ضرب گلوله کشته شدند و کشته شدند و نه تن دیگر زخمی شدند اوهایو ملی Guardsmen در دانشگاه ایالتی کنت. و در عین حال همان آشنا خطوط گسل است که منجر به این فاجعه باقی می ماند و به سختی پنهان در زیر جامعه همیشه متلاطم سطح.

تظاهرات دانشجویی و یا توهین به قانون و نظم?

ناآرامی های مدنی و یا نافرمانی مدنی?

آزادی بیان یا خیانت?

جنگ یا صلح ؟

ما موافق نیست و ما هنوز هم نمی کنند. شاید ما هرگز خواهد شد.

این مسائل است که تهدید به پاره از کشور ما جدا در طول جنگ ویتنام عصر هنوز با ما هستند. در برخی از راه ما به نظر می رسد حتی بیشتر تقسیم شده و امروز به عنوان یک جامعه از ما بودند و آن را به فاش کردن خلیج فارس باقی می ماند که بین ما.

صرف اعلام در فوریه بازیگر جین فوندا — "هانوی جین" و یا فعال حقوق بشر? — به عنوان یک سخنران اصلی برای کنت دولت برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد 50 از فاجعه بلافاصله و قابل پیش بینی در خدمت به جدا کردن ما به ما مربوطه قبایل.

چه چیزی تغییر کرده است خوشبختانه برخی از شرایط در سال 1970 که تنظیم صحنه برای رویارویی که هزینه KSU دانش آموزان ویلیام شرودر شنی Scheuer آلیسون Krause و جفری میلر زندگی خود را.

شروع می شود که چگونه با دانشگاهها و جوامع تعامل هر دو با یکدیگر و با دانش آموزان است.

در پاسخ مستقیم به ایالت کنت تیراندازی در اوهایو مجمع عمومی تصویب پردیس اختلال قانون در ژوئن 1970. شناخته شده به عنوان اوهایو خانه بیل 1219 آن مجوز دانشگاه برای حذف هر دانشجویی دانشکده و یا کارکنان برای حفظ "نظم و قانون." آن را می دهد مدارس قدرت را به "محدود کردن دسترسی به دانشگاه تحمیل حکومت و تعلیق و یا اخراج دانش آموزان که نقض قوانین است."

ادارات پلیس نیز تغییر نحوه تعامل آنها با دانش آموزان است.

"پلیس شروع به انجام خیلی بیشتر, آموزش, ارتباط بین فردی, آموزش گفت:" توماس Hodson بود که سردبیر در دانشگاه اوهایو دانشجویی روزنامه در مارس سال 1970 و در حال حاضر یک استاد ارتباطات در مدرسه Scripps دانشکده ارتباطات است.

نگرش از جامعه نسبت به سربازان بازگشته از جنگ تغییر کرده است و همچنین, و بهتر است. امروز اعضای ارتش ایالات متحده بسیار بیشتر احتمال دارد به برخورد "با تشکر از شما برای خدمات خود را از آنها بیان بی احترامی یا تمسخر.

پس از اولیه اشتباه کنت دولت هم آمده است به آغوش این فرصت را به استفاده از حوادث غم انگیز از آن روز بهاری در سال 1970 به ترویج شفا و رشد.

"کنت دولت پیشرفت کرده است از تلاش برای فراموش کردن تیراندازی به داشتن که وحشتناک لحظه — و ارج نهادن به تمام طیف احساسات آنها الهام بخش" و سپس-رئيس دانشگاه بورلی وارن گفت: در یک سخنرانی در Chautauqua موسسه در تابستان سال 2018 است.

مدرسه, او گفت:, را با استفاده از "درسهایی از 50 سال تشکیل و مردم التیام درگیری و ایجاد یک جامع تر آرام تر آینده است."

که می تواند و باید این میراث پایدار در 4 مه. که برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد 50 آن در حال حاضر خواهد شد مجازی به دلیل COVID-19 همه گیر باید مهم نیست. چالش پیش روی ما در این سال و در هر سال همان باقی می ماند.

ما باید نونهالان به آینده مشترک — حتی اگر آن را به معنی کشیدن ما شکسته گذشته همراه با ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن