لی سلامت را تنها به روز ارزش منابع برخی از دنده محافظ برای رفتن به انتظار coronavirus اوج

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:07 PM EDT May 13, 2020در حالی که رهبران لی بهداشت اصرار آنها ب

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

در حالی که رهبران لی بهداشت اصرار آنها به اندازه کافی لوازم پزشکی به آب و هوا انتظار می رود در اوج COVID-19 مورد در هفته آینده سوابق نشان می دهد که جنوب غربی فلوریدا بزرگترین بیمارستان سیستم خواهد شد که تنها روز ارزش برخی از ضروری دنده محافظ رفتن به آن.

از این جمعه لی بهداشت تخمین می زند آن عرضه لباسهای گذشته 5.3 روز است که آن را به 12.3 روز ارزش کوچک N95 ماسک و به اندازه کافی کوچک و متوسط CAPR ماسک (کسانی که پلاستیک سپر که پوشش کل صورت) برای 5.9 روز.

برآورد گنجانده شده در داخلی لی اسناد و مدارک بهداشتی که اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه به دست آمده تحت باز فلوریدا سوابق قانون است.

داشتن به درستی نصب شده ماسک بسیار مهم در جلوگیری از COVID-19-آلوده aerosolized قطرات از گرفتن زیر لی گفت: سلامت, سخنگوی مریم بریگز. اما او افزود: "این نوع از ماسک در حال فرسوده در هنگام گزاری تراشه یک بیمار که نیاز به ونتیلاتور بنابراین ما لازم نیست به عنوان بسیاری از این عنوان به طور منظم صورت ماسک یا ماسک های جراحی."

سیستم بیمارستان نیز پیش بینی کرد که آن را فقط به اندازه کافی محافظت از چشم, چشم سپر فریم کلی ماسک صورت و بزرگ CAPR ماسک تا دو هفته.

بیشتر: "مثل داشتن شش طوفان در یک ردیف': Lee مقامات بهداشتی توصیف coronavirus مبارزه در مصاحبه اختصاصی

پوشش مرتبط: coronavirus موج به زودی ضربه جنوب غربی فلوریدا: ما بیمارستان ها آماده ؟

لی مقامات بهداشتی می گویند آنها انتظار دارند که منابع به اندازه کافی به آب و آینده coronavirus طوفان. آنها همچنین اشاره کرد که عرضه شماره های جزر و مدی – کمبود امروز ممکن است حذف شود با عرضه تزریق فردا.

اما این اعداد نشان دادن باریک حاشیه خطا که در آن منطقه امنیت شبکه بهداشت و درمان مراقبت از سیستم عامل.

Briggs گفت: Lee سلامت دریافت منابع جدید هر چند روز.

"در حالی که وجود داشته است ملی کمبود تجهیزات حفاظتی منابع مانند لباس و ماسک های لی بهداشت و درمان شده است از نزدیک کار با ما تاسیس کنندگان و ایالت فلوریدا اضطراری مدیریت تیم برای حفظ موجودی ما نگردند او گفت:" در ایمیل و پاسخ به سوالات. "ما به شدت پایین بر روی هر گونه لوازم در این زمان است."

حتی پس از ایالات متحده آمریکا امروز گزارش هفته گذشته که 90 درصد از فدرال تجهیزات حفاظت شخصی ذخیره شده بود تخلیه شده است. 10 درصد باقی مانده است که متعلق به کارگران فدرال.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ساخته شده است که خود را "نهایی محموله" از N95 ماسک جراحی و ماسک صورت, چهره, سپر, لباس و دستکش, ایالات متحده امروز گزارش شده است.

اطلاعات منتشر شد اسناد جدید توسط مجلس نظارت کمیته.

بیشتر: در حال اجرا از دنده محافظ شماره 1 نگرانی در میان ذغال سنگ, Lee پاسخ اضطراری و آتش رهبران در طول coronavirus بحران

لی بهداشت و ناپل مبتنی بر NCH سیستم بهداشت و درمان نیز در خواست و دریافت کمکهای مالی از جامعه برای کمک به گسترش منابع.

استراتژی دیگر: آنها در حال استفاده مجدد از ماسک و لباس – ضد عفونی در بین – کمک به گسترش استفاده از آنها مطابق با دستورالعمل های جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

لی سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل لری Antonucci گفت: News-Press و ناپل اخبار روزانه در یک منحصر به فرد زوم مصاحبه هفته گذشته که او را "خیلی راحت" با عرضه سطح با وجود این آمار و ارقام. او اضافه کرد که او باور ندارد این بیمارستان اجرا خواهد شد از مهم منابع.

وی با اشاره به یک قطعه کلیدی از تجهیزات پنکه است که به خوبی مواجه نگردند. همانطور که از هفته گذشته لی بهداشت تا به حال حدود 200 هواکش حدود نیمی از آن در حال استفاده و آن را دستور داد ،

با توجه به پیش بینی های فعلی تعداد COVID-19 موارد را به اوج در فلوریدا در آوریل 21. آن را ممکن است یک زن و شوهر از هفته دیگر در جنوب غربی فلوریدا مدیران بیمارستان ها می گویند.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن