لی سلامت تمیز کردن خدمه روشن COVID-19 اتاق با کمی هیاهو

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 24, 2020کارکنان مراقبت های بهداش

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

کارکنان مراقبت های بهداشتی از جنوب غربی فلوریدا شده اند تحسین و ستایش در حال انجام مراسم تجلیل از رستوران های محلی و مدارس و سازمان های اجرای قانون.

در ضمن مروجا Hillbloom و دیگران در لی سلامت محیط زیست خدمات تیم شده اند دور زحمتکش در گمنامی نسبی رسیدگی به یکی از خطرناک مشاغل موجود این روز است.

Hillbloom پاک سازی اتاق استفاده شده توسط COVID-19 بيمار در کیپ کرال بیمارستان به همراه بقیه 291-تخت تسهیلات کردن دل پرادو چهار راه. او در میان حدود 400 خانه داری کارکنان در لی سلامت, سیستم, که همچنین شامل لی یادبود بیمارستان های بهداشتی پارک ها و سواحل خلیج فارس مراکز درمانی.

"ما همه با هم کار برای نگه داشتن بیمارستان, پاک, پس هیچ کس در اینجا می توانید گرفتن این" گفت: Hillbloom که مشغول به کار در بیمارستان به عنوان یک خانه دار برای 11 سال است. "من احساس می کنم واقعا امن در اینجا چون ما حرفه ای است. ما باید همه چیز ما نیاز داریم. من می دانم که مردم می گویند آنها می ترسم. من بیشتر ترسم که من ترک کار چون اینجا ما صدها نفر از حمایت. ما باید همه چیز ما نیاز داریم. آن را استرس زا باشد."

در 3:15 بعد از ظهر روز سه شنبه حدود یک دوجین از این خدمات کارگران با تجمع در مقابل بیمارستان برای یک عکس در پایان هشت ساعت تغییر. لبخند خود می تواند دیده نمی شود خود را در پشت ماسک, اما آنها پمپاژ مشت, ساخت قلب علائم با دست خود و انجام بهترین خود را به ایستادگی از هم جدا.

Hillbloom می پوشد, ماسک, لباس شب, عینک و کلاه. او تغییرات قبل از او وارد اتاق را تمیز و دوباره پس از او پس از اتمام.

هر اتاق است که انتشار یک COVID-19 بیمار باید از نشستن خالی برای 70 دقیقه قبل از تمیز بودن هر Lee سلامت پروتکل مناسب "تبادل هوا." اتاق های دیگر برگزار می شود به مدت 35 دقیقه.

کسانی که تمیز کردن اتاق با تایید COVID-19 بيمار در آنها در حال دریافت جایزه پرداخت. محدوده حقوق و دستمزد برای خدمات زیست محیطی کارکنان بودند و نه آشکار توسط لی سلامت. تا کنون هیچ کس در تمیز کردن کارکنان دارای آزمایش مثبت برای coronavirus لی سلامت سخنگوی گفت.

"زمانی که من در تمیز کردن اتاق من برو با ماسک" Hillbloom گفت. "پس از من دست شستن. این چیزی است که ما آموزش دیده بودند قبل از."

Hillbloom وظایف محدود به اتاق بیمار یا. او و خدمه تمیز کردن زمینه های مشترک از بیمارستان در سراسر روزانه سه شیفت. دستگیره های درب و نرده تمیز کنید سه تا چهار بار در روز.

تمیز کردن خدمه شیفت نیست آینه از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر و 7 شب تا 7 صبح شیفت پرستاران و پزشکان است. لی سلامت اعزام سه تمیز کردن شیفت در هر روز دو که با هم همپوشانی دارند: 7 صبح تا 3:30 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر تا 11:30 بعد از ظهر تا 10:30 بعد از ظهر تا 7 صبح

"در حال حاضر ما در حال انجام آن را سه یا چهار بار در روز تمیز کردن همه چیز را همه لمس" Hillbloom گفت. "در حال حاضر همه کار با هم."

Leandro تریبیو آگهی های خانه داری و زیست محیطی بخش خدمات در کیپ کرال بیمارستان کار کرده است و در لی سلامت به مدت پنج سال.

"ما مشغول تلاش برای نگه داشتن در بالای این چیز و مطمئن شوید که هر کس مناسب تجهیزات حفاظتی و که همه باقی می ماند و آرام آرام" تریبیو گفت. "هر کس که به درستی آموزش دیده برای مبارزه با کروناویروس."

تلاش های خود را اتفاق می افتد در پشت صحنه شده اند و از انظار عمومی شده است اما متوجه شده توسط Lee سلامت رئیس جمهور و داکتر لری Antonucci.

"پزشکان و پرستاران قهرمانان در مبارزه با COVID-19 و شایسته دریافت مقدار زیادی از به رسمیت شناختن" Antonucci گفت. "با این حال ما نیز باید قهرمانان گمنام کار در پشت صحنه به اطمینان حاصل شود بیماران برای مراقبت در استریل و محیط امن. کارکنان مانند مروجا و Leandro ارزشمند در مبارزه با این ویروس و کمک به ایجاد یک گرم و جو برای مراقبت از بیماران ما که در حال مبارزه با COVID-19. آنها مستحق برای به رسمیت شناختن خود را به کار اختصاص داده شده و دلسوز نگرش در طول این مدت تلاش و ما بسیار خوش شانس به آنها را داشته باشد."

غنی هلوی این سرویس محیط زیست مدیر در کیپ کرال بیمارستان نظارت تیم خود را از حدود 80 عضو دارد. برخی از اعضای تیم از غیر بهداشتی ساختمان در لی سلامت آرسنال مستقر شده اند به بیمارستان برای تمیز کردن فوق العاده, او گفت:.

"آن را به نگه داشتن آنها را به کار, اما همچنین ما اضافی نیاز دارد" هلوی گفت. "ما به طور معمول حفظ محیط زیست بسیار تمیز. اما به دلیل وضعیت فعلی ما را به انجام آن حتی بیشتر از آن."

نگه داشتن کارکنان از ترک شده است نگرانی و چند اعضای تیم را ترک کرده اند هلوی گفت: اما همه چیز در نظر گرفته شده است با ثبات است.

"نیروی انسانی وضعیت آن نشده است که بد" هلوی گفت. "برای اکثر ما انجام داده ایم بسیار خوب است. ما تا به حال سهم ما از افراد به هر دلیلی یک مهد کودک وضعیت و یا افرادی که در خانه آنها تا به حال به مراقبت از ما تا به حال برخی از تماس آف. اما ما توانسته ایم به کارکنان این به طور کامل. ما بسیار خوش شانس برای انجام این کار است. این یک ادای احترام به کارکنان ما گرفتن تعهد ما به طور جدی. آنها در حال انجام همه چیز آنها می توانند."

و بر خلاف آمریکا به طور منظم مصرف کننده کاغذ توالت و تمیز کردن کمبود عرضه نشده اند موضوع را به خاطر لی سلامت زنجیره تامین با آن شرکت وابسته LeeSar نشده مختل هلوی گفت.

"با بیمارستان های ما همه چیز را در بیشتر از یک فله مد" هلوی گفت. "ما در زنجیره عرضه شده است بدون وقفه. ما باید تمام مواد ضد عفونی کننده, مواد شیمیایی, که ما نیاز داریم. ما واقعا هر حال نمی نمایند. حتی کاغذ توالت است و این مورد. ما تا به حال موفقیت بزرگ است. بدون وقفه در زنجیره تامین است. دست کشیدن بر روی چوب است."

سه بار در روز هر شیفت را خدمه دیدار به روشن شدن هوا و تمرکز در روز کار.

"زمانی که کل این فرآیند شروع شده است وجود دارد یک دسته از re-آموزش و پرورش به کارکنان" هلوی گفت. "ما به یاد آنها را از تمام روش های مناسب است. وجود اضطراب در کارکنان. آن را تنها طبیعی است. هنگامی که شما به خانه بروید و به تماشای اخبار که به اندازه کافی به شما مضطرب سمت راست وجود دارد. ما باید از این فرصت برای پرسش و پاسخ. آن بوده است موثر در کمک به کارکنان است. ما تبادل هر گونه اطلاعات جدید است. چیزهای بسیار پویا هستند.

"هنگامی که آن را برای اولین بار آغاز شده و بسیاری از مردم نمی دانند بسیاری از چیزها است. که می رود تمام راه را تا به دکتر (آنتونی) Fauci (مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی). سپس آنها متوجه شدند بیشتر و بیشتر در مورد این بیماری است. در آغاز وجود دارد مقدار زیادی از احساس وحشت و نگرانی. ما کار می کرد بیشتر با عفونی حفاظت از تیم. ما نوع تکامل یافته به عنوان یک سازمان برای کمک به مهار این. که تکامل به این."

هلوی گفت که امیدوار است مردم از ورود به بیمارستان ها توجه کنید و فکر می کنم از خدمه خود را.

"مردم تمایل به همه چیز را برای اعطا" هلوی گفت. "مردم در هر روز و همه چیز خوب و تمیز و هیچ کس واقعا متوجه آن است. امیدوارم این را به برخی از به رسمیت شناختن به کل این گروه از مردم که آیا آن را در اسکودوی کیپ مرجان یا Golisano بیمارستان کودکان, Lee یادبود یا سلامت پارک."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ru
آخرین مطالب