لی بهداشت خواستار مراقبت ويژه کارکنان به عنوان 9 بیرون از 10 تخت ICU در حال حاضر کامل

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:18 PM EDT Jul 8, 2020لی سلامت قرار دادن یک تماس برای اطلاعات ب

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

لی سلامت قرار دادن یک تماس برای اطلاعات بیشتر پرستاران آموزش دیده در بخش مراقبت به عنوان آن واحد مراقبت های ویژه در حال حاضر بیش از 90 درصد کامل است.

مدیر عامل شرکت لی سلامت منطقه غالب سیستم بهداشت هشدار داده بود در اواخر هفته گذشته که آن را می تواند اجرا از ظرفیت تا پایان ماه. اما صبح روز چهارشنبه لی سلامت چهار Icu در حال حاضر در 91 درصد ظرفیت با توجه به دولت و لی سلامت داده است. هفته گذشته سیستم بیمارستان به ويژه در 84 درصد ظرفیت است.

قبلی پوشش: Icu کامل در سه Lee ذغال سنگ بيمارستان به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش

ایالتی که از روز شنبه حداقل 44 بیمارستان فلوریدا ويژه در حال حاضر کامل و 41 تا به حال تنها یکی از تخت های موجود در این واحد با توجه به آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت داده است. در مجموع 91 شد حداقل 90 درصد کامل است.

در متن خبر از هفته گذشته به جنوب غربی فلوریدا جامعه پزشکی قبل از ژوئیه 4 تعطیلات, سیستم بیمارستان گفت که به دنبال "هر ICU PCU (مترقی care unit) یا PACU (پست-anesthesia care unit) پرستاران آموزش دیده برای کمک به نیروی انسانی."

بیشتر: فلوریدا, نوجوانان COVID-19 قربانی دریافت درمان اثبات نشده در صفحه اصلی قبل از مرگ در بیمارستان گزارش می گوید

بیشتر: فورت مایرز کلیسا آتش سوزی در رسانه های اجتماعی ادعا می کند آن را عمدا در معرض اعضای COVID-19

در ابتدا این متن فرستاده شد به مطمئن شوید که کارکنان کافی بود در طول تعطیلات اما تماس های اضافی برای پرستاران باقی مانده در محل لی سلامت سخنگوی جاناتان کمی گفت.

لی بهداشت تا به حال 285 COVID-19 بيمار در جولای 3, قبل از شروع تعطیلات آخر هفته. آن را شمارش 286 دوشنبه زیر. این ارقام تقریبا دو بار به عنوان بالا به عنوان COVID-19 مورد شمارش یک ماه پیش.

این تعداد در حال رشد باید نگران مدیران بیمارستان و باعث لی سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل لری Antonucci, برای هشدار عمومی در روز جمعه که مراکز بهداشتی و درمانی در نهایت می تواند تاخت و تاز کردن.

بیشتر شبیه به این: Lee سلامت رئیس جمهور خواستار جهانی ماسک استفاده به عنوان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به صعود

"ما در زمان رای دادن Lee بهداشت بیمارستان ها خواهد بود به طور کامل کامل تا پایان ماه. ما باید در حال حاضر به منظور کاهش گسترش coronavirus" Antonucci گفت. "سه ماه پیش هر کس پیوست در یک هدف مشترک از مسطح منحنی بود که به طور موقت انجام ... منحنی است و دیگر تخت به جای ما سنبله در موارد و اسپایک در حال رشد سریع است."

مدیران می گویند که آنها لازم نیست که هر شماره خاص اضافی کارکنان در ذهن است. بلکه آنها می خواهند مطمئن شوید که پرستار به بیمار نسبت در واحدهای مختلف مطابق با ملی ایمنی معیار.

در دیگر اخبار: جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها در صورت کمبود COVID-19 دارو remdesivir

نیاز تغییر خواهد کرد روز به روز بسته به شرایط بیمار بارهای گفت: Scott Kashman رئیس افسر از بیمارستان عملیات لی سلامت.

"ما واقعا به دنبال در جلد ما انتظار بیش از دو تا چهار هفته و چگونه را در مقدار مناسب از نیروی انسانی" Kashman گفت.

نسبت های تعیین شده توسط کالیفرنیا تنها دولت به وضع ایده آل شماره تماس برای یک پرستار برای هر چهار یا پنج بیماران در بخشهای داخلی و جراحی یک پرستار به ازای هر چهار تا شش بيمار متوسط و واحدهای پرستاری و یک پرستار برای هر دو بخش مراقبتهای ويژه.

لی سلامت شاهد یک افزایش شدید در COVID-19 بیماران در هفته های اخیر با توجه به بیمار می شمارد که از آن منتشر شده روزانه است. به عنوان چهارشنبه, آن را تا به حال 316 چنین بیمارانی همه آنها باید جدا شود. این زمان در ماه گذشته آن را به حال 123. ماه قبل از آن این تعداد به 93.

بیشتر: "من احساس خطر می کنند!' ویروسی انفجار در فورت مایرز Costco هزینه های مرد شغل خود را

این نه فقط در بیمارانی که بستری برای غیر coronavirus دلایل و فقط اتفاق می افتد به همچنین تست مثبت برای رمان coronavirus Kashman گفت.

"آنها در واقع بیمار و نیاز به بستری شدن در بیمارستان (از COVID-19)," او گفت:. "آنها نه بیمار به خاطر چیز دیگری است."

شاخص دیگری که coronavirus افزایش یافته بیمارستان تقاضا: بیمار حجم کلی هستند تا حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته, او گفت:.

درخواست برای کارکنان پزشکی بیشتر می آید دو ماه بعد از بیمارستان های عمومی سیستم راه اندازی نیروی کار برنامه های کاهش برای جبران درآمد از دست داده است پس از به طور موقت توقف غیر ضروری در پزشکی است. در زمان پذیرش و عمل جراحی بودند پایین 55%.

پوشش مرتبط: Lee سلامت به کارکنان خروج گزینه برای کاهش ضرر و زیان است. در اینجا این است که چگونه بسیاری از زمان ارائه.

کارگران اجازه داده شد به طور داوطلبانه ترک و یک بسته قطع و یا sabbaticals از چهار تا شش هفته. از آن پس Kashman گفت: Lee بهداشت خواسته است تا بسیاری از کسانی که کارکنان برای بازگشت به کار.

اضافه شده Antonucci به تازگی: "ما در یک نقطه بحرانی در نبرد ما علیه coronavirus. اعداد دروغ نمی. Coronavirus است که در سراسر جنوب غربی فلوریدا و ما شاهد بستری شدن در بیمارستان و بالاتر مثبت رای از همیشه قبل از."

با تاکید بر اینکه نقطه Lee سلامت سر گرفته خواهد شد روزانه آن جلسات مطبوعاتی در COVID-19 روز پنج شنبه چیزی را متوقف به انجام هفته پیش.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب