دفتر لی شهرستان کلانتر می فرستد حذف مبتذل پاسخ به زن در Facebook

Devan پاتل فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:57 PM EDT Jul 14, 2020دفتر لی شهرستان کلانتر دفتر متهم شده است

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

دفتر لی شهرستان کلانتر دفتر متهم شده است حذف اظهارات موهن ساخته شده برای یک زن که مورد سوال مردم برای ابراز حمایت از کلانتر Carmine Marceno.

آماندا Canington ارسال شده در Facebook عکس پنجشنبه کلانتر, تماس با او و بادمجان, شکلک است که می تواند به عنوان تفسیر های مختلف بی حرمتی نظر. Dictionary.com می گوید: از emoji می تواند یک نمایندگی از آلت تناسلی مرد. Urbandictionary می گوید آن را نیز ممکن است اشاره به یک Sicilian قومی لکه دار کردن که برابر است با n-word.

Canington که سفید است تا به حال در پاسخ به مفسران در اخیر کلانتر, Facebook پست ابراز حمایت خود را از Marceno قبل از او موفق به دریافت پاسخ از سمت کلانتر ،

"من نظر کسی نظر اشاره حقایق در مورد او (او در واقع گفته او در حال رفتن برای رای دادن برای او چرا که او دوست داشت او)" Canington نوشت. "این چیزی است که من از کلانتر صفحه...من ارسال این شرکت پس اگر من دستگیر و در برخی از BS شارژ, شما می دانید چرا."

Canington کاهش یافته است به مصاحبه رسیده که جمعه است.

Marceno گفت: News-Press است که او اختصاص داده است رئیس عملیات جان هالووی به موضوع نگاه کنید.

"ما اطلاعات عمومی دفتر مدیریت رسانه های اجتماعی و بسیاری از مردم وجود دارد که در آن وجود دارد" Marceno گفت: در مصاحبه با اخبار مطبوعات.

"من در مورد آن شنیده بود و کسی به من فرستاده بود یک تصویر از آن. بدیهی است که من یک رئیس عملیات که به دنبال آن است. من دو برابر برگشت. اما نگاه من یک ایتالیایی سیسیلی چنان خواهد بود که در برابر من. و من می توانم به شما بگویم این را نمی از من آمده است. ما 1,655 کارکنان. اگر ما کاری اشتباه انجام داده ام ما خود آن است."

کلانتر دفتر به طور عمده با استفاده از آن در Facebook صفحه به ایجاد پست در مورد آژانس ابتکارات پیشگیری از جرم و یا موفق جرم عملیات که به تساوی عمدتا تعاملات مثبت از این ناحیه تناسلی.

آژانس ندارد یک شرکت رسانه های اجتماعی, سیاست, Marceno گفت. این آژانس گفته است که می خواهد اعضای آن به "خوب انسان" در هنگام شرکت در رسانه های اجتماعی.

"ما نمی خواهیم مردم هجوم مردم" Marceno گفت. "اگر شما می خواهید برای دریافت بر روی رسانه های اجتماعی شما می خواهید به صحبت می کنند و خود را از آزادی بیان کاملا, اما ما نمی خواهیم هجوم."

موهن نظر است اولین سوال برانگیز رسانه های اجتماعی فعالیت توسط کلانتر, در برابر مخالفان از Marceno.

اخبار مطبوعات به دست آمده از نسخه چند کاربر حذف شده پست از طریق یک درخواست سوابق نشان می دهد که آن را حذف کرده و نظرات انتقادی از Marceno.

کلانتر را حذف و یا مخفی چندین کاربر از پست دفاع Marceno و شش سازمان دیگر اعضای' سفر به تالاهاسی در این سال برای حضور در بازنشستگی از فلوریدا گشت بزرگراه رئیس درک Barrs.

Marceno و آژانس از اعضای طبقه بندی این سفر به عنوان یک آموزش هزینه برای "توسعه حرفه ای" که هزینه بیش از $5,000 زمانی که مقاطعه حقوق و دستمزد در هر diems ماشین و هتل اجاره.

بیشتر: کمیسر نامزد می گوید او در زمینه اخلاق شکایت علیه لی شهرستان کلانتر بیش از 'آموزش' سفر

در یکی از مخفی, نظرات, Troy بارکر نوشت: "رفتن نیست این موضوع. دروغ گفتن در مورد ماهیت این سفر این موضوع را ... چگونه می توانم شما را درک کنم؟"

لی شهرستان کمیسر نامزد مایکل Dreikorn مشابه ساخته شده تا نظرات خود اعلام کرد که او تا به حال در زمینه اخلاق شکایت علیه کلانتر.

"روشن شود من مخالف سفر که جشن سرویس از دیگران است, اما من در برابر mislabeling آن به منظور پوشش برای سوء استفاده از وجوه" Dreikorn نوشت. "این هزینه Lee County رای دهندگان نزدیک به $6000.00 برای حضور در دو ساعت کیک ، پس از آن بود به عنوان برچسب آموزش بنابراین هیچ کس نمی خواهد یک مشکل با آن است. من یک مشکل در هنگام $6000.00 ارزش بودجه آموزش منحرف هستند برای دو ساعت کیک ،

همراه با حذف پست کلانتر را نیز مسدود شده و پیام ها از کاربران خاص در گذشته است.

کارول Billingham و والی Finney قبلا گفته اخبار مطبوعات که آژانس مسدود شده و آنها را از اظهار نظر در پست های بعد از بیان انتقادات از Marceno.

پس از اخبار مطبوعات درخواست کلانتر, رسانه های اجتماعی لیست کاربران یا مانع از مشاهده این صفحه و یا محدود کردن توانایی تعامل با آژانس, صفحه که آژانس گفت هیچ سوابق Billingham و Finney اظهار نظر امتیازات و بازسازی شد. قبل و بعد از, تصاویری از پروفایل خود را ارائه شد به اخبار-مطبوعات همخوانی حساب های خود را.

در برخی از حوزه های قضایی دادگاه تلقی سازمان های دولتی' صفحات رسانه های اجتماعی یک انجمن عمومی به این معنی که آنها نمی تواند محدود کردن بیان.

دو سال پیش آیتالله سیستانی موفق شد در آن طرح دعوی در دادگاه در برابر مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان پس از Facebook صفحه حذف شده و نظرات کاربران مسدود. که در همان سال مین رژیم صهیونیستی است. پل LePage که مسدود شده از نظر منتقدان خود را نیز حل و فصل با سازمان است.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن