لی شهرستان در مواجهه با سوال: چگونه به صرف $135M در فدرال محرک پول

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:26 PM EDT مارس 11 سال 2020Lee County کمیسیون در حال مواجهه با یک

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

Lee County کمیسیون در حال مواجهه با یک معضل بیش از که و که نمی خواهد یک تکه از $134.5 میلیون در فدرال کمک های اختصاص داده شده برای این شهرستان به پرداخت هزینه های به طور مستقیم مرتبط به COVID-19 بحران است.

این پول بخشی از 2 تریلیون دلار فدرال مراقبت عمل که شد قانون در 27 مارس ، این همان قانونی است که برای پرداخت محرک چک فرستاده شده به فرد از مالیات دهندگان.

کمیسیون باید برنامه ریزی یک جلسه ویژه در موضوع 9:30 صبح سهشنبه در Lee County Courthouse در مرکز شهر فورت مایرز.

جزئیات: فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا در آمریکا گوشت پردازنده های مبارزه با COVID-19

وجود دارد محدودیت در چه محلی می تواند صرف پول اما مقامات شهرستان ارائه شد کمی راهنمایی.

"آن را با بسیار کمی خزانه داری (department) هدایت" دستیار شهرستان گلن مدیر Salyer گفت: شهرستان کمیسیون در هفته گذشته. "ما چهار صفحه از نقاط گلوله و نه حتی در خزانه سربرگ — یک وضعیت عجیب و غریب."

پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر آیتم است که در بودجه های محلی در اثر در مارس 27 و باید منعکس کننده هزینه های متحمل شده بین 1 مارس و دسامبر. 30.

Salyer شناسایی برخی از برنامه به طور بالقوه واجد شرایط هزینه به کمیسیون هفته گذشته است.

آنها شامل هزینه در پاسخ به کروناویروس مربوط به اورژانس های پزشکی, برنامه, برای حمایت از کسب و کارهای کوچک با اجاره مسکن و آب و برق و هزینه های اقدام برای تسهیل انطباق با بهداشت عمومی قوانین و مقررات.

شهرستان مدیر راجر Desjarlais گفت: این امر می تواند "نسبتا آسان برای اندازه گیری از دست دادن پول" در برخی از شهرستان عملیات به عنوان یک نتیجه از COVID-19 از طریق کاهش هزینه برای چنین چیزهایی به عنوان پل عوارض و کمتر اورژانس و آمبولانس تماس.

12 پرجمعیت ترین استان ها در دولت و شهر جکسون ویل در حال گرفتن پول از Miami-Dade با جمعیت بیش از 2.7 میلیون نفر به شهرستان Brevard با جمعیت حدود 510,000. جکسون تنها شهرستان تامین می شود از طریق برنامه.

بیشتر از بیل اسمیت: Lee County تصویب عمده توسعه در Alico جاده سه اوکس پارک وی

هیچ بودجه ای متعهد شدند به شارلوت و یا ذغال سنگ استان ها, با توجه به یک لیست از دولت دریافت کنندگان منتشر شده توسط وزارت خزانه داری.

بودجه در دسترس می شود به عنوان کسب و کار و خانواده در شهرستان تلو تلو خوردن در زیر شیب کاهش درآمد در طول یک پناهگاه در خانه بخشنامه در دولت است.

زنان برای بهتر لی یک گروه حمایت از تشکیل در سال گذشته برای الهام بخشیدن به زنان به اجرا برای countywide دفتر گفت: اولویت باید کمک به افرادی که تحت تاثیر این COVID-19 بحران از طریق هیچ گسل از خود را.

"[D]irectly کمک به آن دسته از افراد و خانواده ها برای خرید مواد غذایی و پرداخت قبوض آب و برق, اجاره, خودرو, پرداخت وام مسکن در صدر لیست" این گروه در بیانیه ای گفت.

Desjarlais گفت: او در حال حاضر نگران کاهش ارزش املاک هنگامی که مقادیر تنظیم شده در Jan. 1, 2021.

شهرستان است که در حال حاضر رو احتمال افزایش متوسط تنها 3% ارزش ملک در لی شهرستان است که می تواند به محدود کردن مالیات بر درآمد و در شهرستان هزینه می شود.

اما ارزش که در آن آینده صورتحساب مالیات بر آنچه املاک و مستغلات به ارزش به عنوان Jan. 1 قبل از نیروی پر از ویروس بود و احساس در ایالات متحده است.

"است که می تواند یک معامله بسیار بزرگ اما ما قادر به پیش بینی است که هنوز" Desjarlais گفت.

تقویم اموال Kenneth ویلکینسون گفت: قدرت برای تنظیم ارزش ملک برای آینده لوایح مالیاتی نیاز به تصویب یک "مقامات بالاتر" مانند وزارت امور خارجه درآمد و یا یک عمل دولت و قوه مقننه. اما او معتقد است که او می تواند یک مورد است که ارزش ملک به عنوان Jan. 1, 2020 باید تنظیم شود برای coronavirus.

"من صادقانه بر این باورند که اگر نیست آن را برای چین ما شناخته شده اند که آن را در اینجا ژانویه 1" ویلکینسون گفت. "تا به حال ما شناخته شده شاید من می تواند این چیزها را در نظر میگیرد."

کمیسر فرانک مان گفت که او مبهوت بود فدرال largess و خواسته ریاضت.

"این به من زده به عنوان نتیجه 2 تریلیون دلار افزایش در بدهی های ملی" مان گفت. "من فکر می کنم آن را باید اعلام کرد که در چارچوب این largess بودن محوری بر ما که ما بپرسید نه برای آن است که رفتن به به نوادگان ما برای کمک به این پرداخت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن