ژوئیه 4: برخی از رودخانه هند تالاب St. Lucie رودخانه سایت های امن هستند دیگران را بالا باکتری

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:03 PM EDT Jul 2, 2020با اکثر گنج در سواحل سواحل عمومی بسته ا

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

با اکثر گنج در سواحل سواحل عمومی بسته این تعطیلات آخر هفته برای جلوگیری از گسترش این coronavirus خورشید و دوستداران گشت و گذار ممکن است برنامه را به از نو خلق کردن در آبهای داخلی.

آنها خوشحال خواهید بود به دانستن نقاط دسترسی مانند رمپ قایق و قایق پارویی اسکیموها, راه اندازی, باز باقی خواهد ماند در امتداد رودخانه هند تالاب و انشعابات آن.

وجود دارد یک زن و شوهر از هشدارهای ،

سواحل عمومی در مارتین و سنت لوسی شهرستانهای بسته خواهد شد دوشنبه از طریق جمعه. طرح نیست در کشویی کایاک به تالاب در سایت های مجاور سواحل به دلیل پارکینگ بسته خواهد شد و نمایندگان خواهد شد و فروش بلیط وسایل نقلیه غیر قانونی پارک شده در سمت راست از راه و یا در مالکیت خصوصی بدون اجازه.

برای ثبت: Indian River County سواحل عمومی باز خواهد شد; سواحل عمومی در ساحل Vero باز خواهد شد به Indian River County تنها ساکنان.

بیشتر: St. Lucie شهرستان فورت پیرس نزدیک سواحل به سرعت گسترش ویروس

همچنین برخی از قطعات از سنت لوسی رودخانه سطح بالایی از باکتری های روده ای, نشانه ای از آلودگی مدفوعی. فلوریدا وزارت بهداشت مقامات در ساحل گنجینه دفاتر هشدار به مردم برای جلوگیری از تماس با آب به اطراف:

  • لیتون پارک در پالم سیتی
  • روزولت پل استوارت
  • Sandsprit پارک در نزدیکی پورت سلرنو
  • جانبازان پارک در پورت سنت لوسی
  • رودخانه پارک مارینا در نزدیکی بندر سنت لوسی

تماس با آب آلوده می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال و سوزش چشم و خارش پوست اگر لمس و یا مصرف.

Sandbar باز

وزارت بهداشت برداشته شده بالا باکتری ها هشدار استوارت Sandbar محبوب boater پاتوق در تالاب درست کردن Sailfish نقطه.

بر خلاف سواحل عمومی بسته شهرستانهای این sandbar نخواهد بود بسته فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون گفت: تام Reinert آژانس جنوب فلوریدا مدیر.

بنابراین انتظار می رود آن را به شلوغ مسلح ، گفت: جان Budensiek اجرای قانون مدیر مارتین شهرستان کلانتر دفتر.

"چهارم ژوئیه یک sandbar تعطیلات," او گفت:. "با سواحل بسته و sandbars بسته در پالم بیچ شهرستان پیش بینی می کنیم ترافیک بزرگ در آب و اعداد بزرگ در استوارت Sandbar."

مأموران اجرای قانون خواهد بود "تشویق مردم به پیروی اجتماعی فاصله بیش از 10 نفر را به یک قایق و قایق نگه داشته و از 10 فوت از هم فاصله" Budensiek گفت. "ما در حال رفتن به سعی کنید به مطمئن شوید که آنها آن را انجام دهد; اما اگر شما یک زن و شوهر از هزار نفر در sandbar داشتن سه تا شش نمایندگان در تلاش برای گسترش آنها آسان تر است از انجام گفت."

در طول ساحل گنجینه افسران را اجرا قایقرانی امن قوانین به عنوان بخشی از عملیات خشک آب مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور به منظور کاهش تعداد صدمات و حوادث مرگبار ناشی از قایقرانی تحت تاثیر الکل و مواد مخدر.

"ما تمایل به دیدن یک افزایش در قایقرانی حوادث" در طول تعطیلات آخر هفته Reinert گفت.

چگونه آب ؟

تالاب آب در اطراف sandbar و سنت لوسی ورودی به حال نمایشگاه وضوح خوب و شوری در این هفته کسب درآمد "ب" درجه از فلوریدا اقیانوس شناسی جامعه استوارت.

آب در رودخانه در اطراف استوارت و بالادست در جنوب چنگال دریافت یک "F" برای فقیر وضوح و فقیر شوری.

بررسی باکتری های سطح آب در نزدیکی شما با TCPalm را در نقشه های تعاملی. توجه داشته باشید: نقشه منعکس جدید مشاوره تا زمانی که یک به روز رسانی خودکار در 5 p. m.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن