'این یک زباله:' ماسک مقاومت اجرا می شود عمیق در Shasta County

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:01 AM EDT Jun 24, 2020رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom این ماه دستور داد

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom این ماه دستور داد کالیفرنیا به پوشیدن ماسک تنفس زمانی که در برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما مراجعه به رسانه های خرده فروشی در Shasta County نشان می دهد که همه ساکنان مطابق با سفارش.

برخی از مردم ادعا می کنند سلامت معافیت برای پوشیدن ماسک یا این که آنها ناخوشایند و آزار دهنده در گرما. اما همچنین کسانی هستند که می گویند فرماندار اتحاد تجاوز اقتدار خود را زمانی که او دستور ماسک در هر صورت.

دن و بانی ماهی قزل آلا از ردینگ گذشت پوشیدن تنفس ماسک به دلار فروشگاه عمومی در علفزار مشاهده رانندگی در جنوب ردینگ در روز سه شنبه.

عکس: نجات مارت آماده می شود برای باز کردن در ردینگ

آنها دلایل خود را.

"من معتقدم که آنها نه به عنوان موثر به عنوان آنها می گویند آنها. این یک زباله" بانی ماهی قزل آلا گفت. برای جلوگیری از انقباض coronavirus یا پخش آن او گفت که او شیوه های اجتماعی فاصله.

دن ماهی قزل آلا گفت: او شسته دست خود را اغلب و هر دو آنها سعی کنید به اجتناب از دست زدن به صورت خود را.

اما وقتی پرسیده شد که در مورد سیاست های اطراف پوشیدن تنفس ماسک دن ماهی قزل آلا نوسان به یکی دیگر از زیر مجموعه ای از دلایل نامربوط به بهداشت یا ایمنی عمومی — برای رفتن ماسک-کمتر است.

"این نمی تواند طبیعی جدید. من فقط نمی تواند قبول در حال اجرا در اطراف مانند آنها در چین با یک ماسک بر روی صورت, تمام وقت," او گفت:.

بانی ماهی قزل آلا وجود دارد گفت: سیاست درگیر در تصمیم او به همین یک ماسک اما این بدان معنا نیست که او آن را برای حمایت از رئیس جمهور تهمت که اجتناب از پوشیدن ماسک ،

آن را بیشتر به بی جا نفوذ دولتی به زندگی مردم, او گفت:.

"فقط می خواهم پس از 9/11. همه شروع به از دست دادن حقوق خود گفت:" بانی ماهی قزل آلا که به تازگی امضا طومار به یاد Newsom از دفتر.

"زمین رایگان و خانه شجاع اما ما همه در اتاق ما ترس" Dan ماهی قزل آلا گفت.

محکم فشار مواد غذایی در خارج از یک دلار در فروشگاه عمومی در پالو کدرو کاتلین Davoli بلا ویستا گفت: او معمولا می پوشد اما فراموش کرده او روز سه شنبه.

نامه به سردبیر: مؤتلفه مجسمه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ماسک

"من نمی خواهم به آن را می پوشند به دلیل آن fogs تا عینک" Davoli گفت. با وجود ناراحتی او معتقد است ماسک های لازم برای جلوگیری از COVID-19 گسترش یافته است.

او بهت زده در مورد اینکه چرا آن را تبدیل به یک مسئله سیاسی است.

"یک ویروس است که هیچ دلیلی برای تبدیل شدن به سیاسی. می آید از بالا, شما می دانید," او گفت: با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"فرماندار ساخته شده آن را یک قانون پس بیا – اطاعت از قانون" او گفت:. Newsom نیاز معاف کودکان کم شنوا و کسانی که با شرایط پزشکی.

بدون اجرای دستورالعمل های ذکر شده در فرمانداری سفارشات اما California Department of Public Health گفته مقامات ماسک منظور حمل وزن مشابه به عنوان دیگر دستور دولت با امکان مالی و دیگر مجازات است.

"علم نشان می دهد که پوشش صورت و ماسک کار" Newsom در بیانیه ای گفت. "آنها حیاتی برای نگه داشتن کسانی که در اطراف شما امن نگه داشتن کسب و کار باز کردن و راه اندازی مجدد اقتصاد ما."

مقامات بهداشت در نظر بگیرید ماسک قابل دفاعی اندازه گیری در برابر گسترش coronavirus به آنها جلوگیری شده است از گسترش این ویروس از طریق قطرات خروج از دهان و بینی.

کالیفرنیا است که نه تنها دولت با یک ماسک بخشنامه. میشیگان, New York, مین, دلاور و مریلند نیز ایالت ماسک سفارشات. در فلوریدا و کارولینای شمالی, ماسک, بخشنامه برآورده شده است با مقاومت اعم از اعتراض به ماسک-سوزاندن حوادث با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز.

بازگشایی کالیفرنیا: ردینگ اعلام بازگشایی استخر و کتابخانه ها و زمین های بازی

پاملا میچام هر چند مجموعه او با نارضایتی فرماندار کالیفرنیا به قلم و کاغذ سه شنبه.

امضا-جمع در روز سه شنبه راه اندازی یک جدول در خارج از خارج در ردینگ. که در آن Shingletown زن امضا طومار به Newsom به یاد می آورد ،

میچام ساخته شده 100 پارچه ماسک برای دوستان و خانواده. اما بود که در اوایل سال جاری زمانی که آب و هوا سردتر و با پوشیدن یک ماسک بود بسیار ناراحت کننده او گفت:.

او گفت: آن را به او تصمیم می گیرید اگر او را به پوشیدن ماسک و نه فرماندار, او گفت:.

"من نمی دانم اگر آن را به جای او به سفارش مردم نفسه. من فکر می کنم مردم انتخاب کرده اند. من فکر می کنم او انجام می شود چیزی جز زیانی به این حالت" او گفت: همچنین با استناد به مالیات بالا در کالیفرنیا است.

چند نفر ارسال به Facebook page "دوباره باز Shasta County" ناراحت شدند که تعداد زیادی از Shasta County کسب و کار مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک تنفس در فروشگاه خود را. یکی از اعضای این گروه خواست دیگران برای تماس با دفاتر شرکت های بزرگ از این رسانه ها به شکایت.

یکی دیگر از اعضای گروه گفت: آنها گفته یک کارمند فروشگاه در ردینگ او و یک دوست کرده یک مسئله پزشکی است که نگه داشته و آنها را از پوشیدن ماسک.

Marni Webb از ردینگ نمی پوشیدن ماسک به ردینگ خارج شده و در روز سه شنبه. تنفس ماسک او را claustrophobic. "آنها به من احساس بدبختی" Webb گفت.

اما او نیز احساس می کند دولت نباید به مردم بگویند چه چیزی را می پوشند. این یک تخطی از حقوق اساسی او گفت:.

"من فکر نمی کنم دولت باید ما را به آنها را می پوشند. آن می رود در برابر آزادی ما," او گفت:.

مبهم بارنت عینک ماسک تنفس به ردینگ خارج شده در سه شنبه, اما به زودی پس از او پا خارج به 100-درجه حرارت او را پوست کنده آن را خاموش.

"من فقط احساس می کنم مثل آن را درست انجام دهید" برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس, او گفت:.

جفری کولی از ردینگ گفت: او تلاش می کند تا به نگه داشتن یک فاصله امن از مردم برای جلوگیری از گسترش این بیماری اما او نمی پوشیدن ماسک.

این یک بیانیه سیاسی فقط اولویت خود, او گفت:.

"من نمی توانید در هر صورت مگر اینکه آنها را به من رفته.... 62 هستم و من از ترس به مرگ. من زندگی می کردند به اندازه کافی طولانی" کولی گفت.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!

آخرین مطالب