"این هرگز اتفاق می افتد به ما تا زمانی که آن را ندارد': St. Lucie شهرستان تنیس حرفه ای را بازگو نبرد با COVID-19 بازیابی

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:46 PM EDT مه 1 سال 2020ST. لوسی شهرستان بیش از یک ماه گذشت ا

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان بیش از یک ماه گذشت از فابیو Vasconcellos آزمایش مثبت برای رمان coronanvirus و در نهایت تنیس حرفه ای است که به دست آوردن یک حس ظاهر ،

Vasconcellos, 56, تدریس تنیس بین المللی برای 35 سال است و به خوبی شناخته شده countywide برای شور و شوق خود را نسبت به این ورزش است. بنابراین زمانی که او قرارداد COVID-19 مارس 20, یک موج خوب, آرزوهای آب گرفتگی روی تلفن همراه خود را.

مشتریان ارسال مواد غذایی به آستان او و دوستان پخته دستباف کوکی ها. Vasconcellos جواب ایمیل, اعمال و پخته شده از صفحه اصلی به تصویب زمان او به عنوان بهبود, او گفت:.

"من واقعا می خواهم برای تشکر از همه برای حمایت خود را" Vasconcellos گفت: صبح روز جمعه. "همه شده است بسیار حمایتی و من رابطه خوبی با جامعه در اینجا."

Vasconcellos' علائم ظهور, مارس 16 — سه روز قبل از او آزمایش ویروس "از طریق یک به نفع" از یک ارتباط متقابل — به عنوان یک آبریزش بینی و متناقض سرفه, او گفت:. او مشخص نیست چگونه شخصی تست و مرتب بود.

هشت روز پس از دریافت تشخیص خود از فلوریدا وزارت بهداشت Vasconcellos گفت: علائم خود را دوباره ظهور مارس 28 با یک قفسه سینه سرفه و ترشح از ناحیه قفسه سینه او گفت:. علائم پافشاری برای چند روز به عنوان یک خشک و طولانی سرفه.

Vasconcellos گفت که تعداد سرفه خود را متناسب با هر روز برای پیگیری پیشرفت خود را. او به طور متوسط حدود 20 هر روز علائم خود را کاهش یافته است در دسترس نباشد پس از دریافت نسخه ای برای درمان سرفه, او گفت:.

از آن پس Vasconcellos گفت: او بهبود و بازگشت به "کار اداری" در اوایل ماه آوریل. او کاهش یافته است به می گویند که در آن او کار می کند. او نه مربیگری تنیس نشده است. او نه نشان دادن هر گونه علائم و "عمل بزرگ" او گفت:.

"من برای سه هفته و نیم در حال حاضر" Vasconcellos گفت. "همه چیز عالی است."

بیشتر: St. Lucie شهرستان تنیس حرفه ای دوره نقاهت پس از آزمایش مثبت برای coronavirus

در ابتدا هر چند Vasconcellos اذعان می کند او وحشت زده بود به یکی از شهرستان اولین مورد از این ویروس است.

"این احتمالا یکی از تنها بار در زندگی من جایی که من احساس می ترسم" Vasconcellos گفت. "این صدایی مانند من تنها کسی بودم که این, اما آن را به ارمغان آورد و نقطه اصلی برای همه است."

او گفت: آن را به کمک مردم به آگاهی بیشتری از رفتار خود و آن را آورده و آن را نزدیک به خانه.

"این هرگز اتفاق می افتد به ما تا زمانی که آن را ندارد," او گفت:.

Vasconcellos معتقد است که او قرارداد این ویروس از شریک زندگی خود را که بازگشت مارس 9 از کشتی کروز کنفرانس در میامی, او گفت:. شریک زندگی خود را با او زندگی کرده بود تب و علائم شبه آنفولانزا پدید آمده است که چهار روز پس از بازگشت خود را.

"هیچ کس صحبت کردن در مورد (COVID-19) در ابتدا; ما فقط به فکر این بود آنفولانزا" Vasconcellos گفت. "اما پس از آن متوجه شدیم که او در واقع ویروس."

Vasconcellos برآورد او در تماس با حدود 10 از تنیس مشتریان بین زمان شریک زندگی خود را بیمار و زمانی که او تایید مثبت برای COVID-19, او گفت:.

در 23 مارس — سه روز پس از Vasconcellos آزمایش مثبت برای COVID-19 — شریک زندگی خود را مورد آزمایش قرار گرفت برای ویروس Vasconcellos گفت. او موفق به دریافت تشخیص مثبت از وزارت بهداشت چند روز بعد. او پس از بهبود.

از تست مثبت به دریافت ترخیص از وزارت بهداشت و درمان کل نبرد با ویروس به طول انجامید حدود سه هفته Vasconcellos گفت.

بیشتر: St. Lucie شهرستان تنیس حرفه ای هنوز هم از دیدن علائم پس از آزمایش مثبت برای coronavirus مارس 20

سنت لوسی شهرستان دوباره باز عمومی, ساحل, نقاط دسترسی شنبه و ساحل را برانگیخت ملزم به پیروی اجتماعی-فاصله دستورالعمل. همانطور که از صبح جمعه این شهرستان دارای 249 تایید موارد COVID-19 و 23 و میر با توجه به وزارت بهداشت داده است.

آغاز و تا روز دوشنبه فلوریدا خواهد وارد "فاز یک" مرحله از بازیابی از اقتصادی shutdown دستور توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند باز اجتماعی فاصله و محدودیت های دیگر. پارک دولت نیز باز دوشنبه. فرماندار امن تر-در-خانه سفارش منقضی شده فریدا اما مردم هنوز هم خواسته بود در خانه تا آنجا که ممکن است.

"ما فقط باید این را جدی بگیرد" Vasconcellos گفت. "وجود دارد بسیاری از جنبه های به این ویروس ما هنوز هم نمی دانم که ما فقط باید مراقب باشید."

اما با بهبود در عقب-نمای آینه Vasconcellos گفت: او در حال حاضر به دنبال به جلو به ماه های تابستان که در آن تنیس را یک بار دیگر تبدیل به بخشی از واقعیت است.

"من احساس می کنم بزرگ کاملا بزرگ," او گفت:. "من نمی توانم صبر کنید برای رفتن به محل کار."

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن