IRSC ریاست جمهوری فینالیست تیموتی مور: کالج فرصتی را در طول زمان از عدم قطعیت

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:03 PM EDT Jul 16, 2020فورت پیرس — برای تیموتی مور, Indian Riv

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

فورت پیرس — برای تیموتی مور, Indian River State College قابلیت این را دارد که نیروی کار آینده است.

IRSC است "که در آن لاستیک با جاده," مور گفت. COVID-19 است برافروخته مردم آداب و رسوم و هنجارها و همه چیز در حال رفتن به تغییر به عنوان یک نتیجه, او گفت:. صنایع خواهد شد به دنبال به کالج برای کمک به او گفت.

"این کالج نشسته است که در آن فرصت و آماده سازی تقاطع و به من که پویا ترین نقطه روی زمین بود," او گفت:.

مور در روز پنج شنبه دوم از چهار ریاست جمهوری فینالیست برای شرکت در یک سری از انجمن مجازی با دانشکده; کارکنان و کارکنان اداری; دانش آموزان و اعضای جامعه و هیئت امنا.

او رئیس علوم افسر در MagPlasma و از بنیانگذاران و رئیس علوم افسر در Probaxstra Inc.

بیشتر: IRSC ریاست جمهوری فینالیست کریستینا هارت: شکاف دستاورد همکاری اولویت اگر انتخاب شده

اگر انتخاب مور موفق ادوین مسی که بازنشسته است و زمانی که قرارداد خود را ماه آینده به پایان می رسد. مسی بوده است IRSC رئیس جمهور برای بیش از سه دهه است. در اینجا این است که چگونه او در پاسخ به برخی از سوالات خود را:

وجود اختلاف در ما هیسپانیک نمایندگی در کالج ساخت تا حدود 13 درصد از کارکنان و 7 درصد از دانشکده اما حدود 28 درصد از کل جمعیت دانشجویی. آنچه را که شما برای رسیدگی به این نوع از بی عدالتی.

اگر ما می توانیم پیدا کردن استعداد از طریق طبیعی ما جستجو فرآیندهای ما در حال رفتن به بیرون رفتن و توسعه است که استعداد برای ساخت خود ما خط لوله است. ما قصد داریم به ارائه فرصت ها. اگر ما فکر می کنم کسی هدیه ای برای آموزش و پرورش ما باید به آنها را تشویق به در نظر گرفتن یک زندگی سراسر آموزش و پرورش است. دانش آموزان نیاز به دیدن مدرسان است که نگاه مانند آنها.

چگونه شما پشتیبانی دانشکده در حال توسعه گسترده هنرهای لیبرال درسی و یکپارچه این کار با متنوع ذینفعان داخل و خارج از نهاد ؟

آموزش هنرهای نوع خود را از دست داده درخشش هر چند بدون شایستگی. آموزش هنرهای است که چگونه ما در توسعه کل افراد است. چالش این است که چگونه شما دم علم و فناوری به آن است. من تا به حال به مناسبت به کار در اطراف بسیاری از هنرهای لیبرال جامعه اما از دیدگاه من من اصلا این را به عنوان یک یا/یا گزاره; من آن را به عنوان هر دو لیبرال هنر و علم است.

بیشتر: گنج ساحل مدارس بازگشایی برنامه های ارائه 'گزینه' برای دانش آموزان, پدر و مادر, در سال جدید

چه اولین چیزی که شما تغییر خواهد کرد زمانی که شما رسیدن به IRSC اگر انتخاب شده ؟

در یک روز من از بیرون رفتن و دیدار با مردم به عنوان بسیاری به عنوان من می توانم. آن را در مورد برقراری ارتباط و گفتگو است. این دانشکده در حال کار نسبتا خوب و یا آن را نمی خواهد که موفق به دریافت جوایز آن است. اما کامل نیست. برای شش ماه اول من باید یاد بگیرند که گوش دادن و سوال بپرسید. پس از آن من می آیند و اعلام آنچه که من دیدم و چیزی که من دوست داشتم.

چگونه شما را افزایش ثبت نام در IRSC?

ما فقط نمی تواند آن را ساخت و امید به مردم آمده است. من سعی کنید به شیرجه رفتن به پایین در K-12 آموزش و پرورش فضای پس انتظارات وجود دارد که وجود دارد فرصت برای آنها است. من به شدت معتقدم که در ارائه اردوهای آموزشی برای دانش آموزان مدارس متوسط به اوج حس کنجکاوی خود را. دوگانه ثبت نام است undersold سنتی K-12 آموزش و پرورش اما دوگانه ثبت نام شما می شود بیشتر و سریع تر است. ما باید به بیرون رفتن و به دست آوردن اعتماد از رهبران جامعه.

چه موفقیت شبیه به IRSC رئیس جمهور و چگونه شما را اندازه گیری آن ؟

پس از یک سال مردم باید بگویم من نزدیک; متعهد و مشتاق در مورد آنچه ما انجام می دهیم در اینجا; جامعه است به آنچه من انجام و هیئت مدیره می ایستد پشت سر من. همچنین این توانایی را در طرح های جدید و انجام کارهایی است که متفاوت است.

بیشتر: آوردن دانش آموزان به مدرسه در شرایط فعلی می تواند فاجعه بار' معلمان می گویند

چگونه شما اطمینان حاصل شود که هر گونه ابتکار جدید است که در واقع بر اساس آنچه که دانش آموزان می خواهند و نیاز دارند و چه می خواهد به آنها کمک کند ؟

انتقادات و پیشنهادات. ما باید به شرکت ما دانشجویان فعلی و فارغ التحصیلان و سوال بپرسید: تجربه شما بود دگرگون? چه چیزی شما را آرزو می کنم که ما تا به حال انجام داده است که ما نمی? و چه چیزی شما آرزو شما تا به حال است که شما نمی کنید ؟ ما به شما استفاده از آن بازخورد است که به دیدن چه زمینه ما با کمبود.

چگونه می توانم شما را پیش بینی ترکیب و یا گسترش ارائه صنعت گواهینامه ها و دوره های کارآموزی در IRSC?

کارفرمایان در حال محتاط بودن در مورد آنها چگونه دامپزشک کارکنان. دوره های کارآموزی یک راه موثر برای انجام این کار است. آنچه که من پیدا کردم که کار می کرد در حال همکاری با شرکت تیم رهبری پس ما شناسایی آنچه آنها نیاز دارند. ما نیاز به آماده سازی دانش آموزان برای این فرصت به عنوان بهترین ما می توانیم.

آیا شما مایل به اجازه می دهد و یا کشف از راه دور کار و انعطاف پذیر برنامه ریزی پس از COVID محدودیت ها برداشته است ؟

به عنوان یک جامعه ما ابداع و ما اقتباس شده است. آنلاین آموزش ترجیح? اما آن را در حال حاضر یک جزء از ما آرایش و من فکر می کنم آن را برای رفتن به اینجا را برای مسافت های طولانی. اما من نمی خواهم به از دست دادن بینایی از آنچه ما را در اینجا. اگر ما اتخاذ همه جدید ما در حال رفتن به از دست دادن برخی از ما بنیادی اصول که ما به عنوان یک فرهنگ افراد و به عنوان یک تیم است.

بیشتر: IRSC جمهور مسی سهام خود را 'راز' به کالج موفقیت او به عنوان بازنشسته پس از 31 سال

آنچه که رهبری خود را ،

سر راست است. پر انرژی. کنجکاو. من دست مرد. زمانی که رتبه و پروتکل اعمال خودسرانه و خلاقیت و نوآوری و بازخورد را می توان سرکوب. من انجام داده ام کار من راست تیم من می توانید بروید و کار خود را توسط خود را با موفقیت.

چه چیزهایی هستند که نیاز به تغییر در پردیس دانشگاه برای بهبود دسترسی دانشجویان و موفقیت است ؟

ما نیاز به مطمئن شوید که همه ما عامل مشترک اخلاق که در آن دانش آموز است که مشتری ما. ما باید مطمئن شوید که ما هسته ای اخلاق در محل باقی می ماند به طوری که هنگامی که ما تغییر و یا تغییر برنامه های آن را انجام داده در راه است که احترام ما و استادان ما دانشجویان و فارغ التحصیلان ما.

چه شماره 1 تغییر شما تصور برای آموزش عالی بیش از پنج سال آینده ؟

شما در حال رفتن به بسیاری از موسسات سقوط. شما در حال رفتن به دیدن یک انقباض حمایت از دولت است. وجود دارد رفتن به تحکیم. اما من نمی بینم دل تنگی و عذاب در اینجا. من فرصت. IRSC کم هزینه, رتبه بندی ملی و از همه مهمتر من دیدن چابکی برای پاسخگویی به آنچه که در آینده ما.

چه خواهد بود خود را بزرگترین نگرانی ؟

ثبت نام. ما وجود دارد برای بچه ها. اگر آنها نمی آیند به هر دلیلی ما رو یک نقص در جایی. ما باید به شکل از آنچه که است و حمله به آن. ثبت نام درایوهای همه چیز.

بیشتر: Indian River State College جمهور ادوین مسی خواهد بود یک عمل سخت به دنبال'

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن