مصاحبه: کلانتر دانست و در مورد شبه نظامی اما نمی دعوت به ردینگ تظاهرات

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:38 PM EDT Jun 5, 2020Shasta County Sheriff اریک Magrini روز جمعه گفت

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

Shasta County Sheriff اریک Magrini روز جمعه گفت او را دعوت نمی شبه نظامیان عضو برای حضور در سهشنبه شب اعتراضات در ردینگ قتل جورج فلوید.

Magrini به نظر می رسد در یک محلی صبح رادیو نمایش به نشانی شایعات در رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که او خواسته مسلح غیر نظامی برای محافظت از کسب و کار در طول تظاهرات.

در ضمن یک مقاله در وب سایت های آنلاین یک کافه خبر به نقل از آشکار شبه نظامیان عضو عنوان کرد و گفت کلانتر خواسته آنها را برای حضور در بزرگ اعتراض در خارج از Shasta County مدیریت مرکز در مرکز شهر ردینگ اگر چه مردان اشاره نمی Magrini با نام.

"من کسی را دعوت به آمدن به شهر برای شرکت در این اعتراض هیچ گروه" Magrini گفت: در مصاحبه با کارل Bott از KCNR رایگان آتش رادیو نشان می دهد.

"ما نیاز نداریم vigilante عدالت خارج وجود دارد" Magrini گفت Bott. "این چیزی است که ما باید در Shasta County است."

کلانتر گفت: این نه جای خود را به جلوگیری از آزادی بیان بلکه به رعایت شهروند حقوق مسالمت آمیز جمع آوری. Magrini گفت: او حضور نداشتند سه شنبه تظاهرات در ردینگ.

"من در کسب و کار دلسرد کسی آمده و بیان دیدگاه ها یا نظرات و مسالمت آمیز — کلید واژه مسالمت آمیز — جمع آوری" Magrini گفت.

وجود پس زمینه های بیشتر به داستان به عنوان Magrini توضیح داد اما او اضافه کرد که او همیشه از "چشم و گوش" Shasta County شهروندان مانند محله سازمان برای حمایت از اجرای قانون است.

"اگر شما فکر می کنم شما نیاز به وجود داشته باشد برای حمایت از اجرای قانون, ما قدردانی و حمایت خود را از من بپرسید که شما به ما چشم و گوش و نه درگیر شدن و گرفتن هر نوع شخصی اقدام و یا vigilante عمل است. بدیهی است که اگر شما را مجبور به دفاع از خود را برای هر آنچه که دلیل این است که" کلانتر گفت.

مربوط به: 'ما می توانیم جهان را تغییر دهید': جورج فلوید معترضان جمع آوری یک شب دوم در ردینگ تالار شهر

Magrini گفت: یک مرد رفت و به کلانتر در پارک مارینا رانندگی در ردینگ روز قبل از این تظاهرات که به گفته او بخشی از شمال دولت ارتش و آنها می خواستند برای حفاظت از جامعه است.

"من نمی دانم که آن فرد است" Magrini گفت. "من شخصا نمی کند او را به عقب. من تا به حال یکی از کارکنان ما تماس بگیرید و او را به عقب و پیام خود را به وضوح ما در حال رفتن به اینجا: "ما در حمایت از اجرای قانون و ما در اینجا فقط برای محافظت از جامعه ما است.'"

کلانتر گفت: گروه دیگر به نام به حمایت خود از جمله چندین بازنشسته اعضای اجرای قانون است. Magrini گفت: آنها می ترسید مردم بودند که از خارج از منطقه بودند که بخشی از تظاهرات مسالمت آمیز.

"وجود دارد بسیاری از مردم که می خواستم به بیرون آمده و به حمایت و قدردانی می کنم که. من خوشحالم که مردم وجود دارد که می خواستند برای محافظت از جامعه ما" Magrini گفت.

در یک نمونه گشت بزرگراه کالیفرنیا هشدار داد مقامات ممکن است مشکل به دلیل یک زندگی ماده شاتل به رهبری بود جنوب در بزرگراه بین ایالتی 5 از Klamath Falls Oregon. این یک مثال از مردم از شهر به اعتراض.

Magrini تاکید کرد در این مصاحبه رادیویی که او نمی تایید فشار قرار گرفتند.

"در هیچ شکل و هرگز با من در آغوش هر نوع فشار گروه انجام هر گونه تماس با اسلحه به ... deputize کسی تماس بگیرید و یا کسی که در" او گفت:.

بعد جمعه در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی توسط Shasta County شهروندان دفاع از احترام Magrini گفت یک رکورد افکن خبرنگار او چیزی بیشتر برای گفتن داشتند.

به عنوان متعدد کلانتر نمایندگان نگهبانی در خارج از دفاتر شهرستان با پوشیدن کلاه و حمل باتوم یکشنبه حدود 25 نفر جمع شده بودند یک بلوک دور در اورگان خیابان. بسیاری از آنها را به تن tactical gear, شلوار استتار و انجام two-way radios. برخی از عینک کلاه و جلیقه حفاظتی.

بیشتر: "وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر

گفت: برخی از آنها به حمایت از معترضان اما آنها ملحق نشده در شعارهای. به جای آنها گفت: آنها وجود دارد برای محافظت از کسب و کار در این نزدیکی هست در مورد تظاهرات شد خشونت آمیز.

"ما از مردم در مورد آنچه اتفاق افتاده است به جورج (فلوید) گفت:" دونالد گاردنر از ردینگ. "اما آنها در حال رفتن به سوزاندن شهر ما پایین است."

برخی از غیر معترضان در روز سه شنبه تظاهرات انکار کرد که بخشی از یک گروه شبه نظامی اما یکی از مصاحبه های ضبط افکن ادعا با عضویت سه Percenters یک اسلحه-دفاع گروهی که می گوید هدف آن ایستاده اند تا به دولت استبداد.

او در لباس استتار و شلوار جلیقه محافظ و انجام یک کلاه.

"این است که به سادگی برای حفاظت از," او گفت:. "ما در اینجا برای جلوگیری از هر چیزی. ما در اینجا به مختل کردن هر چیزی."

اما Keito عوبدیا که در اعتراض به خشونت پلیس گفت که او احساس او و دیگران بودند در تظاهرات به هم بزنید تا مشکل. او برداشت یک تصادف تعقیب درهم bullhorn و هشدار داد دیگر به تعامل با آنها را.

"برخی از مردم وجود دارد که می خواهید به تغییر روایت است. اجازه ندهید که آنها را منحرف کردن اذهان ما را از هدف ما است. وحدت بالاتر از همه" عوبدیا گفت.

رکورد افکن خبرنگار دیمون آرتور کمک به این گزارش.

Mike Chapman یک خبرنگار و عکاس برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن