اولیه FDOT ارزیابی عازم جنوب روزولت پل کامل تعمیرات به 4 ماه

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:50 PM EDT Jul 17, 2020مارتین کانتی فلوریدا وزارت حمل و نقل مقام

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

مارتین کانتی فلوریدا وزارت حمل و نقل مقامات جمعه گفت: ارزیابی اولیه خود را عازم جنوب روزولت پل کامل است و آنها انتظار تعمیرات به مدت چهار ماه.

جدول زمانی بستگی به شرایط آب و هوا در ماه های آینده و در دسترس بودن مواد مورد نیاز برای تعمیر پل.

عازم جنوب روزولت پل بسته شد به رانندگان ژوئن 16 بعد از FDOT مقامات انجام منظم بازرسی گفت: آنها متوجه یک شکاف در آن است. هر دو عازم شمال و عازم جنوب پل بسته بودند برای بازرسی تا 27 ژوئن هنگامی که عازم شمال پل بازگشایی به دو راه ترافیک جزئی زیر تعمیر کار.

بث Frady, FDOT مدیر ارتباطات گفت: ارزیابی یافت شکسته تاندون ها در دهانه یکی از عازم جنوب پل تنها عمده, تعمیرات ساختمانی است که لازم است قبل از بازگشایی پل به ترافیک.

او گفت: این سازمان با همکاری ساختاری Technologies LLC مستقر در مریلند به کمک آنها با برنامه های طراحی و تعمیرات پل.

برآورد هزینه برای تعمیرات منتشر نشده.

FDOT مقامات گفت: این سازمان در نظر دارد برای تکمیل کار طراحی توسط پایان ماه ژوئیه و آغاز تعمیرات در ماه اوت است.

بیشتر: ترافیک در حال حرکت 'روان' در استوارت 2-راه روزولت پل دهانه; ادامه کار در شرایط عازم جنوب span

Frady گفت خوردگی داشت در هر دو عازم جنوب و عازم شمال روزولت پل. معلوم نیست چه چیزی باعث خوردگی اما FDOT مقامات گفتند که ادامه خواهد داد به جمع آوری نمونه از این پل ها و ارسال آنها را به FDOT مواد آزمایشگاه به بازرسی می شود.

گاه به گاه خط تعطیلی همچنین ممکن است در آینده رخ می دهد به عنوان FDOT همچنان به انجام تعمیر و طراحی کار روی پل, او گفت:.

که عازم شمال پل باز شده است به دو راه ترافیک با دو خط در هر جهت. وجود دارد 5 تن وزن محدودیت در محل که اجرا شده است توسط استوارت اداره پلیس افسران و فلوریدا گشت بزرگراه troopers روزانه.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن