بیماری های عفونی مدل نیست توپ کریستال, اما ابزارهای مفید در فلوریدا مبارزه با COVID-19, افسران می گویند

رایان میلز و فرانک Gluck ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT 21 مه سال 2020در اوایل ماه مارس در دانشگاه فلو

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

در اوایل ماه مارس در دانشگاه فلوریدا تحقیقات دانشمند توماس Hladish قرار دادن با هم یک مدل ریاضی ساده برای پیش بینی گسترش این رمان coronavirus.

فلوریدا وزارت بهداشت درخواست کرده بود کمک های خود را به پیش بینی تقاضا برای تخت بیمارستان در دولت Hladish متخصص اپیدمیولوژی و ریاضی modeler که متخصص در این مطالعه از دانگ ویروس خود را کاهش نرمال پژوهش به ارائه پاسخ سریع در مورد COVID-19 بیماری همه گیر.

نتایج کار او روشن بود: فلوریدا در خط برای یک بحران بهداشت عمومی.

"ما در آنچه اتفاق افتاده بود در جای دیگر ما در چگونه به سرعت این بیماری همه گیر در حال رشد بود در فلوریدا و به ما گفت:" خوب ما دیده ایم این داستان این بازی قبل از,'" Hladish گفت.

اما در حالی که COVID-19 آلوده بیش از 47,000 مردم در فلوریدا کشته و بیش از 2000 عنوان از صبح روز چهارشنبه دولت با شانس بهتر از اکثر کارشناسان پیش بینی کرد. Hladish اذعان ویروس "است و نه پیشرفت راه من ساکت" با اشاره به تلفن همراه تحرک نشان داده فلوریدا ماندم, به هفته قبل از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور داد بسیاری از دولت به نزدیک است. مدل پیش بینی نیست که.

ادامه مطلب: تلفن همراه داده ها نشان می دهد آمریکایی ها احترام stay-at-home سفارشات اما در حال شروع به حرکت دوباره

بیماری های عفونی مانند افسران Hladish که ساختمان مفصل تر مدل فلوریدا می گویند که با وجود اجتناب ناپذیر خود نقص مدل آنها را يکی از ابزارهای مهم برای رهبران تصمیم گیری در مورد COVID-19. آنها به رهبران دولت یک راه برای ایجاد حس داده اند و آنها می تواند کمک به پیش بینی آنچه که یک ویروس ممکن است در آینده انجام است.

اما او به فلوریدا از طریق یک مرحله به مرحله بازگشایی مجدد DeSantis شده است آشکارا بی اعتنا از مدل های گفته آنها در حال ساخت غیر منطقی فرضیات و نمی را منحصر به فرد تلاش های دولت را به حساب.

شما همچنین ممکن است علاقه مند می شود: فلوریدا دانشمند گفت که او از کار اخراج شدند 'به دلیل خودداری از دستکاری' COVID-19 داده

در یک کنفرانس خبری در سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی در لی شهرستان در اواسط ماه مه در DeSantis سوال اگر "هر یک از مدل ها شده اند دقیق تا کنون؟" به جای تمرکز بر روی مدل ها و "حدس" او گفت که او در تصمیم گیری "بر اساس آمار" مانند بستری نرخ و نرخ ابتلا به عفونت.

"من فکر می کنم که شما را با حقایق زمانی که شما در واقع می دانم که چه چیزی اتفاق می افتد بر روی زمین" او گفت:. "اجازه دهید فقط صداقت, مدل شده اند دقیق است."

طرح عظیم مرگ و میر

DeSantis نامیده می شود از یک مدل خاص برای وخیم آن پیش بینی شده است.

در اواخر ماه مارس از دانشگاه استنفورد بر اساس مدل سازی گروه COVID قانون در حال حاضر منتشر می بینی که نشان داد فلوریدا بیمارستان می تواند غیرمنتظره با بیش از 465,000 بیماران توسط مارس 24.

تعداد واقعی بستری شدن در بیمارستان بود فقط کسری از که کمتر از 5000.

"برای کسانی که می دانند این کسب و کار, فلوریدا تنها 70,000 مجوز بیمارستان تخت" DeSantis گفت و اشاره کرد که اگر این طرح درست بود, خواهد بود وجود دارد صدها نفر از هزاران نفر از افراد بیمار با هیچ جایی برای رفتن. "بنابراین شما واقعا طرح عظیم و گسترده مرگ و میر."

اما COVID قانون در حال حاضر مدل طرح 465,000 بیماران هرگز یک سناریو به احتمال زیاد. آن بدترین سناریو اگر فلوریدا رهبران و شهروندان در زمان کمی اقدام به متوقف کردن ویروس گسترش یافته است. با اجباری پناهگاه در محل سفارشات مدل پیش بینی در مورد 18,000 بستری شدن در بیمارستان در ماه جولای یک شماره بیشتر در خط با حدود 8,200 مردم در بیمارستان بستری از طریق اواسط ماه مه.

"ما ثابت کردیم که پناه در محل در واقع کار می کرد" لئو Nissola یک سرطان immunotherapist که با این نسخهها کار با COVID قانون در حال حاضر گفت: ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا در اواخر ماه آوریل است.

لندن امپریال کالج مدل نیز دریافت کرده شدید, انتقاد وخیم آن اواسط ماه مارس پیش بینی تا 2.2 میلیون COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده, اما بیش از حد بود که مورد بدترین سناریو بر اساس آنچه که می تواند اتفاق می افتد اگر هیچ تغییر رفتار خود را به محدود کردن گسترش ویروس.

"شما باید قادر به می گویند" نگاه اگر شما هیچ چیز این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد.' این چیزی نیست که ما فکر می کنم شما هیچ چیز انجام خواهد شد" Hladish گفت. "بدترین نتیجه ممکن است که واقعا ممکن است چرا که مردم نمی خواهد اجازه دهید آن اتفاق می افتد. مردم را بسته و خود را در خانه های خود را قبل از شما می توانید به روز قیامت است."

Hladish گفت: کسانی که بدترین سناریو نیست مزخرف حتی اگر آنها بسیار بعید است به تحقق.

آنها مهم هستند مرجع علائم وی گفت: "این نوع از به پایان می رسد تا به این داستان است که مدل های بسیار بدبین و افسران هیچ ایده چه چیزی آنها انجام می دهند."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ما coronavirus منحنی ممکن است تراز وسط قرار دارد اما تخمین زده می شود شمار تلفات همچنان رو به افزایش. این به چه معنی است ؟

بیش از حد خوش بینانه پیش بینی

یکی از برجسته COVID-19 مدل در ایالات متحده تولید شده توسط دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی مورد انتقاد قرار گرفته نه برای آن بدبینی اما برای اینکه بیش از حد خوش بینانه و برای بینی که گاهی اوقات نوسان شدید.

این IHME پیش بینی شده است استفاده می شود به راهنمای کاخ سفید تصمیم گیری. Jason مهن در فلوریدا بخش مدیریت اضطراری گفت در یک ایمیل که در آن یک مدل است این سازمان به نظر می رسد به طور منظم.

در اواخر مارس IHME مدل پیش بینی در مورد 80,000 مرگ و میر در سراسر کشور در ماه اوت. اما در اوایل ماه آوریل آن کاهش یافته و برآورد آن به حدود 60000 — یک علامت آمار کشور تنها چند هفته بعد, توسط, مارس 29.

این IHME مدل در حال حاضر طرح ریزی بیش از 146,000 مرگ و میر در ماه اوت و به عنوان بسیاری از 225,000.

تئو Vos استاد بهداشت معیارهای علوم در دانشگاه واشنگتن گفت: پیش بینی های اولیه بودند مشتق شده از داده های محدود در چگونه به سرعت ویروس پخش شد. یکی از دلایل کلیدی این تعداد در حال افزایش است: داده ها را از منابع مانند گوگل نشان می دهد که مردم در حال حرکت در اطراف بیشتر است.

"ما شاهد تحرک اقدامات خزنده در برخی از کشورهای به خصوص که در آن حکم در حال برداشته بودند و یا اعمال نمی در همان دقیق شیوه ای که در جای دیگر" Vos گفت.

Nezamoddin Kachouie استادیار علوم ریاضی در مؤسسه فناوری فلوریدا است انتقادی از IHME مدل پیش بینی.

"من می خواهم بگویم اگر شما به آن ارزش است که پیش بینی شده بود سه ماه اولیه پس از آن بود که بسیار خوب پیش بینی" او گفت:.

نه توپ کریستال

بیماری های عفونی افسران و کارشناسان که صحبت با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا گفت: تصمیم گیرندگان که استفاده از مدل های خود را نیاز به درک آنها نیست کامل ویندوز به آینده است.

آنها تکیه بر محدود و اغلب ناقص داده ها و فرضیات در مورد تغییر پویایی اجتماعی و رفتار ویروس یا بیماری است. بسیاری از اوایل COVID-19 مدل شد بر اساس ویروس های قبلی.

"درک آنها را به مرتب کردن بر اساس از یک توپ کریستال درست نیست" گفت: Caitlin رودخانه متخصص اپیدمیولوژی با دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی که ایجاد بیماری های عفونی ،

هر بیماری عفونی مدل اشتباه خواهد بود به حدی به دلیل "شما هرگز به ناخن تمام اعداد" گفت: Hladish با دانشگاه فلوریدا است. و مانند آب و هوا بیشتر از پیش بینی کمتر اعتماد به نفس افسران تمایل دارند که در آن است.

"مردم را سرگرم کننده از پیش بینی آب و هوا در همه زمان ها. اما کسانی که هرگز به نظر می رسد در یک پیش بینی آب و هوا?" Hladish گفت. "اگر آنها آنقدر بی فایده است چرا ما پرداخت توجه به آنها ؟ زیرا آنها مفید هستند. این درست است که آنها هرگز دقیقا حق با شماست چون که واقعا یک چیز."

با راه: Coronavirus گونه فلوریدا سواحل خلیج فارس شهرستانهای زنجیره تامین برای دنده محافظ

این مدل ها بهترین استفاده توسط رهبران به مقایسه حالات درک جهت virus و به فکر می کنم از طریق اثرات تصمیمات خود را به افسران گفت. در حالت ایده آل افسران کار نمی کند به تنهایی و انطباق با مدل های خود را در حالی که کار از نزدیک با سیاستگذاران به درک آنچه آنها نیاز دارند.

رهبران دولت و تصمیم گیرندگان باید در مدل های مختلف برای دیدن اگر آنها می گویند همان چیزی گفت ایرنه Eckstrand سابق علوم با مدیر موسسه ملی سلامت که موفق یک همکاری گروه های تحقیقاتی شناخته شده به عنوان مدل سازی از بیماری های عفونی عامل مطالعه است. یک مدل است که فقط به عنوان خوب به عنوان داده ها که رفتن به آن و علوم کامپیوتر و ریاضیات, پشت, آن, او گفت:.

"آنچه مهم است این است که نگاهی به مدل و می گویند" خوب مدل است گفت: وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر موارد در یک ماه دیگر مگر ما چیزی متفاوت'" Eckstrand گفت.

جورج Barbastathis استاد مهندسی مکانیک در دانشگاه فنی ماساچوست توافق کردند که سیاستگذاران باید با در نظر گرفتن به عنوان بسیاری از مدل ها ممکن است و مدل همراه با خود را بازیابی میکند.

"من درک می کنم آن است که خسته کننده و طاقت فرسا و بسیار وقت گیر است," او گفت: "اما در این وضعیت نامشخص, من فکر می کنم لازم است."

سارا دلم واله ارشد دانشمند و ریاضی اپیدمیولوژی در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس گفت: مردم می توانند با استفاده از بیماری های عفونی پیش بینی در روشی مشابه به عنوان آنها با استفاده از آب و هوا پیش بینی "برای تعیین اینکه آیا یا نه آنها در حال رفتن به یک چتر به کار می کنند."

"اگر دولت خود را به نظر می رسد روند تا پس از آن من فکر می کنم که باید خوب اطلاعات برای عموم به می دانم که آنها باید شروع به مصرف بیشتر احتیاط," او گفت:. "اگر شما روند را این به آن معنا نیست که شما باید ترک و حزب با همه.

"من فکر می کنم آنچه که به شما گفتن است این است که آنچه شما انجام می دهند و چگونه ما در مجموع به عنوان یک جامعه در حال انجام است کمک و که شما باید همچنان به انجام این کار است."

Marcelo Zottolo معاون رئیس جمهور از تجزیه و تحلیل داده ها و بهبود مستمر در لی بهداشتی اولیه سیستم بیمارستان در لی شهرستان گفت: COVID-19 مدل شد "بسیار مفید" در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر که وجود ندارد بسیاری از داده های محلی در مورد ویروس — چگونه مرگبار آن بود که چگونه به سرعت آن پخش شد. مدل شد دقیق تر به اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفت.

"ما همیشه می خواهم به می گویند که همه مدل ها در اشتباه هستند و مفید" Zottolo گفت. "ما در حال بهتر آماده برای هر وضعیت با مدل تر از ما هستند و بدون مدل. و ما مجبور به استفاده از احتیاط در هنگام استفاده از این مدل است."

پیچیده علم

دانشمندان شده است مدل سازی بیماری های عفونی برای دهه Eckstrand گفت: اما بیماری های عفونی مدلسازی تبدیل شده است به طور فزاینده ای پیچیده تر از 9/11 حملات تروریستی است.

از ترس این که تروریست ها می تواند با استفاده از آبله به عنوان یک سلاح بیولوژیکی ملی رهبران در آن زمان به نام در افسران به مطالعه اثرات احتمالی واکسیناسیون کل جمعیت. ایده کاهش یافته بود اما اهمیت بیماری های عفونی مدلسازی تنها رشد همراه با قدرت محاسباتی.

2009 H1N1 شیوع بیماری در مکزیک شد اولین بار در مدل باعث شد تا در سراسر جهان واکنش اضطراری به یک بیماری عفونی با توجه به مارس گزارش از دانشگاه جانز هاپکینز در مورد آینده شیوع علم است. مدل های بازی حتی یک نقش بزرگتر در سال 2014 در طول شیوع بیماری ابولا گفت: رودخانه یکی از نویسندگان این گزارش است.

در حال حاضر با COVID-19 مدل برجسته برجسته در کاخ سفید جلسات.

چه مدل ؟

رودخانه ها گفت: بیماری های عفونی مدل می تواند به عنوان ساده به عنوان چند سریع معادلات ریاضی است.

یک مدل مشترک, یک, سر, مدل, تقسیم مردم به سه دسته — مستعد عفونی و بهبود و یا حذف شده — و پیش بینی کرد با چه سرعتی حرکت مردم از طریق آن دسته است.

رودخانه ها گفت: پیچیده ترین مدل ها سیم کارت تالیا شهر مانند شبیه سازی های اجرا شده توسط ابر رایانه ها که نمایندگی دیجیتال هر فرد در هر خانواده.

این نوع از مدل Stephen Eubank تیم در حال اجرا است در Biocomplexity موسسه و ابتکار در دانشگاه ویرجینیا است. مدل خود را با استفاده از داده های سرشماری مدرسه اطلاعات و داده ها از جامعه آمریکا بررسی برای ایجاد یک به طور کامل مصنوعی جمعیت که در آینه زندگی واقعی است.

در مدل مردم رفتن به محل کار رفتن به فروشگاه مواد غذایی و صرف وقت با اعضای خانواده و دوستان است. این ویروس منتقل می شود که مردم در این مدل برخورد یک دیگر.

Eubank گفت: مدل های مختلف در انجام کارهای مختلف: پیش بینی تعداد مثبت آزمون در یک منطقه بیش از زمان پیش بینی تعداد مرگ و میر در طول زمان پروژه نیاز به تخت بیمارستان.

"همه با استفاده از یک مدل است. همه آنها. برخی از مدل ها فقط در داخل سر مردم" Eubank گفت.

حتی DeSantis شده است که انتقاد از ویروس مدلسازی تا کنون با استفاده از یک روانی, مدل Eubank گفت.

"این است که شرایط انسانی ما را به مدل" او گفت:. "آنچه که ما آموخته ام بیش از چند قرن گذشته با علم به مدل که در واقع بهتر از آنچه که ما انجام می دهد اگر ما فقط حدس می زنم."

Kachouie با فلوریدا فن آوری گفت: DeSantis نیست اشتباه که مدل ها اغلب نمی را به حساب راه های مختلف است که آمریکا و دولت های محلی در حال مبارزه با ویروس. او گفت که او در حال ساخت یک مدل است که به نظر می رسد در استان ها در ایالات متحده و ادامه تعاملات با کشورهای همسایه.

"کشورهای مختلف آنها نیاز به مدل شده متفاوت," او گفت:. "باید آن را سفارشی نه تنها به من می گویند برای کشورهای مختلف اما در شهرستانهای مختلف است."

موثر تر مدل سازی مورد نیاز

در حالی که بیماری های عفونی مدلسازی شده است تا حد زیادی بهبود یافته بیش از 20 سال گذشته, رودخانه ها گفت: وجود دارد اتاق را برای بهبود. ایالات متحده آمریکا دارای برخی از بهترین افسران در جهان, او گفت:, اما پاسخ اضطراری تمایل به بی ربط در بخشی از آنجا که اکثر افسران مستقر در دانشگاه.

"هنگامی که وجود دارد اضطراری مانند COVID," او گفت: "کسانی که دانشگاهیان واقعا رها کردن آنچه که آنها انجام می دهند و داوطلب برای کمک به پاسخ است."

باید وجود داشته باشد یک مرکز ملی بیماری های عفونی و پیش بینی قابل مقایسه با خدمات ملی آب و هوا, او گفت:. ملت او گفت: لازم نیست به شکار کردن پیش بینی زمانی که طوفان نزدیک است.

"ما واقعا که جای" او گفت:. "این واقعا سخت به چرخش است که زیرساخت ها و ساخت تا این روابط در وسط یک اورژانس است."

او گفت: دانشگاهی افسران نیاز به دسترسی بهتر به اطلاعات وجود دارد و نیاز به زیرساخت های بهتر در محل به آهنگ دقت از مدل های مختلف. به عنوان آن است که آن را سخت بدانید که مدل انجام داده اند بهترین کار از پیش بینی بیماری است.

"با خدمات ملی آب و هوا از National Hurricane Center, شما می توانید نگاه کنید به پیش بینی مدل های ساخته شده رفتن دهه," او گفت:. "هیچ کس در حال انجام است که بیماری های عفونی و مدل سازی."

Hladish با دانشگاه فلوریدا گفت: باید برای ارتباط بهتر بین سیاستگذاران و افسران در طول این واکنش های اضطراری.

او گفت: آن را سخت برای بیماری های عفونی افسران برای ساخت مدل های مفید و بدون ورودی از تصمیم گیرندگان در مورد مداخلات آنها فکر می کنم منطقی و یا غیر منطقی.

و آن را مفید خواهد بود گفت: برای کسانی که تصمیم گیرندگان به شنیدن از افسران در مورد آنچه که می تواند و باید به این نتیجه رسیدند از مدل های خود را.

نه هر شماره مدل تف کردن مفید است اما این بدان معنا نیست که هیچ یک از آنها هستند.

"من می توانم به شما اطمینان دهم ما احمقها" او گفت:. "ما به خوبی آگاه از نقص در مدل های که ما در حال ساخت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن