Indian River County زن به اتهام اقدام به قتل پس از بحث بیش از Facebook تخم مرغ تصویری

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:56 PM EDT Jun 24, 2020یک Indian River County زن بود به اتهام اق

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

یک Indian River County زن بود به اتهام اقدام به قتل پس از اجرای قانون مقامات گفت که او یک زن در سنت لوسی شهرستان پس از یک استدلال است که از یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در Facebook نشان کرک تخم مرغ بر روی سر از خواب نوجوان.

ایالات متحده مارشال رودخانه هند و سنت لوسی نمایندگان بازداشت سامانتا رید, 22 در حکم شارژ اقدام درجه اول قتل عمد ناشی از مارس 1 تیراندازی اتهام.

رید از 100 بلوک هشتم دادگاه در Indian River County شده است در سنت لوسی زندان شهرستان پس از 14 ماه مه در 250.000 دلار وثیقه آزاد شد.

کارآگاهان نوشت: در رید را حکم بازداشت است: "Facebook اختلاف شد و بر اساس یک ویدیو ارسال شده توسط سامانتا رید ... مارس 28 ... (که است) دیده می شود فوق العاده تخم مرغ و خنده در مورد آن بر روی سر از خواب (نر)."

سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر استشهاد اظهار داشت که یک عضو خانواده این نوجوان نشان داده شده در این ویدئو به نام 911 در تاریخ 1 مه و گفت: نمایندگان که در طول یک استدلال رید کشیده تفنگ و اخراج او.

بیشتر: "من هستم آن مرد با تفنگ': شارژ پیتزا فروشی مسلح ایران به کارآگاهان در گزارش

کارآگاهان گزارش یافت .40-کالیبر پوسته پوشش در خیابان که در آن زن گفت که او و رید به اختصار صحبت کرد.

Towanna Ruffin گفت TCPalm رید بود رانندگی 2015 Kia Soul و کشیده در جلو خودرو او با خواهرش, توقف آنها را به عنوان آنها در رانندگی از طریق وسبک پلازا منطقه فورت پیرس.

Ruffin گفت که او و رید رد و بدل چند کلمه در خیابان مورد رید و نوجوانان نشان داده شده در این ویدئو قبل از رید گفت: "من مبارزه نیست من این کار را" و اشاره یک تفنگ دستی در او از حدود 15 تا 20 فوت و از کار اخراج شدند.

"من برداشت قفسه سینه من و من کردم اخه من نمی دانم اگر او در حال رفتن به نگه دارید تیراندازی (در) من" Ruffin گفت: در یک مصاحبه تلفنی با TCPalm. "من خیلی در شوک – خواهر من فریاد زد و من به در ماشین."

Ruffin گفت: حداقل دو نفر دیگر بودند در رید خودرو از جمله نوجوان بود که در این ویدئو.

بیشتر: پنج کودک و یک بزرگسال آواره پس از یک خانه آتش سوزی در فورت پیرس صلیب سرخ می گوید:

"من در دست زدن به سینه من تا مطمئن شوید که من نمی (دریافت) ضربه" Ruffin گفت. "من دیده می شود زندگی من قبل از فلش چشم من."

کارآگاهان نوشت: در رید بازداشت استشهاد که اختلاف بین زنان ثبت شد از طریق Facebook فعل و انفعالات.

Ruffin گفت: تصویری از رید تخم مرغ شوخی فقط اضافه شده به مشکلات او گفت که او در حال حاضر با رید.

تقریبا دو هفته پس از تیراندازی در طول رید بازداشت در هشتم دادگاه محل اقامت Indian River County Sheriff دفتر نمایندگان نیز بازداشت 16 ساله که تا به حال به خارج از محل اقامت توسط یک سگ معاون توجه کنند.

با توجه به یک کلانتر, انتشار اخبار, نوجوان است که یک "سنت لوسی شهرستان اطفال و عضو باند که پنج حکم اتهام از جمله مسلح سرقت و در اختیار داشتن کوکائین."

دستگیری سوابق نشان می دهد رید دستگیر شده است و چندین بار توسط اجرای قانون محلی است.

در ماه نوامبر سال 2019 یک هلیکوپتر جستجو یافت او پنهان شده در پاسیو خانه پس از او فرار از یک معاون که از او کشیده برای بالا بردن سرعت و متوجه شدند او در حال رانندگی بود با یک تعلیق مجوز با توجه به دستگیری ،

در سال 2018 او شد گناه بر دو به اتهام حبس غیر قانونی از یک حیوان است.

بیشتر: متهم پس از مبارزه با سگ معدوم; سگ سعی کردم به جویدن راه خود را از گاراژ

در ژوئن 11, کارآگاهان, subpoenaed رید در Facebook حساب به عنوان شواهد مربوط به اتهام تیراندازی. آژانس گزارش خبرگزاری "داده های دیجیتال" او از جمله IP و آدرس های ایمیل, پیام, جستجو و "تمام اسناد, تصاویر, ویدئوها," از حساب به علاوه کسانی که ذخیره شده در یک کنترل از راه دور ذخیره سازی ابری در میان چندین موارد دیگر.

او برنامه ریزی شده است برای تفهیم اتهام جولای 6.

بیشتر: FPUA: دمیده ترانسفورماتور ناشی از کوتاهی قطع برق به نزدیک به 4 ، 000 مشتریان در فورت پیرس

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

لطفا در نظر خرید یک اشتراک به نگه دارید تا با آخرین اخبار بر روی گنج ساحل.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن