به عبارت خود او: گنج ساحل کیگان دیویس توضیح می دهد که چگونه او برداشت خود را از کالج به خانه

کیگان Davis ویژه به TCPalmمنتشر شده 12:00 PM EDT Jul 3, 2020یادداشت سردبیر: Treasure Coast دبیرستان ارشد تنگ پ

توسط ABTINNEWS در 14 تیر 1399

یادداشت سردبیر: Treasure Coast دبیرستان ارشد تنگ پایان/بیمارستان کیگان دیویس زیر نوشت اول شخص داستان برای TCPalm اعلام کند که در آن او بازی فوتبال کالج است.

6-پا-3, 235-کوبنده تنگ نهایی خود را سه مدرسه را به گرجستان جنوبی مارشال و FAU. Davis, مجازات حمله کننده و مسدود کننده که به ثمر رساند شش touchdowns در سال 2019 است که دارای دو ستاره جذب و شماره 141 تنگ پایان در کشور توسط 247Sports.

زمان در حال گذر است و من آماده ام به تصمیم گیری برای آینده من.

من مطرح شده است, متولد و پرورش به بازی فوتبال. این عشق من و زندگی من است. من همیشه از بازی کردن در سطح بعدی. با شروع در سن 5 من همیشه نگاه به آینده است. هر فصل یک سنگ پله به سطح بعدی.

اختصاص من سال ها در فوتبال جوانان به گنج ساحل مرتدان من آماده برای انتظارات از تیتان برنامه فوتبال در ساحل گنجینه دبیرستان. من می خواهم به صرف سال دبیرستان من به نمایندگی و گرفتن غرور در تیتان ،

مربی Irvin جونز همیشه موعظه به ما ستون از برنامه خود را. قربانی مسئولیت پذیری و نظم و انضباط و مهم ترین از همه آنها وفادار است.

در طول سال سوم من, من خوش شانس برای دریافت پیشنهادات متعدد برای پیشبرد ورزشی حرفه ای و آموزش و پرورش. من برای اولین بار ارائه شد از گرجستان جنوبی و همیشه به یاد داشته باشید این احساس من بود وقتی که من دریافت کرده که پیشنهاد. من می دانستم که در آن نقطه که همه کار سخت و سال های سنگ زنی بود به پرداخت کردن.

بیشتر استخدام: John Carroll د Wilky Denaud, Martin County WR Amarion قهوه ای ارائه شده توسط میامی

بیشتر: چه کسی برتر فوتبال استخدام در گنج ساحل ؟

ارائه می دهد و در ادامه به در آمده و فرایند استخدام و شروع به خاموش. من و خانواده ام صحبت روزانه در مورد گزینه های من و من شروع به محدود کردن انتخاب های من. هر مربی صحبت کردم و او را بسیار تشویق و هر برنامه تا به حال چیزی است که من دوست داشتم چیزی منحصر به فرد ارائه کرده است.

اما من می دانستم که نیاز به تصمیم گیری بنابراین من تنگ من انتخاب را به سه مدارس: گرجستان جنوبی مارشال و FAU. من شروع به واقعا تمرکز بر این سه مدارس و ایجاد روابط با این مربیان است.

بیشتر: 6 سوال برای سال 2020 دبستان فصل فوتبال

با توجه به COVID من تا به حال به تکیه بر مکالمات تلفنی و FaceTime تماس برای کمک به من در ساخت این رابطه, من به دنبال در یک برنامه به عنوان ما نمی تواند بازدید از دانشگاه. خانواده و مربیان به من کمک کرد وزن کردن گزینه های من و تصمیم من.

و با که گفت من خواهد بود ارتکاب به مارشال دانشگاه. مارشال طول می کشد افتخار در برنامه های خود را و قوی فوتبال سنت. من بسیار هیجان زده هستم با راه آنها با استفاده از تنگ خود پایان بیش از همه خود را در این زمینه. من احساس می کنم که من قادر خواهد بود برای ایجاد یک تاثیر بزرگ با غرش گله. فرایند استخدام را برای من هیجان انگیز و در عین حال پر استرس. من خوشحالم که من پیدا کرده اند خانه من برای چهار سال آینده.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن