اگر سباستین درخواست الحاق حاکم تصمیم می تواند ساخته شده توسط فقط 3 اعضای شورای شهر

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:33 PM EDT Jul 15, 2020سباستین — شهرستان است و تا پایان ماه ژوئیه به درخو

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

سباستین — شهرستان است و تا پایان ماه ژوئیه به درخواست تجدید نظر تصمیم دادگاه ابطال آن الحاق از 1100 هکتار مرکبات زمین.

اما مقامات در حال انجام بهترین خود را به پا زدن دو تا از بزرگترین مخالفان الحاق کردن شورای شهر و در صورتی که اتفاق می افتد ممکن است آنها می گویند در آینده از موضوع مورد بحث است.

کامل شورا رای 4-1 در تاریخ 1 ژوئیه به درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به حالت تعلیق دامین Gilliams و پاملا parris در که رو به اتهام شهادت دروغ و نقض دولت آفتاب قانون است.

بیشتر: DeSantis خواست به تعلیق دو سباستین اعضای شورای شهر

این شورا در حال حاضر ملاقات پشت درهای بسته و مشاور خارج از سازمان دن ابوت به نقشه استراتژی حقوقی به صورت بالقوه تجدید نظر شود. یکی دیگر از نشست برنامه ریزی شده است برای سه شنبه.

Gilliams و parris در, انتخاب شدند, در ماه نوامبر, در بخش, در یک پلت فرم امیدوار به سرنگونی الحاق.

دادستان شهرستان مانی چند لحظه بعد به نوشته نیکلاس گل پامچال معاون مشاور عمومی برای DeSantis درخواست فرماندار برای حذف Gilliams و parris در از شورای شهر بلافاصله.

اقدامات دو عضو شجریان نوشت: "به میزان تخلفات و بی کفایتی."

گل پامچال پاسخ داده است به Anon, مقامات گفت. به همین ترتیب DeSantis دبیر مطبوعاتی هلنه Ferre نیست پاسخ دادن به تماس ها به دنبال اظهار نظر در مورد سباستین درخواست.

DeSantis می توانید به حالت تعلیق در هر مقام دولتی برای تخلفات غفلت از وظیفه مستی بی کفایتی دائمی ناتوانی در انجام وظایف رسمی یا این کمیسیون از یک جنایت است.

بیشتر: قاضی قوانین سباستین از 1100 هکتار الحاق نامعتبر است

اگر فرماندار آیا تعلیق Gilliams و parris در می آیند و آن را در قالب یک فرمان اجرایی بیان کرد زمینه را برای تعلیق.

"من شناخته شده این بود که ممکن است برای برخی از زمان در حال حاضر," شهردار اد داد گفت: در جولای 1 جلسه. "من آن را انجام نداده اند چرا که من در تلاش بود برای دیدن اگر ما نمی تواند فقط به جلو حرکت می کند با کسب و کار اما کاملا رک و پوست کنده عملکرد (چهارشنبه گذشته ... ) ساخته شده با من بیا به تحقق نهایی این است که هیچ توانبخشی."

عضو شورای Jim Hill توافق کردند که به نام رفتار Gilliams و parris در "شنیع."

"من فکر می کنم ما در حال درخواست از فرماندار به نگاهی به کلیت آنچه صورت گرفته در طول چند ماه گذشته," هیل گفت. "این دو نفر به اتهام جرائم جدی. این جرائم جدی آنها دستگیر شده پس از تحقیقات گسترده ای."

اگر این دو عضو شورا هستند به حالت تعلیق در شهرستان منشور قوانین است برای چه این شورا ادامه خواهد داد به تابع. اگر وجود دارد یک برنامه ریزی سراسر شهر بود انتخابات ظرف شش ماه از جای خالی باقی مانده اعضای شورای می توانید اجازه دهید آن پر شود که در آن انتخابات و یا می تواند تعیین یک جایگزین.

اگرچه دو صندلی در حال حاضر باز برای سال 2020 انتخابات وجود دارد می تواند چهار, بسته DeSantis.

در ضمن دور دوم فراخوان دادخواست است که هنوز هم در حال گردش با عمل سیاسی کمیته سباستین رای دهندگان در برابر Gilliams و parris در.

گروه جمع آوری شده به اندازه کافی معتبر دادخواست در دور اول برای ارسال به شهرستان کلرک و در حال حاضر در حال جمع آوری امضا برای سرپرست دفتر انتخابات, درخواست برای فراخوان از Gilliams, parris در و معاون شهردار چارلز Mauti.

اگر این گروه جمع آوری به اندازه کافی معتبر امضا به ماشه یک به خاطر انتخابات یک قاضی خواهد تنظیم به یاد بیاورید در تاریخ انتخابات و اعضای این شورا در سوال می توانید انتخاب کنید به استعفا و یا اجازه می دهد رای دهندگان برای تصمیم گیری سرنوشت خود را.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب