"من می توانید ببینید او وجود دارد': دیالیز و فاصله به اندازه کافی برای جدا کردن این ناپل زن و شوهر

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 PM EDT May 15, 2020سه بار در هفته برای ساعت در یک زمان دیوید لین

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

سه بار در هفته برای ساعت در یک زمان دیوید لین سر به ARA-ناپل مرکز دياليز که در آن یک دستگاه خود خون را از آن پاک و پمپ آن را به عقب.

دیوید در 67 تا پایان مرحله بیماری کلیوی. خود را از کلیه ها نمی انجام این کار برای او به طوری دیالیز می کند.

قبل از همه گیر جهان Layne همسر 66 ساله کانی اش در اتاق نشسته با شوهرش, تماشای ماشین آلات eyeing او قند خون و سطح فشار خون, آماده براي استفاده, هشدار یک کارمند در قطره از کلاه اگر وجود دارد یک نگرانی است.

"او را بگیر که برای اولین بار قبل از هر کس دیگری می خواهد" دیوید گفت. "او من را بررسی کنید شکر و همه چیز."

در جهان پس از شروع COVID-19, کانی مجاز نمی باشد در این مرکز توسط شوهرش را در طرف دیگر. او را به اقامت در اتاق به تنهایی.

بیشتر: هالی DiGilarmo در بر داشت یک توده. آن سرطان پستان است.

و: شمال ناپل دختر زندگی زندگی مهار نشده صرع

"این واقعا سخت است بر من که او نمی تواند در آمده نمی," او گفت:. "ما درک می کنیم که حتی اگر ما ناراحت شدند در آن زمان که درک می کنیم."

اما برای سه سال David شده است دریافت دياليز کانی همیشه یک راه به سمت خود می شود. یک بیماری همه گیر نیست به اندازه کافی برای تغییر است که حقیقت را برای آنها به عنوان او به ارمغان می آورد یک صندلی چمن به هر انتصاب و حل و فصل خودش را در سمت دیگر پنجره که در آن شوهر او را درمان می شود.

"من احساس می کنم که اگر وضعیت معکوس شد, من می خواهم او وجود دارد با من" کانی گفت.

نه بسیار تغییر کرده است در سراسر پانل شیشه ای.

"من هنوز هم می توانید ببینید این ماشین و من می توانم او را در گوشی بگو هی فشار خون خود را پایین رفتن کمی. مطمئن شوید که شما صحبت کردن با پرستار,'" کانی گفت. "آن او به نظر می رسد مثل او نیست احساس من متن او را و می گویند:" How are you feeling?'"

کانی Layne اجلاس به بیش از شوهرش نیازهای فیزیکی ، در حالی که دیالیز قطعا برگ او خشک — او در پیاده روی و را ترک کرده است در یک صندلی چرخدار رفتن به خانه به چرت زدن برای چند ساعت — کانی اجلاس به دیوید نیازهای عاطفی بیش از حد.

"این یک زمان طولانی که در آن شما می تواند حرکت کند. او حتی نمی تواند به رفتن به حمام و یا هر چیزی" کانی گفت. "قبل از ما بازنشسته ما مشغول به کار در همان استقرار. ما سوار یک ساعت کار یک ساعت و مردم را از ما بپرسید, " آیا شما مریض از هر یک از دیگر؟' اما این هرگز اتفاق افتاده است شما می دانید ؟ من حدس می زنم که فقط عشق واقعی."

هنگامی که او را eyeing دیوید معیارهای او در تماس با خانواده و دوستان از چمن او صندلی را تشویق راه آنها را به او بدهید ، هر دو آنها تمرکز روحانی, خواندن کتاب مقدس روزانه.

"او با من ازدواج کردی برای بهتر یا بدتر و من می دانم که این رو به برخی از زمان سخت" دیوید گفت. "چند بار در طول این فرایند نگاه می کنم بیش از در سمت راست و من نشسته وجود دارد و که من به ارمغان می آورد آرامش فوق العاده ای."

پس از حدود 48 سال از ازدواج و پس از آنها در یک بازی بیس بال و دیوید می دانستم که او می خواهد ازدواج کانی آنها هنوز هم در بر داشت یک راه برای با دیگران کنار.

این زن و شوهر به فلوریدا نقل مکان از کانزاس فقط قبل از طوفان ایرما آمار ناپل در سال 2017.

"من می توانید ببینید وجود دارد" دیوید گفت. "که واقعا هوا قطره قلب من است."

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن