شوهر از فورت پیرس شهردار فایل های تقلب در انتخابات شکایت علیه رقیب ریک نی

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:59 PM EDT Jun 18, 2020فورت پیرس — یک تقلب در انتخابات شکایت وا

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

فورت پیرس — یک تقلب در انتخابات شکایت واصل شد پنج شنبه در مقابل شهرداری نامزد ریک نی ادعا او فاقد شرایط لازم برای اجرا در مسابقه چرا که او یک ساکن شهرستان.

جان ناکس Bailey — که همسر شهردار لیندا Hudson — ثبت شکایت در دفتر دادستان ایالتی.

شکایت مدعی نی — 61 محلی رستوران — متعهد رای دهندگان تقلب و دروغ و نادرست تحلیف با ارائه نادرست انتخابات اسناد و مدارک بیان کرد او در فورت پیرس رای دهندگان.

"آقای نی دروغ برای ثبت در دفتر شهردار 6/12/20," بیلی نوشت: در شکایت است. "در زمان تشکیل پرونده آقای نی دروغ گواه است که او یک ثبت نام رای دهندگان از شهر Ft. پیرس به عنوان مورد نیاز شهرستان منشور است."

اگر نی محکوم انتخابات تقلب یک سوم جرم درجه او را به صورت یک جمله حداکثر 5000 $جریمه و پنج سال زندان و یا هر دو.

هادسون است که به دنبال انتخاب مجدد در Aug. 18 اولیه. در علاوه بر این به نی دیگران مقدماتی به صورت اولیه توسط 12 ژوئن مهلت بودند کارگزار املاک و مستغلات دانا بنتون; مربی James Mason; و سیاسی تازه واردان هارولد Arbury سوم و آلونزو Watkins.

این شهرستان فورت پیرس منشور نیاز به نامزدها در شهرستان زندگی می کنند برای دو سال قبل از تشکیل پرونده برای اجرا به شهرستان کمیسیون.

بیشتر: 2020 انتخابات: این نامزد در حال اجرا برای دفتر نمایندگی شهرستان سنت لوسی

بیشتر: فورت پیرس کمیسر بحرانی از شهرستان مدیر نیک Mimms عملکرد

در مقدماتی مهلت رید ثبت نام رای دهندگان ذکر شده یک آدرس در unincorporated سنت لوسی شهرستان است. روز چهارشنبه او رفت و حاضر به تغییر آن به یک آدرس در فورت پیرس به گفته سرپرست از انتخابات گرترود واکر.

سوابق از هر دو تقویم اموال و جمع آوری مالیات را نشان می دهد هیچ ملک در نی نام در فورت پیرس.

پرسید که چرا او هیچ ملک ذکر شده در نام او نی گفت TCPalm او پنهان محل اقامت خود به دلیل ستیز ارتباط با رئیس پلیس دایان Hobley-Burney.

او ارائه TCPalm خبرنگار با یک کپی از گواهینامه رانندگی خود را نشان دادن یک آدرس در شهرستان فورت پیرس محدودیت.

نی منسوب بیلی شکایت به سیاست است.

"چرا شهردار اعتماد رای دهندگان به تصمیم می گیرید؟" نی خواست. "آن را در آورد."

نی هیچ غریبه ای به بحث.

او با استفاده از علامت خود را در خارج از رستوران دلبرها کسی که شام میخورد به راه اندازی حملات شخصی علیه هادسون Hobley-Burney و دیگر مقامات شهرستان.

او به تازگی حل و فصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل کمیسر شهر Jeremiah Johnson که مسدود شدن حساب توییتر نی رستوران. در حل و فصل Johnson مجاز نی به برقراری ارتباط با او از طریق توییتر و شهرستان را به شرکت بیمه پرداخت می شود نی $480 خود را هزینه برای فایل طرح دعوی در دادگاه.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن