صدها نفر از جوانان مارس در مرکز شهر ناپل در اعتراض به خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی

راشل Fradette و بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:55 AM EDT Jun 2, 2020در خیابان پنجم جنوبی در شهر ن

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

در خیابان پنجم جنوبی در شهر ناپل بین جواهرات زیبا فروشگاه ها و مغازه های مجلل یک جمعیت از افراد جوان گذاشته و در زمین شعار "نمی توانم نفس بکشم."

این تظاهرات که یکی از چندین به سراسر کشور رخ می دهد پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید از مینیاپولیس که در بازداشت پلیس درگذشت.

افسر درک مایکل چوین قرار زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در طول بازداشت. چوین در حال حاضر چهره سوم-قتل درجه و طرح اتهامات مرتبط با فلوید مرگ است.

ناپل تظاهرات دوشنبه شب خود جلب کرد حدود 350 نفر است. آنها ساخته شده بداهتا مارس حداقل 2.5 مایل از ذغال سنگ دادگستری شهرستان به مرکز شهر ناپل.

معترضین سفر ایالات متحده 41 به خیابان پنجم جنوبی شناخته شده ناپل خیابان صف با رستوران ها و بوتیک و مغازه ها و کسب و کار.

Livesteams در Facebook نشان داد لحظات تنش مبادلات بین معترضان و ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان.

به عنوان آنها در راهپیمایی معترضان فریاد زد: "Black Lives Matter," "بدون عدالت بدون صلح" و "من نمی توانم نفس بکشم." انجام آنها با علائم متفاوت شعارهای برخی از آنها به افتخار جورج فلوید و دیگران ترویج نژادی عدالت است.

Sowena Preciapreal, 18, گفت که او در اعتراض به دلیل زندگی از دست به خشونت پلیس.

او به نام فلوید مرگ در مینیاپولیس هشداری برای بیشتر مردم "از آنجا که آن را در جریان بوده است برای مدت طولانی," او گفت:. "ما درخواست شده است. ما شده ایم گفت: 'اجازه می دهد تا برای پایان دادن به خشونت است.'"

هنگامی که معترضان رسیده خیابان پنجم جنوبی خود راهپیمایی و شعار ادامه داد. آنها نشسته در پیاده رو در خیابان پنجم جنوبی و خیابان ششم.

مردم پدید آمده از نزدیکی و رستوران ها و کسب و کار به تماشای تظاهرات. برخی از آنها استدلال با معترضان.

در برابر معترضان درگیر در تونس با اجرای قانون و یا با تماشاگران که مخالفت با تظاهرات. بسیاری از راهپیمایان شد به اشک نقل مکان کرد در حالی که به اشتراک گذاری افکار خود را. در موارد دیگر خشم پخته و تبدیل به فریاد. در اوج تنش معترضان انداخت بطری آب.

تعداد آنها رشد از حدود 150 نفر به بیش از 300 نفر به عنوان اعتراض به پایین منتقل ایالات متحده 41.

ناپل رئیس پلیس تام Weschler گفت: این شهرستان تحت هیچ منع رفت و آمد. پلیس شهر ساخته شده هیچ دستگیری در ناپل در دوشنبه شب گفت.

Weschler گفت که او نمی تواند صحبت می کنند و از طرف ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر. همانطور که از اواخر دوشنبه شب اخبار روزانه نمی تواند تایید کند که آیا نمایندگان شهرستان ساخته شده بازداشت در اعتراض.

Weschler گفت: اداره پلیس ذغال سنگ معاونان و فلوریدا گشت بزرگراه با هم طی کردند.

مأموران اجرای قانون برای هر چیزی آماده شدند که به جای Weschler گفت.

"طرح ما این بود که به آنها این فرصت را به ورزش اول خود را اصلاح حقوق به عنوان طولانی به عنوان آنها صلح آمیز" Weschler گفت. "آنها در خیابان, اما آنها باقی مانده صلح آمیز است."

شهردار ناپل ترزا Heitmann گفت که او راه می رفت با جمعیت معترضان در امتداد یک کشش از خیابان پنجم جنوبی.

"من فکر کردم این امر می تواند صلح آمیز مارس و من می خواهم نشان می دهد حمایت از من برای افسران پلیس," او گفت:. "من نیاز به ببینید که چگونه پلیس و کلانتر (نمایندگان) که مسئولیت رسیدگی به این."

راهپیمایان عمدتا پراکنده در حدود 11 p. m.

Preciapreal گفت: افراد جوان در دوشنبه شب در اعتراض به "می خواهم بهتر برای جهان است."

"در پایان روز پوست فقط پوست," او گفت:. "ما زیر اپیدرم ما همه قرمز عضلات و استخوان سفید پس چگونه است که تعریف ما وضعیت در جامعه؟"

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه.

او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در rfradette@gannett.com. لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن