مسکن نابرابری در لس آنجلس است که تمرکز جدید UCLA داده برای دموکراسی مختصر

ملت های دنیا + جامعه داده ها نشان می دهد که سیاه و Latinx خانواده هستند بیشتر احتمال دارد به مستاجرها از دی

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399
ملت های دنیا + جامعه

داده ها نشان می دهد که سیاه و Latinx خانواده هستند بیشتر احتمال دارد به مستاجرها از دیگر نژادی-قومی

استاد Ananya Roy مطالعات دسترسی به مسکن و مسکن عدالت حرکات در سراسر جهان است. در توصیف او با استفاده از اصطلاح "مسکن عدالت" از آنجا که به او می گوید: "من خیلی خسته از انجام تحقیقات در مورد 'بحران مسکن.' من می خواستم به فکر می کنم در مورد چگونه این لحظه از بحران نیز لحظه ای برای نشاط بخشی و برجسته سازي ایده های جدید در مورد مسکن."

روی سهام خود را به فکر کردن در مورد این موضوع در مسکن نابرابری در لس آنجلسآخرین در یک سری از UCLA Centennial ابتکار داده های دموکراسی تحقیقات دادخواستها درگیر شدن دانش آموزان, معلمان و مدارس در UCLA تحقیقات در مورد مسائل تأثیر برابری فرصت و تغییر اجتماعی. مختصری در مسکن تولید شده توسط داده ها برای دموکراسی تیم با همکاری موسسه نابرابری و دموکراسی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی و در همکاری با ضد اخراج پروژه های نقشه برداری.

حفر عمیق به مسائل که تاثیر مسکن در L. A. منطقه داده برای دموکراسی مختصر دعوت K-12 دانش آموزان در سراسر لس آنجلس به بررسی نمودار و جداول و نقشه ها و مصاحبه ها در مورد مسکن ناامنی و حرکات برای ایجاد مسکن عدالت در جوامع محلی. مختصر آنلاین در دسترس است و به اشتراک گذاشته شده است با دانش آموزان و معلمان در مدارس منطقه. دسترسی و استفاده از دادخواستها رایگان است.

مسکن نابرابری در لس آنجلس سهام و بررسی اطلاعات در مورد که صاحب و اجاره خانه در لس آنجلس و چگونه این طول زمان تغییر کرده است. این تحقیق همچنین حفاری به بالا بار اجاره در لس آنجلس خانواده. جدید کوتاهی طول می کشد نگاه نزدیک در تعدادی از ساکنان بی خانمان در لس آنجلس چگونه این طول زمان تغییر کرده است و چگونه بی خانمانی متفاوت با نژاد و قومیت. پژوهش توجه خاص بر آنچه در این مختصر اشاره به عنوان "houselessness"را به عنوان قابل رویت ترین و فوری از جنبه های مسکن نابرابری در لس آنجلس.

اطلاعات نمایندگی در این مختصر نشان می دهد که 55 درصد از ساکنان لس آنجلس در حال اجاره یک نرخ بسیار بالاتر از 30 درصد از مستاجرها در جوامع دیگر در سراسر کشور. جزئیات اطلاعات که سهم مستاجرها در حال افزایش بوده است در طول زمان و سیاه و Latinx خانواده هستند بیشتر احتمال دارد به مستاجرها از دیگر نژادی-قومی.

جزئیات کامل مختصر در علامت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن