بیمارستان ها در گنج ساحل شروع به دیدن چشم انداز مثبت در بيماران کانديد عمل جراحی

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:18 PM EDT 28 مه سال 2020بیمارستان ها در گنج ساحل در حال شروع به

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

بیمارستان ها در گنج ساحل در حال شروع به دیدن بیماران دوباره در اعمال جراحی الکتیو نزدیک به یک ماه به فرماندار اجازه می دهد برای عمل جراحی را از سر گرفت.

این چشم انداز مثبت در مردم به آینده را در اعمال جراحی الکتیو تا حدودی در خط با مناطق گنج ساحل با حداقل مقدار مورد شناخته شده از coronavirus با توجه به بیمارستان محلی مقامات.

در حالی که Indian River County بیمارستان ها به سرعت شروع به دیدن نرخ عمل جراحی بازگشت و نزدیک به رود, شماره بیمارستان در شهرستان مارتین – که در آن COVID-19 شناخته شده است به فعال تر شود – دیده می شود بیماران آهسته به عقب می آیند در غیر فوری جراحی است.

"ما می دانیم که وجود دارد افرادی که در جامعه هستند که تمایلی به در آمده" کلینیک کلیولند مارتین سلامت رئیس جمهور راب خداوند گفت. "ما امیدواریم که ما می توانید آنها را به جایی که آنها راحت در آینده است."

در کلینیک کلیولند بیمارستان همه عمل جراحی بیماران قبل از نمایش برای coronavirus. اگر یک فرد آزمایش مثبت از آنها خواسته به قرنطینه. مگر اینکه عمل جراحی فوری است مانند قبل از ممکن است این روش می تواند به تعویق افتاد. تعداد انگشت شماری کوچک از بيماران کانديد عمل جراحی آزمایش مثبت کلینیک کلیولند میگوید اما تمام شد بدون علامت پس از ورود.

خداوند بر اهمیت مردم در آینده برای عمل جراحی در حال حاضر که دولت اجازه داده است برای بیمارستان برای عمل جراحی بیماران. او با اشاره به مطالعات ملی نشان می دهد که مردم در حال مرگ هستند از حملات قلبی و سکته مغزی به دلیل یک عدم مداخله زود هنگام است.

"چیزی که ما دیدم (در اوایل) است که افرادی که می آیند و در حال حاضر اواخر با بیماری و عوارض" کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, رئیس جمهور دکتر گرگوری Rosencrance گفت. "ما می خواهیم برای جلوگیری از آن. ما می خواهیم مردم را به خود روال مراقبت های بهداشتی است."

کلینیک کلیولند در حال حاضر اجازه می دهد یکی از اعضای خانواده به دیدار عزیزان خود یک آرامش قبل از محدودیت.

این ساحل Vero بیمارستان دیدن نزدیک به حالت عادی تعداد عمل جراحی Rosencrance گفت: در حالی که خداوند گفت: کلینیک کلیولند در بيمارستان مارتین و سنت لوسی شهرستانهای نزدیک به نیمی از آنها معمولی تعداد اعمال جراحی.

خداوند گفت: "آنها تاکید دارد عمل جراحی با یک اقامت کوتاه در شهرستان مارتین به خصوص به عنوان coronavirus پرسه در منطقه — از جمله یک فعال شیوع در Indiantown.

"این اجازه می دهد تا ما را به زیرک و اگر ما نیاز به ایجاد ظرفیت" خداوند گفت. "اگر ما تا به حال یک موج ما می تواند انجام دهد که در مدت زمانی کوتاه."

سباستین رودخانه مرکز پزشکی متعلق به مباشر پزشکی, گروه, گزارش بیماران در حال بازگشت به قبل از COVID سطوح. به ویژه در این بیمارستان دیدن مردم می آیند برای ارتوپدی و چاقی و آندوسکوپی جراحی رئیس جمهور ران Bierman گفت.

سباستین رودخانه مرکز پزشکی خود را باز بیمارستان جدید این برج که شامل شش عامل بزرگ اتاق.

در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و موسسه قلب و سنت لوسی مرکز پزشکی متعلق به HCA, بهداشت و درمان, سخنگوی تیفانی جنگل تصریح کرد آماده سازی قرار داده و به ساخت "ما محیط امن و کارآمد برای بیماران و خانواده های آنها و پزشکان و کارکنان است."

بیمارستان ها به ادامه درمان COVID-19 بيمار به طور معمول در یک منطقه جداگانه از سایر بیماران است. مردم به طور کلی نمایش برای coronavirus هنگام ورود به اتاق اورژانس.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن