در اینجا 30 افسر-درگیر مرگ و میر در 10 سال گذشته در لی و ذغال سنگ

رایان میلز و ملانی Payne فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:36 PM EDT Jun 19, 2020حداقل 30 نفر کشته شده اند ا

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

حداقل 30 نفر کشته شده اند از سال 2010 در برخورد با ذغال سنگ و لی شهرستان مأموران اجرای قانون با توجه به تجزیه و تحلیل محلی موارد توسط ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات.

بسیاری از مردم در طول اجرای قانون برخورد بودند به ضرب گلوله به مرگ به طور معمول پس از تهدید یک افسر با یک تفنگ با توجه به تجزیه و تحلیل.

در اکثریت قریب به اتفاق موارد ماموران درگیر شدند پاک تخلف است.

بیشتر: تجزیه و تحلیل: از سال 2010 حداقل 30 نفر کشته شده اند در برخورد با ذغال سنگ و لی اجرای قانون

در اینجا خلاصه ای از 30 افسر-درگیر مرگ و میر. تحلیل حذف موارد از افرادی که درگذشت در ذغال سنگ و لی زندان و یا کسانی که مربوط به یک افسر کشنده خشونت خانگی مورد. موارد حذف شده از آرشیو روزنامه و گزارش آنلاین و در نتیجه ممکن است کامل نباشد.

تیموتی Baum

Baum, 54, ضرب گلوله کشته شد توسط Lee County نمایندگان در مارس 2010 در خانه تولید در بونیتا اسپرینگز. Baum تفنگ داشتند که او به ضرب گلوله کشته شد و همسایه ها گفت که او تا به حال شده است اقدام نامنظم. معاون که شات Baum پاک شد تخلف است.

بیشتر: بونیتا اسپرینگز شده است اقدام نامنظم همسایه ها می گویند

آرنولد آلفونسو

آلفونسو 40 هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در مارس 2010 پس از او را آتش لی شهرستان کلانتر نمایندگان در لهیق اکرس صفحه اصلی. نمایندگان در بر داشت آلفونسو برادر الکساندر زخمی شد و در جلوی خانه زمانی که آنها وارد شدند. نمایندگان پاک شد از تخلف و اهدا مدال برای شجاعت.

بیشتر: پلیس شناسایی فرد مسلح کشته در لهیق اکرس

کریگ استفان اسپیتز

اسپیتز, 42 هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در مارس 2010 توسط لی شهرستان کلانتر نمایندگان پس از او تفنگ را بر روی آنها. قبل از او کشته شد اسپیتز به ضرب گلوله کشته و زخمی سابق co-worker در بونیتا اسپرینگز ، نمایندگان درگیر پاک شد تخلف است.

بیشتر: مرد به ضرب گلوله کشته شدند و توسط نمایندگان شده بود, اخراج از کار, هتل

دیوید برایان کخ

کخ 47 گلوله کشته و خودش را در جولای 2010 در لهیق اکرس خانه پس از تبادل آتش با لی شهرستان کلانتر و معاون.

بیشتر: لهیق اکرس مرد جان خود را پس از تیراندازی

Kamyn روشن

روشن, 17, یک مظنون در سرقت از یک رستوران فست فود هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در سپتامبر 2010 توسط یک فورت مایرز افسر پلیس پس از روشن شروع به تیراندازی در او. فورت مایرز K9 افسر Rosco نیز کشته در تیراندازی. افسر که شات روشن شد تخلف است.

بیشتر: مرد به ضرب گلوله توسط پلیس پس از فورت مایرز مک دونالد سرقت

Linel Lormeus

Lormeus, 26 که دچار یک بیماری روانی درگذشت در دسامبر 2010 پس از یک رویارویی خشونت آمیز با ذغال سنگ شهرستان کلانتر نمایندگان. نمایندگان شات Lormeus با یک تیزر حداقل دو بار. نمایندگان پاک شد در یک بررسی اداری.

بیشتر: نمایندگان استفاده تیزر man who درگذشت

اندرو III با چنگک جمع کردن

با چنگک جمع کردن, 21 کشته شد در مارس 2011 در یک ترافیک تصادف با ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر سرجوخه اد گالو) جسی تاد. یک تحقیق نشان داد تاد شد در پاسخ به سرقت و تماس و رانندگی بیش از 100 مایل در ساعت در 45 مایل در ساعت در منطقه. آن را تاد دوم fatal car crash در کمتر از پنج سال. او در ابتدا اخراج از کلانتر, برای نقض سیاست های آژانس بود اما rehired به عنوان یک زندان تکنسین در دادگاه تجدید نظر.

بیشتر: قاضی پرت کردن بلیط برای ذغال سنگ معاونت درگیر در تصادف کشنده

سار Javier

خاویر 21 هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در سپتامبر سال 2011 پس از یک وسیله نقلیه تعقیب و گریز پا تعقیب و در ضربات پنالتی با فورت مایرز افسران پلیس. افسران پاک شد از تخلف توسط دادستانی.

بیشتر: افسران آمریکایی در یک تیراندازی مرگبار از سار Javier

یوسف Cleary

Cleary, 22, یک فراری از نیوهمشایر ضرب گلوله کشته شد در دسامبر 2011 در کیپ کرال خانه پس از اخراج او در لی شهرستان کلانتر نمایندگان و اعضای یک مارشال ایالات متحده به نیروی کار. معاون که شات Cleary پاک شد تخلف است.

بیشتر: افسر اجرای قانون شاخه و جان نیوهمپشایر فراری

Jimmie لی ماتیوز

Matthews, 31, ضرب گلوله کشته شد در مارس 2012 بعد از او به رهبری لی شهرستان کلانتر نمایندگان در یک وسیله نقلیه تعقیب و سپس با آنها مبارزه می کردند. محققان گفت: ماتیوز آمار یک معاون در سر و در تلاش بود به گرفتن تفنگ خود را. معاون که شات ماتیوز پاک شد تخلف است.

بیشتر: معاون شاخه مرد پس از مبارزه با یک افسر

کارلوس چارلز جوزف

چارلز 28 از ساراسوتا ضرب گلوله کشته شد در ژوئن 2012 توسط لی شهرستان کلانتر نمایندگان پس از یک توقف ترافیک و مجسمه نیم تنه مواد مخدر خشونت تبدیل شد. گزارش گفت: Charles برداشت یک معاون و سعی به گرفتن تفنگ خود را. تفنگ رفت اما چارلز اجازه نمی رفتن. معاون که شات چارلز پاک شد تخلف است.

بیشتر: ساراسوتا مرد کشته شدند معاون درگیر تیراندازی

بیلی ری Retherford

Retherford, 42, یک مظنون در حداقل دو قتل به ضرب گلوله کشته شد در ماه اوت 2012 در شمالی فورت مایرز خانه توسط لی شهرستان کلانتر نمایندگان. نمایندگان که با یک مارشال ایالات متحده وظیفه نیروی پاک شد تخلف است.

بیشتر: قتل مشکوک کشته شده توسط ایالات متحده مارشال

توماس Kollman

Kollman, 48, یک فورت مایرز, ساحل, hard rock drummer هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در دسامبر 2012 در پشت جنوب لی یخ مغازه کرم پس از او با اشاره تفنگ در یک لی شهرستان کلانتر و معاون. معاون پاک شد تخلف است.

بیشتر: تیراندازی قربانی حال لود AK-47

یوسف بلیک پاول

پاول, 21 کشته شد توسط لی شهرستان کلانتر نمایندگان در ژانویه 2013 در ضربات نزدیکی سن کارلوس پارک. معاون که شات پاول پاک شد تخلف است.

بیشتر: مرد شدند در ضربات پنالتی با لی نمایندگان

مسیحی McClure

مسیحی مک کلور کشته شد در دوران جنینی در فوریه 2013 پس از فلوریدا گشت بزرگراه سپاهی Gustavo ریس عقب به پایان رسید McClure خانواده جیپ در بین 75. ریس بود که پریشان لپ تاپ خود را در زمان سقوط پیدا شد به جرم رانندگی بی پروا و به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر: جنین کشته در تصادف با FHP سپاهی

جان استفن و مرلین Steffen

جان استفن, 84 و مرلین Steffen, 77 کشته شدند, در مارس 2013 پس از جان استفن خود را تبدیل کادیلاک در مسیر لی شهرستان کلانتر و معاون در ساحل نخل بلوار. معاون که تا به حال خود را در چراغ ها و آژیر فعال پاک شد از تخلف در تصادف.

بیشتر: تصادفات مربوط به جنوب غربی فلوریدا پاسخ اضطراری

مارک آلن Chernin

Chernin, 43 کشته شد و کشته شدن در ژوئن سال 2013 پس از او با اشاره تفنگ در کیپ کرال افسران پلیس. Chernin پیاده روی خیابان مسلح با حداقل سه سلاح. او حاضر افسران سفارشات به رها کردن سلاح های خود را. افسران پاک شد تخلف است.

بیشتر: کیپ کرال افسران پلیس آمریکایی در تیراندازی

دانا ویور

ویور, 40, یک کهنه سرباز ارتش کشته شد و کشته شد و در جولای 2013 توسط لی شهرستان کلانتر نمایندگان در حالی که او دست تکان داد در اطراف یک تفنگ در بونیتا اسپرینگز صفحه اصلی. نمایندگان نامیده می شدند به خانه پس از بافنده و دوست پسر او به یک استدلال. معاون که شات ویور پاک شد تخلف است.

بیشتر: دولت وکیل تخلیه معاون در تیراندازی مرگبار ارتش دامپزشک

Lonnie Mostiller

Mostiller, 20, درگذشت در زندان از ذغال سنگ شهرستان کلانتر نمایندگان در مارس 2014 پس از او فریاد زد: "به من کمک کند" و "آنها پس از من" قبل از غواصی از طریق جلو پنجره از شرق ناپل, زن و شوهر, صفحه اصلی. دوستان و شاهدان گفته محققان Mostiller تا به حال شده است با استفاده از کوکائین برای سه روز متوالی قبل از او درگذشت.

بیشتر: Collier نمایندگان پاک از تخلف در مرگ بازداشت

Austin Dukette

Dukette, 15 بود سوار دوچرخه خود را به مدرسه در تاریکی در ماه اوت 2014 زمانی که او و کشته شدن توسط لی شهرستان کلانتر معاون داگلاس هود. کیپ کرال پلیس محققان در ابتدا گزارش داد که هود پریشان شد توسط لپ تاپ خود را, که او را تکذیب کرد. هود شد و نه به جرم نقض ترافیک.

بیشتر: به انحراف محور: ناپل اخبار روزانه و تحلیل

Rolly توماس

توماس 34 هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در اکتبر 2015 توسط یک اسکودوی کیپ مرجان افسر پلیس در حالی که توماس برگزار می شود نوزاد پسر خود را گروگان در داخل یک خانه است. توماس تفنگ داشتند در زمان او به ضرب گلوله کشته شد. این افسر پلیس که در شات توماس پاک شد تخلف است.

بیشتر: کیپ پلیس در توجیه قتل مرد مجروح شدن فرزند

Juan A. رویز

رویز, 46, ضرب گلوله کشته شد در ژانویه 2016 هنگامی که او آمد در یک ذغال سنگ شهرستان کلانتر و معاون با چاقو خارج ایممکلی فروشگاه. قبل از او به ضرب گلوله کشته شد رویز چاقو مرد دیگری با چاقو. معاون که شات رویز پاک شد تخلف است.

بیشتر: سلاح سرد گمان می میرد پس از ضربه توسط معاون

ویلارد Truckenmiller

Truckenmiller, 32, لی شهرستان کلانتر معاون درگذشت در مارس 2016 و پس از او لگد از فورت مایرز نوار در حالی که جشن تولد خود را و به زندان برده شد. به پزشکی قانونی نسبت مرگ او به "آشفته هذیان است."

بیشتر: عزادار مادر پسر, وسایل سه سال پس از مرگ او از 'آشفته هذیان'

کریستوفر مورن

مورن, 31, ضرب گلوله کشته شد در ژوئن 2016 در ضربات پنالتی با کیپ کرال افسران پلیس. قبل از او کشته شد, موران به ضرب گلوله کشته و یک موتورسوار و یک محلی convenience store clerk. ماموران که شات مورن پاک شد تخلف است.

بیشتر: کیپ کرال پلیس تبرئه در سال تیراندازی که در سمت چپ دو قربانیان مظنون مرده

Debi لین Thorkelson

Thorkelson, 54, ضرب گلوله کشته شد در ماه اوت سال 2017 در ایوان از فورت مایرز, ساحل, صفحه اصلی پس از او با اشاره سلاح در لی شهرستان کلانتر و معاون. سلاح بود BB gun. معاون که شات Thorkelson پاک شد تخلف است. شوهر او ثبت شده است عمدی طرح دعوی در دادگاه در برابر کلانتر ،

بیشتر: LCSO: 54 ساله زن شناخته شده به عنوان قربانی در فورت مایرز ساحل افسر-درگیر تیراندازی

Devan Rewis

Rewis, 31, درگذشت چند ساعت بعد از او به ضرب گلوله کشته شد دو بار با ذغال سنگ شهرستان کلانتر معاون تیزر در Chokoloskee پل در سپتامبر 2017 تنها چند روز پس از طوفان ایرما ضربه زدن به جامعه است. کالبد شکافی گفت Rewis درگذشت متامفتامین سمیت. نمایندگان که دستگیر Rewis پاک شد تخلف است.

بیشتر: Collier نمایندگان پاک پس از اعتراض به بازداشت مرگ Chokoloskee مرد

Guillermo مندزا

Mendoza, 58, ضرب گلوله کشته شد در ژانویه 2018 پس از او با اشاره به یک تفنگ در لی شهرستان کلانتر نمایندگان در پاسخ به یک اختلال داخلی در سن کارلوس پارک خانه.

بیشتر: دفتر لی شهرستان کلانتر شناسایی انسان و کشته شدن افسر-درگیر تیراندازی شنبه

آرتور Roshask

Roshask و 94 کشته شد در ژانویه 2019 در یک ترافیک تصادف پس از او اقدام به ایجاد یک U-نوبه خود به طور مستقیم در مسیر ذغال سنگ شهرستان کلانتر و معاون. معاون رانندگی با چراغ های اضطراری و آژیر فعال می شود. سقوط هنوز تحت بررسی با توجه به یک کلانتر, سخنگوی.

بیشتر: 94 سال ناپل مرد کشته و دو مجروح در تصادف مربوط به ذغال سنگ شهرستان معاون

Ronnel Mouzon

Mouzon, 41, ضرب گلوله کشته شد در فوریه سال 2020 و پس از او به ضرب گلوله همسر خود را در یک سالن زیبایی محلی و سپس اخراج در فورت مایرز افسران پلیس. فورت مایرز سخنگوی پلیس گفت: ماموران درگیر شده اند پاک میشوند ،

بیشتر: مردی که به ضرب گلوله و پلیس می میرد از افسر-درگیر اثر شلیک گلوله



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن