Heavy rain یکشنبه می تواند به معنای دریاچه اوکیچوبی ترشحات به سنت لوسی رودخانه

Cheryl Smith Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:54 PM EDT آوریل 8 سال 2020باران های سنگین پیش بینی برای روز شن

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

باران های سنگین پیش بینی برای روز شنبه باید دریاچه اوکیچوبی مدیران هشدار عمومی به امکان تخلیه به سنت لوسی رودخانه را افزایش می دهد و به Caloosahatchee.

سازمان ملی اقیانوسی و جوی اداره پیش بینی "درجه بالایی از اطمینان" برای بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل بیش از حد از فلوریدای جنوبی با توجه به انتشار اخبار U. s. Army Corps of Engineers صادر جمعه.

"این تصمیم گیری گاهی اوقات باید به سرعت ساخته شده به آدرس به سرعت در حال تغییر شرایط به منظور حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی و ملک در امتداد کانال" آزادی می گوید.

مناطق جنوبی دریاچه اوکیچوبی پیش بینی می شود برای دریافت بیشتر باران و طوفان شدید در طول پنج شنبه و جمعه از یک کم فشار سیستم که در حال حرکت از شرق به خلیج مکزیک و هوا به غرفه بیش از شبه جزیره شنبه شب.

"پیش بینی بارش بیشتر از ما دیده ایم در حالی که شرایط می تواند به سرعت تغییر در یک رویداد مثل این" ارتش سپاه سرهنگ اندرو کلی در انتشار اخبار گفت:. "ما می خواهیم ذینفعان برای آگاهی از این شرایط بالقوه که ممکن است نیاز به عمل از جمله در کوتاه مدت افتتاح S-80."

S-80 است قفل در بندر Mayaca که خروجی آب از دریاچه ای به C-44 کانال نیز به نام سنت لوسی کانال که تخلیه به سنت لوسی رودخانه.

ارتش سپاه در این هفته گزارش شده قابل مشاهده شکوفه جلبک در هر دو قفل که انتشار دریاچه آب شرق به سنت لوسی رودخانه و غرب به Caloosahatchee رودخانه (W. P. فرانکلین) به انتشار اخبار می گوید.

"دریاچه اوکیچوبی نشان داد متوسط شکوفه بالقوه در امتداد شمال غربی خط ساحلی نور و شکوفه بالقوه برای بقیه دریاچه" انتشار اخبار می گوید و اضافه کرد که وزارت فلوریدا حفاظت از محیط زیست را به روز رسانی هفتگی از آوریل 24-30 اظهار داشت: تصاویر ماهواره ای شد تا حدی پنهان. "سنت لوسی خور بود بیش از حد پنهان برای برآورد و Caloosahatchee رودخانه نشان داد که هیچ قابل مشاهده بلوم فعالیت است."

خدمات ملی آب و هوا پیش بینی شده است این مقدار بارندگی (در اینچ):

0.85: گنج ساحل

1.32: فورت مایرز

2.81: غرب پالم بیچ

3.11: ناپل

تا زمانی که باران آمد, از آن خواهد شد کسب و کار به طور معمول به صورت دریاچه ای مدیریت.

دریاچه سطح 11.25 پا جمعه. که 0.19 پا کمتر از هفته گذشته 0.37 پا کمتر از ماه گذشته و 0.01 پا بیش از این زمان در سال گذشته است.

از 4 بعد از ظهر جمعه ارتش سپاه نبود تخلیه هر گونه آب دریاچه به سنت لوسی رودخانه بود اما ادامه آن برنامه ریزی شده هفت روز به طور متوسط 350 میلیون گالن به Caloosahatchee رودخانه که اغلب نیاز به آب شیرین هجوم این زمان از سال برای جلوگیری از نفوذ آب شور از خلیج مکزیک است. سنت لوسی هرگز به آن نیاز دارد.

آب دریاچه می تواند آلوده با کود تغذیه است که شکوفه جلبک و همچنین حمل سمی جلبک های سبز-آبی به رودخانه و سپس تالاب رودخانه هند و سپس از اقیانوس اطلس در سواحل است.

حمایت از سرمایه گذاری و تحقیقات ویرایشگر Cheryl Smith کار با TCPalm اشتراک. تماس با او در cheryl.smith@tcpalm.com, 772-409-1331 یا @TCPalmCheryl در Twitter و Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن