بدست خود محرک بررسی کنید ؟ خود را coronavirus پول سوال پاسخ داده

ایالات متحده آمریکا امروز منتشر شده 2:25 PM EDT مه 6 2020آن را سخت وجود دارد. و در این زمان از عدم قطعیت و آمر

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

آن را سخت وجود دارد. و در این زمان از عدم قطعیت و آمریکا در حال تلاش برای پیدا کردن پاسخ به پول خود سوال – هر چیزی از محرک چک یا مزایای بیکاری خود را به 401(k) و یا برنامه های بازنشستگی. شما می توانید سوالات خود را در اینجا و خواندن زودتر پاسخ های زیر.

ما خواهد شد به روز رسانی Q&A, بنابراین بررسی اغلب. اما, همچنین نگاه به این مکان:

  • برای پول بیشتر و مشاوره و ثبت نام برای خبرنامه ما روزانه پول است.
  • اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن امور مالی شخصی خود را تجربه در طول coronavirus بحران, شما می توانید ایمیل moneyforum@usatoday.com.
  • همیشه در ارتباط ماندن حتی زمانی که همه ما از هم جدا. پیوستن به ما Coronavirus Watch Facebook ،

من بدست من محرک را بررسی کنید. آیا من می توانم هنوز هم یکی است ؟

اولین چیزی که برای بررسی اگر شما واجد شرایط برای دریافت یک محرک بررسی تحت مراقبت عمل نمايند. اگر شما انجام این مهم است به یاد داشته باشید که دولت در ارسال پرداخت در اقساط.

پرداخت شد به ترتیب اولویت به ترتیب از کمترین درآمد به بالاترین درآمد.

برای کسانی که با پرداخت مستقیم اطلاعات در فایل با IRS پرداخت شروع به بیرون رفتن در مارس 10. و در هفته گذشته به تامین اجتماعی بهره مند راه آهن بازنشستگان و جانبازان که نیست نیاز به فایل اظهارنامه مالیاتی است که ادامه خواهد داد تا از طریق ممکن است.

در حالی که IRS آغاز شده پستی چک در اواخر ماه آوریل به کسانی که واجد شرایط اما لازم نیست که پرداخت مستقیم اطلاعات که فرایند ممکن است چند ماه طول بکشد.

— سارا Skidmore

آسوشیتد پرس

چه کار کنم اگر من یک پیام خطا دریافت ون پیگیری من محرک بررسی کنید ؟

IRS به روز شده آن "دریافت و پرداخت" ابزار برای رفع برخی از سردرد. اما برخی از مردم همچنان به دریافت پیام های خطا در برخی از موارد است.

IRS توصیه می کند که شما برگردید و بررسی های اخیر خود اظهارنامه مالیاتی یا در نظر بگیرید که آیا وجود دارد راه های مختلف خود را وارد کنید آدرس خیابان (مثلا 123 N Main St در مقابل 123 North Main St).

"شما همچنین ممکن است بررسی کنید که چگونه خود را به آدرس فرمت با ایالات متحده خدمات پستی خود را با وارد کردن آدرس در USPS پستی مراجعه کنید ابزار و سپس وارد کردن آدرس خود را به من پرداخت دقیقا به عنوان آن را به نظر می رسد در فایل با USPS" IRS گفت.

— سوزان Tompor

دنبال سوزان در توییتر: @tompor.

آنچه که مورد بحث برای بیکاران نگهداری و مراقبت از سلامت در یک قیمت معقول ؟

اگر شما تا به حال تحت پوشش بیمه درمانی از طریق کارفرمای خود را از دست داده و کار خود و یا اگر شما دریافت پوشش به عنوان وابسته به کسی که از دست رفته کار خود را با توجه به همه گیر شما می تواند واجد شرایط برای دوره ثبت نام ویژه برای دسترسی به قانون مراقبت مقرون به صرفه سلامت ارز. اگر خود را فاقد پوشش است مربوط به ویروس و سپس شما باید صبر کنید تا پاییز برای دسترسی به ارز. بدون در نظر گرفتن هر کسی که واجد شرایط برای دریافت رایگان COVID-19 تست حتی اگر آنها بیمه شده است.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

اگر چه من کاغذ بازگشت. چگونه است که من را تحت تاثیر قرار محرک?

الکترونیکی filers به طور کلی گرفتن پول خود را قبل از آن که از طریق پست در آخرین اظهارنامه مالیاتی به دلیل آن را آسان برای انتقال پول به حساب های بانکی آنها در تاریخ ثبت شده. بدون در نظر گرفتن چگونه شما ظ شما می توانید مسیر خود را می رود پرداخت با استفاده از IRS دریافت ابزار پرداخت. زمان چک برای کسانی که در زمینه مقاله بازده سال گذشته است که پیچیده توسط IRS' تصمیم به متوقف کردن پردازش کاغذ و بازده با توجه به COVID-19. که به معنی وجود یک تاخیر نه تنها در صدور چک اما در تعیین چقدر شما واجد شرایط برای دریافت.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

شما اضافی $600 فدرال کمک های بیکاری یک هفته ؟

... یا 600 $در هر دو هفته اضافه شده به شما مزایای بیکاری?

شما خواهد شد دریافت 600 دلار در هفته است.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

شوهر من گذاشته برای دو هفته و نیم به دلیل COVID-19 و او را بیکاری است. او دریافت اضافی 600 دلار برای زمان او بود ؟

... ما در نیویورک زندگی می کنند. او رفت و برگشت به محل کار دو روز گذشته از هفته گذشته است.

بسته به زمانی که ایالات متحده وارد یک توافق با دولت فدرال اضافی 600 دلار سود می تواند عطف به ماسبق به مارس 28. و بنابراین او باید قادر به دریافت اضافی 600 دلار پرداخت.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من در تعطیلات زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شده است. من قادر به بازگشت به خانه. آیا من می توانم فایل برای بیکاری ؟

... من یک بیماری خود ایمنی است. من کارفرما در نظر گرفته شده است ضروری اما آنها کاهش می یابد ساعت برای دیگران.

موقعیت های شبیه به این به احتمال زیاد خواهد شد به کار گرفته شده بر اساس مورد به مورد. کارفرمایان البته حق اعتراض به یک ادعا است. اما متحده در حال تشویق کارفرمایان به ایجاد امکانات رفاهی برای افراد با خطرات بهداشتی که آیا آن را اجازه می دهد آنها را برای کار از خانه و یا در یک محیط ایمن کار. اگر که نه ممکن است و سپس این افراد می تواند واجد شرایط برای بیمه بیکاری.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller.

به عنوان یک فرد در اوایل بارداری, CDC می گوید در خانه بمانند. من کارفرما به پرداخت حقوق و دستمزد ؟

این بستگی دارد که آیا کارفرمای شما نیاز به ارائه پرداخت را ترک کنند. کارفرمایان بزرگ و بسیار کوچک آنهایی که به طور کلی لازم نیست برای آن ارائه دهد. شما باید بررسی کنید به طور مستقیم با شرکت شما.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

شوهر من در گارد ملی و ممکن است به نام به وظیفه فعال است. اگر او می شود به نام و من را مجبور به ماندن در خانه با کودک ما, من هنوز واجد شرایط برای بیکاری ؟

... من معتاد از دست دادن کار من چون من ضروری کارمند, اما من باید به مرحله دور و یا از دست دادن ساعت به دلیل کودک ما که در خارج از مدرسه است.

مراقبت عمل اجازه می دهد تا افرادی که باید در خانه بمانند چرا که فرزند خود را در مدرسه و یا بعد بسته شده است با توجه به کروناویروس برای دریافت برخی کمک های مالی. شما می توانید درخواست برای این بیماری همه گیر کمک های بیکاری (PUA) برای خود دولت است.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

رئیس من است استخدام افراد به جای کسانی از ما که گذاشته شد ، او همچنین دستور داد کارکنان موجود ساعت به نصف کاهش می یابد! این است که قانونی است ؟

... چگونه می تواند به ما در پیدا کردن اگر او اعمال شده برای چک وام ؟ او گفت که او بود اما ما به او اعتماد ندارد.

چک Protection Program (PPP) نیازی نیست که کسب و کار به rehire مردم همان است که بود گذاشته. تنها نیاز است که وام بخشوده خواهد شد اگر حداقل 75% از کل مبلغ صرف پرسنل با مانده در کار-هزینه های مرتبط مانند اجاره مسکن و یا آب و برق. اگر فکر می کنید رئیس خود عمل کرده است نادرست و یا غیر قانونی, شما می توانید تماس خود را محلی و یا دولت کار آژانس به شکایت.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

هنوز هم می توانید دریافت نرخ بیکاری اگر من مدیون بیش از پرداخت از بیکاری ؟

کشورهای مختلف ممکن است رسیدگی به این وضعیت متفاوت است. اما آن را به طور کلی تمایل دولت به تنبیهی. در کنتاکی به عنوان مثال دولت ارائه شده است افرادی که خود را پیدا کنید در این وضعیت فرصت برای مذاکره مقدار است که نکردن فعلی خود را از مزایای تا بدهی پرداخت می شود.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller.

من استخدام شد اما این شرکت گفت: آن را نمی تواند من را پردازنده به دلیل COVID-19. من واجد شرایط برای هر گونه مزایای تحت مراقبت عمل می کنند ؟

بله تحت مراقبت در عمل افرادی که مشاغل از دست رفته با توجه به کروناویروس قبل از آنها می توانید شروع به آنها را می توانید دریافت کمک های مالی.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من یک مهاجر جدید که در اینجا در پایان 2019 و کاری پیدا نکرده است. من واصل نشده من 2019 مالیات من واجد شرایط برای محرک بررسی کنید ؟

اگر شما یک شهروند ایالات متحده اقامت دائم و یا واجد شرایط بیگانه اقامت شما واجد شرایط برای پرداخت. شما نمی نیاز به یک شغل و یا درآمد دیگر برای واجد شرایط. اما شما اول باید ارائه IRS با برخی از اطلاعات پرداخت. شما می توانید انجام دهید که با پر کردن فرم به صورت غیر filers اینجا.

— مایکل کالینز

دنبال مایکل در توییتر @mcollinsNEWS.

می تواند ما را در دریافت پول یا مواد غذایی ؟ شوهر من غیر روحانی کردن در رستوران در کالیفرنیا و من نیز نمی تواند کار به عنوان یک درمانگر ماساژ.

... من کاربردی برای مزایای بیکاری در مارس 16 و هنوز هم نمی دریافت هر پاسخ و یا پول است. چگونه می توان ما می توانید زنده ماندن ؟

سازمان های مختلف در حال ارائه کمک های فوری از جمله برخی از خاص به رستوران کارگران مانند آشپز ادوارد لی رستوران کارگران امداد برنامه. که خاص سازمان توزیع مواد غذایی و لوازم از محل در سراسر کشور از جمله Sqirl در لس آنجلس. بانک مواد غذایی برداشت دوم نیز فراهم می کند ابزار جستجو برای افرادی که به دنبال کمک در نزدیکی آنها: https://www.shfb.org/get-food/.

علاوه بر این تغذیه امریکا کمک می کند تا مردم شناسایی مواد غذایی محلی بانک ها در سراسر کشور.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller

آیا من واجد شرایط برای بیکاری اگر من تا به حال یک کار در 7 ماه ؟ من تا به حال به ترک برای مراقبت از مادر من. من در حال حاضر به دنبال کار.

چگونه مزایای بیکاری محاسبه شده توسط دولت متفاوت است اما حتی کسانی که نمی واجد شرایط برای بیکاری به طور خودکار در نظر گرفته شده برای همه گیر بیکاری کمک برنامه ای است که ایجاد شده به عنوان بخشی از مراقبت عمل می کنند. PUA ایدز افرادی که قادر به کار با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس اما نمی واجد شرایط به صورت سنتی بیمه بیکاری. این PUA سود نرخ بر اساس درآمد اخیر با دریافت کنندگان همچنین گرفتن اضافی 600 $در هر هفته.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller

من مدیر یک کسب و کار کوچک است که کارکنان بودند furloughed. با اضافی $600 در هفته به علاوه دولت مزایای بیکاری چند نفر خواهد بود و درآمد بیشتر در بیکاری از کار.

آوردن کارکنان پشت در خود را به طور منظم دستمزد از طریق چک حفاظت از برنامه خواهد شد در نتیجه آنها درآمد کمتر از آنها در حال گرفتن در بیکاری است. این درست به نظر نمی رسد. چرا آنها بازگشت ؟

چند سناتور جمهوریخواه به ارمغان آورد تا همان موضوع در طول بحث در اولین محرک تصویب در ماه مارس گفت: این امر تشویق برخی از مردم به جمع آوری بیکاری به جای کار می کنند. اما هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و بسیاری از دموکرات ها استدلال 600 دلار تقویت شد لازم به دلیل مزایای بیکاری به تنهایی در بسیاری از ایالت ها نمی خواهد بازگرداندن کامل خود را پرداخت قبل از بحران. آنها باور نمی کنم اکثر کارگران از جمله به عنوان خط مقدم بهداشت و درمان مراقبت از پاسخ دهندگان را انتخاب کنید به ماندن در منزل بیش از ماندن در کار است.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing

اگر شما واجد شرایط برای بیکاری در دولت خود را به خاطر شما کار نکرده و به اندازه کافی بلند می تواند به شما هنوز هم دریافت $600?

بله دولت فدرال ایجاد کرده است همه گیر کمک های بیکاری (PUA) برنامه است. آن کمک به افرادی که قادر به کار با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس اما نمی واجد شرایط به صورت سنتی بیمه بیکاری. افرادی که نمی واجد شرایط برای بیکاری به طور خودکار در نظر گرفته شده برای PUA. این PUA سود نرخ بر اساس درآمد اخیر با دریافت کنندگان همچنین گرفتن اضافی 600 $در هر هفته.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller

را پدر و مادر از دانشجویان دریافت 500 دلار در محرک پول ؟

هیچ مردم سالخورده 17 ساله و مسن تر که می توان ادعا کرد که شخص دیگری وابسته هستند در سمت چپ این طرح است. به عبارت دیگر بسیاری از دانشجویان دریافت نمی 1200 $و وضعیت خود را نمی خواهد حق پدر و مادر خود را برای دریافت اضافی $500.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller

من رو طلاق در ماه فوریه است. اما من در زمینه مشترک برای مالیات در سال 2019 با همسر سابق من و ما ترکیب درآمد $170,000. آیا من واجد شرایط برای کمک ؟

یک فرد می تواند به IRS و تلاش به دنبال یک ماده شبیه به این در https://www.irs.gov/coronavirus/get-my-payment.

— آلفرد میلر

دنبال آلفرد در توییتر @alfredfmiller

من محرک بررسی شود مالیات ؟

هیچ. محرک چک نیست درآمد مشمول مالیات. چک در حال استرداد اعتبار مالیاتی با توجه به مالیات پایه مالیاتی سیاست فکر می کنم تانک. اعتبار اعمال خواهد شد 2020, اظهارنامه مالیاتی, اما در حال پیشرفته به مالیات دهندگان در حال حاضر بر اساس 2019 یا 2018 تنظیم درآمد ناخالص.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

من محرک بررسی شد و فرستاده شده به یک حساب کاربری را به رسمیت نمی شناسم. من کجا محرک بررسی کنید ؟

در حالی که بسیاری از مردم خود را دریافت محرک سپرده پرداخت های دیگر ممکن است بدست سهوا فرستاده شده به حساب های موقت ایجاد شده در طی تشکیل پرونده مالیاتی روند. IRS گفت: آن را در حال حرکت است به ارائه اطلاعات اضافی و حل و فصل هر گونه مسائل به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

بعد از اینکه شما فایل مالیات خود را با یک حرفه ای مالیاتی, انتقال بانک از جمله MetaBank جمهوری بانک و سانتا باربارا مالیاتی گروه محصول راه اندازی حساب های موقت برای مالیات دهندگان که می خواهید بازپرداخت پیشرفت و یا به کسر مالیات هزینه آماده سازی از بازپرداخت را انجام دهید.

"کسانی که گذشته چهار رقم در دریافت درگاه پرداخت مطابقت انتقال دهنده اطلاعات است که ارسال شده است به نمایندگان گفت:" ناتالی پوست مالیاتی آماده سازی مشاور.

— Dalvin قهوه ای و جسیکا مانتون

دنبال Dalvin در توییتر @dalvin_brown و جسیکا در @JessicaMenton.

خواهد اضافی $600 بیکاری پرداخت شود مشمول مالیات?

بله. مزایای بیکاری در نظر گرفته درآمد مشمول مالیات با توجه به IRS. این فواید به طور معمول گذشته به مدت 26 هفته به کنگره اضافه شده 13 هفته دیگر در بالای آن به صورت یک مجموع از 39 هفته. کارگران بیکار فوق العاده را دریافت کنید 600 $در هر هفته از مزایای بیکاری بالای خود را چک بیکاری است که پرداخت خواهد شد عطف به ماسبق به مارس 29 و یا زمانی که شما بیکار شد.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

اگر درآمد من بالاتر است در سال 2020 خواهد شد و من مجبور به پرداخت من محرک بررسی کنید ؟

هیچ. اگر مقدار اعتبار مالیات دهندگان واجد شرایط در سال 2020 کمتر از آن را بر اساس 2019 بازگشت آن را ندارد به پرداخت می شود با توجه به مالیات پایه و اساس است.

اگر درآمد شما کمتر است در سال 2020 شما را دریافت خواهد کرد تفاوت این اعتبار است که اگر آن را به نفع خود. اگر درآمد شما قطره در این سال, برای مثال, شما واجد شرایط برای هر اعتبار باقی مانده است که شما نمی قادر به ادعا می کنند خود را با استفاده از 2019 یا 2018 بازگشت.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

چگونه می توانم شما فایل بیکاری اگر شما قرار بود برای شروع یک کار اما آن را از طریق سقوط کرد به دلیل coronavirus?

... من قرار بود برای شروع یک کار در ایالت نیویورک اما من زندگی می کنند در پنسیلوانیا با دولت است که می توانم برای بیمه بیکاری?

شما باید درخواست در دولت که در آن شما قرار است برای کار. شما ممکن است قادر به دریافت اسناد و مدارک خود را از کارفرمای آینده نگر بیان کرد که این کار نهفته بود توسط ویروس.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

است که 600 دلار از دولت فدرال عطف به ماسبق?

... من از کار شده است از مارس 17 و شوهر برای اعمال نرخ بیکاری در مارس 18, قبل از مراقبت عمل می کنند.

پاسخ: بسته به زمانی که دولت خود وارد قرارداد خود را با دولت فدرال به 600 دلار پرداخت می تواند عطف به ماسبق به مارس 28.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من یک محرک چک کنید اگر من قصور در وام های دانشجویی ؟

تحت مراقبت در عمل دولت نیست خودداری پول شما مدیون به صورت قصور فدرال وام های دانشجویی خود را پرداخت. این بلوک IRS از آراستن خود را بازپرداخت مالیات برای کسانی که دیر پرداخت وام. همچنین دولت نمی دینگ دستمزد خود را و یا خودداری از پرداخت تأمین اجتماعی به مدت شش ماه تحت تسکین بسته است.

... اگر بازپرداخت مالیات من در حال حاضر هانه?

اگر خود را بازپرداخت مالیات کسر کرده بود چون شما قصور در فدرال وام دانشجویی و یا بعد از 13 مارس که روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی, آن به شما بازگردانده خواهد شد, با توجه به وزارت آموزش و پرورش. که نیز به هانه نکردن دستمزد و مزایای تامین اجتماعی.

... آیا این اعمال به خصوصی وام ؟

هیچ. خصوصی جمع بدهی هنوز هم می تواند چاشنی وام دانشجویی بدهی.

اگر شما مشکل پرداخت تماس با وام دهنده خود را برای گزینه های.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

من محرک بررسی شود اگر من مدیون مالیات ؟

... و یا حمایت از کودکان ؟

... و یا عقب افتاده در وام دانشجویی پرداخت ؟

در حالی که مراقبت عمل تعلیق بدهی مثل عقب افتاده وام های دانشجویی و یا بازگشت مالیات است که به طور معمول منجر به تامین خواسته از بازپرداخت مالیات آن صدق نمی کند متخلف, حمایت از کودکان پرداخت. این بدان معناست که دولت را تسکین چک هنوز هم می شود هانه اگر شما به سر رسیده. و برخی از همسران که در حال پر کردن مشترک اظهارنامه مالیاتی خود را دیر پرداخت شرکای خود ناراحت محرک پولی است که کمرنگ یا نکردن, حتی اگر آنها به طور معمول واجد شرایط برای امداد رسانی در مواقع مانند بازپرداخت مالیات.

حتی اگر همسر شما تنها مسئول بدهی مشترک بازپرداخت مالیات یا محرک چک می تواند در معرض خطر.

.... اگر من مدیون کودک حمایت می کند و محرک پول رفتن به سابق است ؟

محرک پرداخت که کاهش یا نکردن با کودک پشتیبانی بدهکار خواهد شد به مناسب جمع آوری برای مالیات دهندگان دولت است. از آنجا که جمع آوری خواهد شد و موضوع پول به پدر و مادر وادار سازد که فرد به دلیل حمایت از کودکان.

اطلاعات بیشتر در اینجا.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

وقتی که من دریافت محرک بررسی کنید ؟

سرویس درآمد داخلی است که انتظار می رود برای راه اندازی یک ابزار آنلاین به محض این که روز شنبه برای دریافت بهتر راهنمایی در زمانی که شما خود را ببینید اقتصادی پرداخت از طریق IRS.gov/eip. IRS گفت: این ابزار به شما اجازه رفتن آنلاین برای بررسی وضعیت پرداخت از جمله تاریخ برنامه ریزی شده برای سپرده شود و یا از طریق پست.

اگر شما نمی دیدن پول در حساب بانکی خود را در دو هفته خزانه داری وزیر استیون Mnuchin گفت: شما می توانید به IRS.gov برای دیدن "من پرداخت." اگر شما ثبت 2018 یا 2019 اظهارنامه مالیاتی و دریافت نمی کنند یک محرک پرداخت او گفت: مطمئن شوید که اظهارنامه مالیاتی خود را به اطلاعات در دسترس برای استفاده در "دریافت و پرداخت" ابزار اواخر این هفته.

— سوزان Tompor

دنبال سوزان در توییتر: @tompor.

این است که پول در حساب من my محرک بررسی کنید ؟

مالیات دهندگان در حال گفتن دوستان خود را و بله ارسال اخبار در رسانه های اجتماعی که آنها در حال حاضر در حال دیدن محرک نقدی وارد حساب های بانکی خود را.

برخی از مصرف کنندگان خال خال اولین مستقيم سپرده در اوایل روز شنبه; دیگران شروع به دیدن اطلاعات بیشتر از شنبه. IRS حتی توییتی شنبه شب که آژانس واریز اولین تاثیر اقتصادی پرداخت به حساب های بانکی در روز شنبه.

برخی از مردم در میشیگان که بررسی حساب های بانکی خود را آنلاین در چند روز گذشته کشف که 1200 دلار یا بیشتر در دسترس خواهد بود در حساب های بانکی خود را به عنوان از آوریل 15.

جالب توجه است: جمله بندی استفاده می شود این است که "IRS Treas 310" (cut-در میشیگان) بنابراین انتظار نداریم که برای دیدن کلماتی مانند "محرک چک" یا "بازیابی تخفیف" یا "تاثیر اقتصادی پرداخت" در بیانیه بانک خود.

— سوزان Tompor

دنبال سوزان در توییتر: @tompor.

خواهد امنیت اجتماعی گیرندگان دریافت یک محرک بررسی کنید ؟

امنیت اجتماعی ذینفع و دیگر آمریکایی ها که نیست ثبت مالیات بر درآمد برای دو سال گذشته نمی خواهد که به هر مرحله اضافی برای دریافت یک بار چک.

وزیر خزانه داری استیو Mnuchin گفت IRS را با استفاده از تامین اجتماعی داده ها به تولید پرداخت به گیرندگان که نمی پرونده مالیاتی در سال 2018 یا 2019.

— مایکل کالینز

دنبال مایکل در توییتر @mcollinsNEWS.

مردم را در دوران بازنشستگی دریافت یک محرک بررسی کنید ؟

تا زمانی که شما تنظیم درآمد ناخالص در سال 2019 شد و بیش از $99,000 (اگر شما فایل جداگانه) و یا $198,000 (اگر شما فایل به طور مشترک) شما دریافت برخی از پول است. قانون نمی تمایز بین کسانی که مشغول به کار هستند و کسانی که بازنشسته هستند.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

یکی از کارگران خواسته است اگر آنها می تواند به بیکاری و کار نمی کند چرا که او زندگی با افراد مسن. او می تواند این کار را انجام?

... ما باید برای او کار می کنند اما او نمی خواهید به کار با توجه به شانس عفونت نسبت به سالمندان هم اتاقی.

اگر کارمند شما یک دلیل خاص به نگرانی او شده اند ممکن است در معرض ویروس و نیاز به توقف کار او می تواند واجد شرایط برای مزایای. اگر نه ترک و تشکیل پرونده برای جمله مزایای بدون علت می تواند تلقی تقلب توسط مقامات فدرال.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من یک نظامی بازنشستگی من هنوز واجد شرایط برای بیکاری از یک غیر نظامی ،

... اگر به من مزایای کاهش می یابد با توجه به بازنشستگی ؟

بله شما باید واجد شرایط برای بیکاری و نظامی بازنشستگی باید جبران می کند.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من فقط شروع به کار دریافت نکرده اند هر کمیسیون. چگونه می توانم فایل بیکاری با اثبات درآمد ؟

شما ممکن است واجد شرایط برای منافع دولت اگر دلیل شما نشده اند قادر به دریافت جدید خود را در کسب و کار کردن زمین است که به دلیل coronavirus بحران مانند یک دولت-دستور تعطیل و یا نیاز به مراقبت از یک کودک که مدرسه بسته شده است می گوید: اندرو Stettner ارشد همکار با قرن بنیاد غیر انتفاعی فکر می کنم تانک. او می تواند درخواست برای کمک های تحت مراقبت عمل می کنند و باید آماده برای نشان دادن آنچه که او در مورد کسب و کار خود را و چگونه COVID-19 تحت تاثیر آن است.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

چگونه می توانم درخواست برای وام کسب و کار کوچک به پرداخت اجاره و کارکنان?

کسب و کارهای کوچک (کسانی که با 500 و کارکنان کمتر) می توانید درخواست برای وام تحت مدیریت کسب و کار کوچک چک حفاظت از برنامه که در پوشش هشت هفته از عملیات و به طور کامل ببخشند اگر حداقل 75 درصد از این پول استفاده می شود برای حقوق و دستمزد و بقیه برای دیگر کسب و کار دیگر هزینه های مربوط (مانند اجاره/مسکن و آب و برق). شما باید برای دانلود این فرم و سپس پیدا کردن یک واجد شرایط قرض دهنده مانند SBA-گواهی بانک های محلی و یا تجاری وام دهنده. شما هنوز هم می تواند قرض گرفتن پول اگر شما نمی دیدار با 75% حقوق و دستمزد مورد نیاز است اما شما باید برای آن پرداخت با 1% بهره در عرض دو سال.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

اگر من می ترسم برای رفتن به کار می کنند اما نمی گذاشته شده است با توجه به coronavirus می توانم ترک و جمع آوری بیکاری ؟

هیچ. مگر اینکه شما می توانید نشان می دهد شما احتمالا در معرض ویروس. راهنمایی در خصوص فدرال تسکین عمل به طور خاص آمده است که ترک یک کار بدون علت به دریافت مزایای تلقی می شود تقلب.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

آیا من نیاز به درخواست برای 600 دلار اضافی فدرال بیکاری ؟

شما لازم نیست که به درخواست به صورت جداگانه برای $600 فدرال بیکاری را بررسی کنید.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

فکر کردن در مورد یک وام کسب و کار کوچک به پرداخت کارکنان که می تواند تاثیر خود را بیکاری ادعا می کند ؟

حداقل 75 درصد از چک های برنامه حفاظت از وام باید صرف حقوق و دستمزد به منظور آن را به طور کامل ببخشند. اگر کارگران فایل برای بیکاری است که می تواند سازش کسب و کار کوچک و یا سازمان های غیر انتفاعی توانایی برای دیدار با نیاز.

— Ledyard پادشاه

دنبال Ledyard در توییتر @LedgeKing.

من بیکاری اما کارفرمای من در حال حاضر می خواهد برای پوشش حقوق ما با مراقبت محرک آیا من مجبور به انصراف از بیکاری ؟

اگر شما در حال گرفتن کامل خود را پرداخت, شما واجد شرایط برای مزایای بیکاری. به طور معمول شما باید برای بررسی در هر هفته به اجازه دولت می دانم که شما باقی می ماند بیکار در ادامه به گرفتن کمک.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من کارفرما کاهش حقوق و دستمزد من می توانم برای جزئی بیکاری ؟

بله. اگر قطع پرداخت مربوط به COVID-19 pandemic, شما باید قادر به گرفتن برخی از کمک های مالی.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من باید برداشت پول از من 401 (k)?

کشیدن پول از حساب های بازنشستگی از ترس نیست بهترین فوری دوره از عمل و ثروت و مشاوران می گویند. آن را مورد به مورد و بر اساس. آیا شما اضطراری پس انداز ؟ وجود دارد فرصت ها به تشکیلات جدید بکار تجاری بدهی وام دانشجویی, وام مسکن یا ماشین پرداخت ؟ سرمایه گذاران باید با استفاده از نرخ پایین تر برای اولین بار قبل از آنها شیر را به صندوق های بازنشستگی خود را ،

اطلاعات بیشتر در 401 (k) و مراقبت در عمل در اینجا.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

من furloughed و پس از درخواست برای مزایای بیکاری دو پاره وقت شغل موقت. من در حال حاضر رد صلاحیت از هر گونه مزایای?

شما به طور خودکار رد صلاحیت از دریافت مزایای. مقدار شما را دریافت خواهد شد کاهش می یابد با توجه به پاره وقت درآمد و در برخی از ایالت ها ممکن است شما را به درآمد بیش از حد با توجه به اندرو Stettner با قرن بنیاد. شما نیاز به بررسی خود را با دولت است. و یک کلمه از احتیاط: شما نمی توانید ترک کار بدون علت به افزایش مزایای شما. شما را از دست دادن کمک های مالی خود را و می تواند تعیین خواهد شد به گونه تقلب.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

خواهد مالکان رهایی با وام مسکن ؟

مراقبت عمل می دهد صاحبخانه با فدرال حمایت, وام دو نوع امداد. آن را مانع از وام دهندگان از آغاز سلب حق اقامه دعوی رسیدگی فدرال حمایت وام برای حداقل 60 روز پس از مارس 18. دوم صاحب خانه که تجربه مشکلات مالی از این بیماری همه گیر می توانید درخواست تحمل تا 180 روز است که ممکن است تمدید برای یک دوره اضافی تا شش ماه اگر وام گیرندگان هنوز تحت فشار مالی.

... چگونه می توانم به تعویق انداختن من پرداخت وام مسکن?

برای دریافت تحمل از طریق مراقبت در عمل شما باید تماس خود را وام servicer. وجود خواهد داشت نه هر گونه هزینه های اضافی مجازات و یا علاقه اضافه شده به حساب خود را از طریق این تاخیر اما بهره به طور منظم هنوز هم تعلق.

— جسیکا مانتون

دنبال جسیکا در توییتر @JessicaMenton.

خواهد بزرگسالان با معلولیت که وابستگان در مراقبان' اظهارنامه مالیاتی دریافت یک محرک بررسی کنید ؟

هیچ. قانون جدید که قرار است تا محرک بررسی برنامه می گوید که افرادی که ادعا کرد به عنوان وابستگان توسط شخص دیگری هستند واجد شرایط برای یک محرک را بررسی کنید.

— مایکل کالینز

دنبال مایکل در توییتر @mcollinsNEWS.

آیا من می توانم درخواست برای مزایای بیکاری برای بار دوم پاره وقت کار ؟

از دست دادن شغل دوم باعث می شود شما واجد شرایط برای بخشی از بیمه بیکاری. کشورهای مختلف قوانین مربوط به مشاغل پاره وقت اما فدرال مراقبت عمل می کند می گویند پاره وقت کارگران که تحت تاثیر پیامدهای COVID-19 می توانید کمک کنید. بررسی خود را با دولت اما شما باید قادر به گرفتن برخی از کمک.

... من کار 2 زمان قسمت شغل که یکی از آنها من ساعت قطع راه برگشت. من هنوز کار حدود 20 ساعت در هفته در یک کار است. من می تواند جمع آوری بیمه بیکاری به صورت پاره وقت کار?

آن را در دولت بستگی دارد که آیا کارگران پاره وقت می توانید دریافت مزایای بیکاری. کالیفرنیا به عنوان مثال آیا پرداخت این وجوه. فدرال مراقبت در عمل نیز می گوید: کارگران پاره وقت را به عنوان کمک اگر ساعت خود را قطع به دلایل خارج از کنترل خود. بنابراین شما ممکن است قادر به دریافت 600 دلار فدرال بهره مند شوند و همچنین, اما دوباره آن را بهترین برای بررسی خود را با دولت بیکاری دفتر

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

هنگامی که به $600 فدرال بیکاری بررسی شود.

... من اولین بیکاری را بررسی کنید اما نه 600 دلار.

این خط لوله برای این پرداخت هنوز مشخص نیست.

... من بیکار از ژانویه سال 2020 است. است $600 هفتگی سود عطف به ماسبق از آن پس یا فقط از تاریخ آن اعلام شد?

بسته به زمانی که خود دولت وارد شده به یک توافق با دولت فدرال $600 هفتگی بهره مند می تواند عطف به ماسبق به مارس 28. آن را به پایان می رسد ژوئیه 31.

... در حال furloughs واجد شرایط برای فدرال $600?

بله. اگر فرد نیست و در حال پرداخت آنها در نظر گرفته بیکار و می توانید دریافت خواهید کرد که کمک های فدرال.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من پرداخت بر اساس کمیسیون می توانم فایل برای بیکاری ؟

به طور خاص اگر شما ساعت قطع شده است و یا دفتر خود را بسته است به دلایل مرتبط با COVID-19 شما باید قادر به دریافت مزایای بیکاری. فایل شما خواهد بود در این حالت شما کار می کنند.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

من بیکاری تمام شده در حال حاضر. آیا من واجد شرایط برای هر گونه مزایای در حال حاضر ؟

بله. اگر شما هنوز هم از کار شما باید واجد شرایط برای 13 هفته از مزایای بیکاری که دولت فدرال پرداخت خواهد شد همراه با اضافی $600 فدرال پرداخت در هر هفته.

... من به تازگی خسته من بیکاری حدود یک ماه پیش, اما من قادر به فایل آنلاین با توجه به ادعای اولیه.

بسیاری از وب سایت ها هستند و متاسفانه هنوز هم با ابتلا به مزایای اضافی ارائه شده توسط مراقبت عمل می کنند. رسیدن به گوشی خود شرکت به آنها بگویید که وضعیت خود را. شما ممکن است قادر به دریافت تاخیر در پرداخت خود را. و در ادامه به تماس. ورود جم به امید کاهش بیشتر کارکنان به ارمغان آورده است.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

آیا یک مهلت قانونی برای اجاره معنی من هرگز مجبور به پرداخت اجاره بها برای این ماه ؟

آن را فقط به معنی اجاره به تعویق افتاده است. که می تواند ترک مستاجران با چندین ماه از پرداخت به دلیل زمانی که اورژانس است.

— Paul Davidson

دنبال پل در توییتر @PDavidsonusat

آیا بیمه بیکاری و چگونه می توانم آن را دریافت کنم ؟

بیمه بیکاری است که یک برنامه مشترک بین دولت فدرال و ایالات متحده راه اندازی به ارائه برخی از پول را به افرادی که در حال تلاش برای به دست آوردن یک شغل اما نمی تواند پیدا کردن یکی. به نفع گسترش یافته است که توسط یک 2.2 تریلیون دلار بسته امداد – به نام مراقبت در قانون تصویب شده توسط دولت فدرال در هفته گذشته برای کمک به نرم کردن ضربه از بیماری همه گیر کوروناویروس که خاموش کردن کسب و کار در سراسر کشور و وادار کردن اخراج میلیون ها نفر از مردم است.

"هر یک از 50 ایالت دارای یک سیستم نرم افزار آنلاین می گوید:" میشل همیشه محقق ارشد و تحلیلگر سیاست ملی قانون استخدام پروژه.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

چقدر بیکاری را دریافت کنم ؟

حداکثر سود بارگیری توسط دولت متفاوت است. برای مثال در فلوریدا آن را در صدر در 275 دلار در حالی که در نیویورک حداکثر $است 504. اما تحت فدرال تسکین قانون هر کس اضافی $600 یک هفته تا ژوئیه 31.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

چگونه برای مزایای بیکاری ؟

برخی از ایالت ها ارائه کمتری هفته از مزایای بیش از دیگران است. اما با بیکاری در حال حاضر گسترش یافته هر کسی که هنوز هم از کار زمانی که دولت خود سود دوره اجرا می شود قادر خواهد بود به پرداخت اضافی برای 13 هفته از دولت فدرال است.

کسانی که مشغول به کار در ایالات فلوریدا که در آن دوره اولیه است که تنها 12 هفته خواهد بود واجد شرایط برای بیمه بیکاری به طور خاص ثابت به این بیماری همه گیر است که حمالت در یکی دیگر از 14 هفته.

از طریق این مراحل مختلف همه کسانی که از کار قادر خواهد بود برای دریافت کمک به 39 هفته.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

آیا من می توانم یک فایل بیکاری ادعا می کنند اگر من برای کار خودم و یا در اجرای اقتصاد ؟

بله. مستقل پیمانکاران مترجمان آزاد و فرفره کارگران قادر خواهد بود برای به دست آوردن همان منافع را از طریق همه گیر کمک برنامه های ایجاد شده توسط مراقبت عمل می کنند.

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

چقدر پول محرک می توانم دریافت کنم ؟

اگر شما در حال حاضر در زمینه خود را 2019 مالیات خدمات درآمد داخلی استفاده خواهد شد آن را برمی گرداند به تعیین خود پرداخت. اگر نه خود را تا سال 2018 بازده استفاده می شود برای محاسبه خود را بررسی کنید.

افراد با یک تنظیم درآمد ناخالص $75,000 یا کمتر خواهد بود واجد شرایط برای یک بار پرداخت تا 1200 $($2,400 مشترک اظهارنامه مالیاتی) و 500 دلار برای هر فرزند واجد شرایط. کسانی که با کم و یا هیچ بدهی مالیاتی نیز دریافت خواهد کرد $1,200 ($2,400 به صورت مشترک می گرداند).

پرداخت خواهد شد و شروع به فاز برای آمریکایی ها که درآمد بیش از 75000 دلار یا $150,000 برای بازگشت مشترک. مقدار دریافت می کنید خواهد بود کاهش 5 ٪ از مقدار درآمد شما بیش از $75,000.

شما می توانید با استفاده از این ماشین حساب به برآورد خود را چک کنید ،

Charisse جونز

دنبال Charisse در توییتر @charissejones.

آیا مترجمان آزاد فرفره کارگران واجد شرایط برای بیکاری ؟

تحت همه گیر بیکاری کمک شامل محرک لایحه مترجمان آزاد و فرفره کارگران می توانند نیمی از میانگین بیکاری در دولت خود و اضافی 600 $در هر هفته.

— مرجان مورفی-مارکوس

به دنبال مرجان در توییتر @CoralMerfi

چه شرکت ها استخدام در حال حاضر ؟

شرکت در صنعت مراقبت های بهداشتی و همچنین مواد غذایی, بقال, راحتی, فروشگاه های خرده فروشی و تحویل شرکت در حال حاضر در روند توده استخدام. برای یک لیست از کارفرمایان اینجا را کلیک کنید.

Jazmin گودوین

دنبال Jazmin در توییتر @jazminkgoodwin.

سوال!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن