رژیم صهیونیستی. DeSantis' کاهش بودجه شامل 4 میلیون دلار در نظر گرفته شده برای رفتن به ساحل گنجینه

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:58 PM EDT Jun 29, 2020بیش از 4 میلیون دلار برنامه ریزی شده برای

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

بیش از 4 میلیون دلار برنامه ریزی شده برای رفتن به طور خاص نسبت به جوامع و سازمان ها در ساحل گنجینه قطع شد از دولت آینده بودجه دوشنبه توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

محلی کاهش نسبت به کمبود از coronavirus همه گیر شد و بخشی از $1 میلیارد دلار از نهایی کاهش که عمدتا متمرکز بر کاهش بودجه برای مسکن و خدمات اجتماعی و آموزش و پرورش.

در Treasure Coast بودجه برای هفت پروژه های خاص بود کاهش داد اما به طور کلی 1 میلیارد دلار از کاهش انتظار می رود که منجر به کاهش خدمات در اینجا به عنوان به خوبی.

بزرگترین محلی پروژه وتو توسط DeSantis بود $2.3 میلیون برنامه ریزی شده فرمت Hegener رانندگی در پورت سنت لوسی.

این پروژه در نظر گرفته شده برای ایجاد مشاغل بیشتر در جنوب گرو مشاغل راهرو. این شهرستان در حال برنامه ریزی برای مطابقت با بودجه دولت با 1 میلیون دلار از آن پول خود را. نیم مایل جاده اگر ساخته شده است که انتظار می رود برای باز کردن دسترسی به 106 هکتار در سنت. تلاش برای حفظ پول در سال گذشته نیز شکست خورده است.

$1 میلیون جایگزینی صنعتی-فن آوری تسهیلات در رودخانه هند کالج ایالتی بود scrapped.

از 211 پالم بیچ/گنج در سواحل جنوب فلوریدا خودکشی-پیشگیری و بحران مداخله برنامه توسعه بود $250,000 برش از آن $500,000 درخواست.

این برنامه به معنای کمک به کاهش نرخ خودکشی در این منطقه به یک تلاش مشترک با قطار ویرجین ایالات متحده آمریکا است. این شرکت قبلا Brightline حمایت این پروژه پس از افزایش توجه در مورد مرگ و میر مرتبط با آن بالاتر-سرعت مسافری راه آهن اجرا می شود که در جنوب فلوریدا.

مارتین شهرستان نمایشگاه انجمن Agriplex & Fairgrounds از دست داد $200,000 از آن انتظار می رود از 1 میلیون دلار در کمک های مالی از دولت است. کمک های مالی در نظر گرفته شده برای کمک به حرکت از شهرستان نمایشگاه به محل جدید خود در اطراف Indiantown که آهسته شده به دلیل مسائل مالی مربوط به کوروناویروس.

تبادل باشگاه برای کودک-پیشگیری از سوء خدمات مارتین و سنت لوسی شهرستانهای بود $150,000 برش از آن درخواست $200,000.

$600 ، 000 برنامه ریزی برای بهبود اسکراب جی زیستگاه در منطقه اطراف ساحل گنجینه فرودگاه بین المللی شمال فورت پیرس کاهش یافت $150,000 توسط DeSantis' وتو.

توسط وتو فرماندار برش $150,000 فاضلاب-پروژه های بهبود برای جنوب هند آب رودخانه کنترل منطقه از یک $322,000 درخواست. این منطقه در شمال پالم بیچ اما مرتبط با آب در گنج ساحل.

بودجه برای $100,000 پروژه مرمت برای Martin County Cypress Creek سیل دشت نیز بود وتو توسط DeSantis.

موجود در $92.2 میلیارد بودجه, و به طور خاص برجسته شده توسط DeSantis دو محلی پروژه ها: $5.4 میلیون دلار برای تکمیل Ardie R. Copas دولت جانبازان آسایشگاه سالمندان در پورت سنت لوسی و 25 میلیون دلار برای هند رودخانه تالاب آب-بهبود کیفیت پروژه های.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب