گوگل به رسمیت می شناسد چهار UCLA Samueli اعضای هیات علمی

چهار UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی اعضای هیات علمی دریافت کرده اند 2019-2020 گوگل هیات علمی جایزه پژوهش بر

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

چهار UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی اعضای هیات علمی دریافت کرده اند 2019-2020 گوگل هیات علمی جایزه پژوهش برای پژوهش در علوم و مهندسی کامپیوتر.

گوگل هدف در ارائه این جوایز است که به شناسایی و تقویت طولانی مدت روابط و همکاری با دانشکده که در حال کار بر روی مشکلات که تاثیر چگونه نسل های آینده با استفاده از فن آوری است. Tthe جوایز تسهیل تعامل بین گوگل و دانشگاه و حمایت از پروژه های که نتایج در دسترس خواهد بود به تحقیقات گسترده تر جامعه است.

Suhas Diggavi استاد مهندسی برق و کامپیوتر شناخته شده برای کار خود را در یادگیری ماشین و داده کاوی. Diggavi سر از نظریه اطلاعات و سیستم های آزمایشگاهی که بر کاوش در نظریه اطلاعات و کاربردهای آن به صورت بی سیم و شبکه های حسگر, شبکه, فشرده سازی داده ها و ذخیره سازی, شبکه, محرمانه, یادگیری ماشین و داده ها در مقیاس بزرگ و تحلیل الگوریتم ها.

Achuta Kadambi استادیار مهندسی برق و کامپیوتر انتخاب شد برای کار خود را در دستگاه ادراک. Kadambi این تیم تحقیقاتی با این نسخهها کار در ساختمان محاسباتی سیستم های تصویربرداری است که محکم و شوهر الگوریتمهای کامپیوتری و سخت افزار تصویربرداری به طور بالقوه ساخت مافوق انسانی رباتیک. این روبات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به حس بازماندگان در جست-و-ماموریت های امداد و نجات و انجام عمل جراحی دشوار با دیدن جزئیات نامرئی به یک انسان ،

راوی Netravali استادیار علوم کامپیوتر انتخاب شده است برای کار خود را در فضای تلفن همراه. تحقیقات خود را در منافع دروغ در سیستم ها و شبکه و کار اخیر خود متمرکز شده است در ساختمان های عملی سیستم به منظور بهبود عملکرد و رفع اشکال در مقیاس بزرگ توزیع برنامه های کاربردی برای هر دو کاربران و توسعه دهندگان. او قبلا به رسمیت شناخته شده با یک NSF CAREER Award یک ACM فوتبال بهترین مقاله جایزه و یک IRTF کاربردی شبکه تحقیقات جایزه.

Rafail Ostrovsky, استاد علوم کامپیوتر و ریاضیات شناخته شده برای کار خود را در امنیت است. او مدیر UCLA مرکز اطلاعات و محاسبات امنیت که به بررسی تکنیک ها و راه حل های برای تامین امنیت ملی و بخش خصوصی اطلاعات زیرساخت. او مطالعات تمام جنبه های محاسباتی نظریه به خصوص رمزنگاری شبکه الگوریتم های جستجو و طبقه بندی در مقیاس بالا و سه بعدی داده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن