رفتن خشک: تمدید از دست دادن آب در باتلاق ذغال سنگ نگرانی محققان

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:05 PM EDT Jul 28, 2020اگر یکی از ویژگی های بارز یک باتلاق, آن, آب, و

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

اگر یکی از ویژگی های بارز یک باتلاق, آن, آب, و محققان در Audubon را در بطری بازکن باتلاق پناهگاه در ناپل متوجه شده اند که دوره های طولانی از دست دادن آب در این تالاب وجود دارد.

محراب خانه "بزرگترین باقی مانده-رشد طاس سرو مرداب در جهان" با توجه به 2019 هیدرولوژی گزارش و دوره های خشک می تواند تغییر محیط زیست از تالاب خروج چوب لک لک و دیگر جمعیت های حیات وحش بدون زیستگاه آنها نیاز دارید.

"این یک سوال از حجم (آب) آن را فقط به انجام این کار با ما چگونه در حال خشک شدن و در جایی که آب در جریان است" گفت: Shawn Clem مدیر تحقیقات در محراب و سرب نویسنده 2019 گزارش.

در حال حاضر محراب با همکاری محلی حوضه مدیره به مدل بالقوه علت و یا ترکیبی از علل. نتیجه مدل های محققان کمک خواهد کرد کار به سمت حل از دست دادن آب.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: افزایش سطح آب و خشکی در حال توسعه به قتل فلوریدا حرا. در اینجا به همین دلیل است که مسائل

و: فلوریدا کشاورزان نبرد افزایش آب و نمک به آب دریا سیل زمینه

چوب storks در پناهگاه مهم زیست محیطی شاخص Clem گفت و هر گونه کاهش خواهد صحبت می کنند به تغییر اکوسیستم.

"برای ودینگ پرندگان چوب storks بیشتر خاص در عادات تغذیه و انرژی بالا خواسته," او گفت:. "بنابراین اگر شما یک اکوسیستم است که می تواند نیازهای چوب لک لک این جلسه نیز نیازهای یک مجموعه کامل از گونه های جانوری و من فکر می کنم که قطره به سایر حیوانات است."

کاهش از چوب لک لک جمعیت اتفاق افتاده در اطراف همان زمان تحولات شروع به هل دادن شرق در ذغال سنگ County, او گفت:. همانطور که بیشتر مردم به این منطقه می آیند وجود دارد فشار بیشتری بر آب و بیشتر کنترل سیل نیاز است برای جلوگیری از جاری شدن سیل.

Clem و همکار پژوهشگر مایک Duever نگاه در 60 سال' ارزش هیدرولوژی داده و متوجه گسترش سطح آب کاهش می یابد و بین فصول خشک از '90s و '00s.

"اطلاعات ما در فصل مرطوب که خیلی تغییر نکرده است. این تغییر است که در فصول خشک" کلم گفت. "از ماه ژوئن تا (پایان فصل مرطوب) همه چیز در حال حاضر شبیه به آنچه در '60s. این تغییر در اواخر ماه دسامبر و اوایل ژانویه و زمانی که ما در حال از دست دادن آب بسیار سریع تر از ما بوده است."

در حالی که بسیاری از مسائل می تواند یک عامل در تغییر آب سطح زمین توسعه مدیریت آب و تغییر پوشش گیاهی در تمرکز گام بعدی برای پیدا کردن راه حل های بالقوه.

بیشتر شبیه به این: DeSantis وتو $1.1 M برای ناپل فاضلاب پروژه به منظور بهبود کیفیت آب

به علاوه: ذغال سنگ در کمیسیون تصویب 642 هکتار روستایی در نزدیکی دروازه طلایی استتس

در یک پروژه همکاری با فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه بزرگ سرو حوضه Clem گفت: این پناهگاه در حال کار بر روی یک مدل سازی مطالعه برای تعیین علت و یا ترکیبی از علل خشک شدن باتلاق.

"من فکر می کنم آنچه این هیئت مدیره می خواهد انجام دهید این است دریافت اضافی مدلسازی به درک چه چیزی در جریان است" گفت: Charlette روم, صندلی بزرگ سرو حوضه هیئت مدیره. "هنگامی که نتایج حاصل از این مدلسازی کامل هستند, پس از آن که می تواند ما را به آنچه که اقدامات ما می تواند به از وجود دارد."

این حوضه در نظر گرفته شده بود تغییر هیدرولوژی قبل از Clem و Duever گزارش به آنها در سال 2018 گفت: لیزا Koehler مدیر حوضه. کارکنان در تالار سرو حوضه می خواستم مطمئن شوید که آن کانال سیستم نبودند موثر بر محراب را از سطح آب. او گفت: این کانال با سیستم بیش از حد جنوبی نفوذ به پناهگاه.

"بطری بازکن باتلاق پناهگاه بسیار حیاتی برای موفقیت چوب لک لک, بنابراین من واقعا هیجان زده حوضه هیئت مدیره بود که در حمایت از این حرکت رو به جلو" رومی گفت.

یکی دیگر از علت بالقوه در دوره های خشک موثر در باتلاق می تواند تغییر از گیاهی, گیاهی برای بزرگتر thirstier چوبی و پوشش گیاهی است.

"کمی از گیاهان کم ریشه های سوخته در فصل خشک آن انواع گیاهان پمپ نیست یک مقدار زیادی از آب را از عمق آب جدول گفت:" براد کرنل سیاست دیپلم برای Audubon غربی باتلاقی و Audubon فلوریدا. "اگر کسانی موفق هستند کارولینای بید و موم مرتل و چوبی و پوشش گیاهی آن عمیق تر ریشه خورد آب بیشتری از زمین و (shift) آن را به اتمسفر است."

پناهگاه استفاده کرده است چند کمک های مالی برای بازگرداندن حدود 600 هکتار با استفاده از یک ماشین بزرگ برای حذف و مالچ درختان بید. و تا کنون آن کمک کرده است.

بیشتر: Collier موافق به $10M خرید 967 هکتار از سازگار با محیط زیست حساس زمین های مزرعه

"ما تو را دیدم مثل 1,000 سیاه حلقه سوت اردک" Cornell گفت: بازسازی منطقه است. "ما می دانیم که کار می کند اما آن را بسیار گران قیمت است."

در حال حاضر Clem و مدیران آب در جنوب غربی فلوریدا در انتظار نتایج مدل سازی به دلیل این سقوط اما که در آن بطری بازکن قادر بوده است به سند عقب کشیدن آب برای دهه بقیه منطقه باید توجه کرنل گفت.

"واقعیت این است که حتی اگر ما در حفظ و پناهگاه ما در شرایط بکر ما را در رحمت از آنچه مردم روی زمین همه در اطراف ما," او گفت:. "این اصل از منابع آبی است که در بازی در اینجا. آن را بسیار دشوار است برای ما به مدیریت ما بخشی از حوزه آبخیز بدون هماهنگی با همسایگان است."

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن