فورت پیرس راه حل دراز مدت برای پارکینگ در ساحل ممکن است یک پارکینگ

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:34 PM EDT Jun 11, 2020فورت پیرس — شهرستان برنامه به تخریب محبو

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

فورت پیرس — شهرستان برنامه به تخریب محبوب جزیره راحتی فروشگاه Lipshitz و Dimaggio ساحل جنوبی بازار به تامین پارکینگ بیشتر.

این شهر در نقش خود به عنوان فورت پیرس کلنگی آژانس در سال 2017 خریداری شده از فروشگاه و بسیاری در 301 S. اقیانوس درایو برای $799,000 برای استفاده از پارکینگ رایگان.

از آن پس این شهر اجاره فضا به صاحبان فروشگاه به ادامه با استفاده از به عنوان یک فروشگاه در حالی که زمین در بازگشت از اموال استفاده می شود 44-فضای پارکینگ.

اجاره نامه بین شهر و فروشگاه منقضی Aug. 5.

بیشتر: فورت پیرس کمیسر بحرانی از شهرستان مدیر نیک Mimms عملکرد

اما تخریب خواهد بود چند ماه دور به این شهر را برای پیدا کردن یک شرکت به تخریب ساختمان و اخذ مجوزهای مورد نیاز.

تخریب 50 ساله, ساختمان, هزینه $50,000 و اضافه کردن 16 فضاهای پارکینگ افزایش تعداد فضاهای 60, شهرستان, مقامات گفت. اگر شهر هموار, زیادی, چهار فضای پارکینگ خواهد بود از دست رفته به دلیل چشم انداز و زهکشی قوانین عمومی شهرستان آثار کارگردان مایک گفت: Reals.

این برنامه بلند مدت شامل یک ساختمان multistory, پارکینگ, گاراژ با خرده فروشی در طبقه همکف گفت: شهرستان کمیسر تام Perona که نشسته روی شهر پارکینگ کمیته.

بیشتر: فورت پیرس کمیسر پلیس می خواهد که نمی ها بدن فیلم دوربین به صورت اتهامات

"چیزی مانند این را حس می کند برای این جزیره به دلیل وجود تنها خیلی موجود زمین و زمانی که زمین از بین رفته است وجود است نه بیشتر," Perona گفت. "ما در حال رفتن به قادر به رسیدگی به همه پارکینگ مورد نیاز این جزیره در آینده نیاز خواهد شد."

هزینه ساختار و نحوه پرداخت آن نیاز به بحث گذاشته شود اما Perona گفت که حمایت این شهرستان با همکاری یک پارکینگ خصوصی شرکت برای استفاده از شهر متعلق به ملک برای ساخت ساختار.

"آیا شما صبر کنید تا زمانی که پارکینگ تبدیل به یک مشکل بزرگتر برای رفع آن و یا شما شروع به در حال حاضر؟" Perona گفت.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی. اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن