فورت پیرس کمیسر رخی جلسات backtracks در تماس برای رای دادن به آتش شهر مدیر نیک Mimms

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:05 PM EDT Apr 23, 2020فورت پیرس — کمیسر شهر رخی جلسه گفت: او ر

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

فورت پیرس — کمیسر شهر رخی جلسه گفت: او را "سرد" از روز دوشنبه شهر جلسه کمیسیون زمانی که او ذکر شده تماس برای رای به آتش شهر مدیر نیک Mimms.

"من تماس بگیرید برای شهرستان کمیسیون به آتش شما اگر من فکر کردم من تا به حال رای" جلسات گفت Mimms.

جلسات گفت: او نا امید شد با عدم حمایت از این شهر در مورد رایگان drive-thru COVID-19 تست متفقین بهداشت انجام شده در شنبه دوشنبه و سه شنبه در سرزمین خواب وخیال پارک.

"من نا امید و نا امید با کل وضعیت" جلسات گفت: در پنج شنبه, توضیح خود را انفجار. "من احساس می کردم و هنوز هم احساس می کنم که شهروندان شده بود اجازه پایین. شهر را ندارد این به اندازه کافی جدی است که آنها ارائه مزایای رایگان تست برای چیزی است که به معنای واقعی کلمه زندگی یا مرگ."

بیشتر: کلینیک کلیولند برای انجام coronavirus تحقیقات جدید در پورت سنت لوسی مرکز تحقیقات

بیشتر: COVID-19 گرفتگی گنج ساحل املاک و مستغلات در بازار, آینده نامشخص

جلسات گفت که او دیگر نمی خواهد فشار برای Mimms به اخراج می شود اما او نمی پشیمانی از اقدامات خود را.

"من باید او مواجه دیر نیست و باید منتظر ماند و اجازه آن را به رسیدن به آن نقطه" جلسات گفت.

Mimms پنج شنبه کاهش یافته است به نظر.

جلسات تحت فشار قرار دادند برای تست در نور آمار ملی نشان coronavirus کشتار سیاه پوستان در یک نرخ بالاتر از دیگر گروه های قومی.

در این پارک چندین اختلافات رخ داده میان متفقین سلامت کارکنان هنگامی که برخی از مردم وارد بر روی یک دوچرخه یا پای مایل به آزمایش می شود. کسانی که وارد شدند با پای پیاده و یا با دوچرخه و تبدیل شد به دور از آنجا که آنها در یک وسیله نقلیه با استدلال تست پرسنل و دیگران که وارد در وسایل نقلیه جلسات گفت.

"این (پلیس) افسران سوار در اطراف بلوک مانند آنها بود ما تحت نظارت و نمی خواهد آمد به پارک" جلسات گفت. "من وعده داده شده بود توسط آقای Mimms بود که افسران پلیس در صحنه برای کمک به کنترل جمعیت است. به همین دلیل من به او گفت: "شما به من دروغ گفتند.'"

زمانی که کمیسر شهر Jeremiah Johnson, که نشان دهنده مرفه تر منطقه 2 گفت: او را دوست دارند رایگان و تست در منطقه خود — از آنجا که افراد مسن که ضعف سيستم ايمنی را بهره مند — جلسات به نام جانسون یک نژادپرست در حالی که طوفان به بیرون نشست.

"وای من شده است در این زمین 45 سال و من هرگز به نام یک نژادپرست" جانسون گفت: در این نشست است.

روز دوشنبه جلسه دومین بار در تقریبا یک ماه است که جلسات شفاهی متنبه شهرستان های رسمی در یک جلسه.

در مارس 27, ویژه شهرستان, کمیسیون, جلسه, جلسات berated رئیس پلیس دایان Hobley-Burney در مورد کم روحیه در اداره پلیس است.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن