فورت مایرز تجمع افتخارات کاهش یافته فعلی افسران پلیس; تظاهرات سکوت برجسته مخالفان

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:54 PM EDT Jul 5, 2020قدردانی تجمع به افتخار افتاده افسران و حم

توسط ABTINNEWS در 16 تیر 1399

قدردانی تجمع به افتخار افتاده افسران و حمایت از کسانی که در اجرای قانون کار کشید حدود 200 نفر برای گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در فورت مایرز یکشنبه.

به طور کلی صلح آمیز تجمع قطع شد به طور خلاصه نسبت به پایان هنگامی که یک گروه از تظاهرات مسالمت آمیز از لی شهرستان راهپیمایی در نزدیکی برگزاری نشانه حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"این چیزی است که در مورد امریکا" وینسنت Stephens سازمان برای اجرای قانون روز قدردانی از رویداد گفت: در مورد اعتراض. "شما لازم نیست که با آن موافق است, اما شما باید آن را دوست دارم. این است که چگونه امریکا ساخته شده بود."

Flanked توسط یک خط نشانه به تصویر می کشد لی شهرستان کاهش یافته افسران تجمع بیشتر بود در مورد ارج نهادن به کسانی که فوت در حین انجام وظیفه و حمایت از کسانی که هنوز هم کار می کند.

"ما در حال نا امید با آنچه در" استفن گفت: توضیح دلیل این تجمع است. "ما فکر نمی کنم اجرای قانون بود ، لرزش عادلانه است."

او گفت که حتی اگر وضعیت در جنوب غربی فلوریدا بود که مملو همانطور که در دیگر نقاط کشور کسانی که در اجرای قانون در اینجا تبدیل شدن به نا امید و سردرگم حوادث در جاهای دیگر.

مایک Randall و رزماری Zore از ناپل-بر اساس یافته افسران/رابرت L. Zore بنیاد صحبت در مورد حمایت ماموران پلیس در جریان ملی آب و هوا. بنیاد پشتیبانی از خانواده ها و ادارات از افسران پلیس که کشته شده اند در حین انجام وظیفه در سراسر ایالات متحده است.

"ما در حال گرفتن مقدار زیادی از گرما" مایک Randall, معاون رئیس جمهور از کاهش ماموران گفت: "اما ما نمی خواهد به پایین. ما اهمیتی نمی دهند که چگونه بسیاری از ایمیل های ما, ما را حمایت ما آبی رنگ است."

رزماری Zore مدیر عامل بنیاد که میامی-Dade افسر پلیس پدر کشته شد و در حین انجام وظیفه در روز کریسمس سال 1983 هنگامی که او هفت سال گفت: تهمت از پلیس دلسرد شد.

بیشتر: مهمان نظر:: راه رفتن که خوب خط آبی

بیشتر: "نمی توانم نفس بکشم': N. فورت مایرز رپ شیپور خاموشی به جورج فلوید, Black Lives Matter در ویدئو

بیشتر: شعار تنها گل آلود موضوع را با تیراندازی

"آنچه که در اجرای قانون قلب من شکسته است," او گفت:. او سپس به عنوان خوانده شده یک رول تماس از لی شهرستان کاهش یافته افسران و همچنین به عنوان یک لیست ملی از افسران که فوت کرده اند در این سال است.

"ما نمی خواهیم هیچ بیشتر نامها در این فهرست" مایک Randall گفت.

بسیاری در میان جمعیت بودند با پوشیدن این رنگ از دو اجرای قانون موتور سیکلت باشگاه Punishers و مدافعان هر دو از Lee County است.

این گروه گفت که آنها وجود دارد به حمایت از پلیس.

جاده کاپیتان Punishers دیم Jutras, همچنین شناخته شده به عنوان "سونیک" گفت: این باشگاه می آید به حوادث مشابه.

"تمام وقت" او گفت:. "ما پشت بلوز."

دیو هریس عضو مدافعان گفت که او وجود دارد برای وحدت.

"ما می خواهیم به این شهرستان با هم به عنوان یک" او گفت:.

اما دوجین یا بیشتر معترضان که در راهپیمایی سکوت و مسالمت آمیز در خارج از مرزهای این تجمع جلب خشم و نظرات منفی از تعدادی از کسانی که حضور در.

"ما نیاز به عشق به یکدیگر" هریس گفت و با اشاره به زندگی ماده نشانه افزود: "این مسائل کمک نمی کند."

Gary برف محلی فعال با استفاده از یک بلندگو و رژه در مقابل سکوت معترضان فریاد آنها را لعن گاهی لگد زدن نشانه هایی بودند که بر روی چمن و در یک نقطه حول یک در این گروه است.

برف گفت که او نژادپرست و این که او بود در برابر آزادی بیان است.

"همه ما حق دارند" او گفت:. "این امریکا است."

اما برف همچنین مارک های سیاه و سفید زندگی می کند توجه به سیاسی کاری گفت که زمانی که او می بیند نشانه تماس با افسران پلیس "ال" "این نوع از اذیت من است."

دانیل درخت گنه گنه, یک اعتراض مسالمت آمیز عضو گفت: این گروه نگه داشته و اعتراض کوچک بر روی هدف است.

"ما به دنبال آوردن جامعه با هم," او گفت:. "ما در حال تلاش برای نشان دادن صدای ما شنیده می شود و نه نادیده گرفت. ما از ترس به ایستاده با هم در وحدت در برابر همه چیز را که مخالف ما. این آسان نیست برای مخالفت با افرادی که آشکارا در برابر شما است."

به عنوان اعتراض گروه راه می رفت در سراسر گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک کریس Overhultz از لهیق اکرس حمل نشانه آن است که گفت: "آبی زندگی می کند ماده" در یک طرف و "تمام زندگی" موضوع این دیگر فریاد زد: "اگر شما آن را دوست ندارم در می آیند در سراسر."

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن