فلوریدا قوانین قاضی که ER, دکتر, از دست دادن حضانت 4-year-old daughter با توجه به coronavirus نگرانی

جاشوا Bote ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:09 AM EDT May 14, 2020یک پزشک اورژانس در میامی مشغول به کار د

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

یک پزشک اورژانس در میامی مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus همه گیر است به طور موقت از دست حضانت از او 4 سال در میان اوج coronavirus نگرانی.

قبل از همه گیر ترزا گرین تقسیم حضانت با شوهر سابق اریک گرین برای نزدیک به دو سال است. او درخواست حضانت دختر خود در هفته گذشته از طریق اورژانس را در پرتو این بیماری همه گیر کوروناویروس که داده شد توسط قاضی برنارد شاپیرو دولت یازدهم قضایی مدار فلوریدا.

"به منظور حفاظت از منافع جزئی کودک از جمله اما نه محدود به جزئی کودک ایمنی و رفاهی این دادگاه به طور موقت تعلیق سابق همسر timesharing تا بیشتر منظور از دادگاه" شاپیرو نوشت: در جهت هر WTVJ-تلویزیون در میامی و سی ان ان. "تعلیق صرفا مربوط به شیوع COVID-19."

گرین سی ان ان گفت که او پوشیده تجهیزات حفاظت شخصی در تمام اوقات در حالی که در محل کار و در هر WTVJ-تلویزیون را آزمایش کرده است منفی ها برای کوروناویروس.

"ما در حال بسیار مراقب باشید" او با سی ان ان گفت. "ما با استفاده از همه چیز را ما می توانیم. من در واقع فرسوده تجهیزات بالا و فراتر از آن برای محافظت از خودم و فرزندم."

او احساس به عنوان اگر او را مجبور به انتخاب بین صرفه جویی در زندگی و بالا بردن دخترش.

"من می دانم که من تنها نیستم, اولین پاسخ, پرستاران, بسیاری از مردم در این موقعیت که چون آنها در حال طلاق, فرزندان خود رنج می برند و آنها گفته بودن آنها نمی تواند آنها را ببینید و آن را تنها عادلانه نیست," او گفت: WTVJ-تلویزیون.

گرین با اشاره به سی ان ان که هیچ راهی برای دانستن زمانی که او را دوباره با توجه به این که هنوز معلوم نیست که این بیماری همه گیر خواهد شد.

اریک گرین وکیل پل Leinoff در بیانیه ای گفت: به ایالات متحده آمریکا امروز که حکم دادگاه دارای یک ضمیمه به ارائه "آینده را timesharing" برای ترزا نیز به عنوان "روزانه" تماس های ویدئویی.

"ما می دانیم و واقعا قدردانی از فداکاری است که او و تمام کارکنان بهداشتی درمانی هستند همه در حال حاضر به صرفه جویی در زندگی و پیشگیری از بیماری بیشتر در فلوریدا و در سراسر جهان" Leinoff گفت. "این Greenes' موقت timesharing اختلاف ارائه شد قبل از دادگاه بر اساس حقایق خاص از این فرد خانواده است."

او در ادامه اضافه میکند: "به حکم دادگاه در نظر گرفته شده بود به عنوان یک حکومت پتو و نه باید آن را.

استیون Nullman ترزا گرین وکیل گفت: ایالات متحده آمریکا امروز که آنها را جذاب مورد.

"ما معتقدیم که این تصمیم مجموعه یک سابقه بسیار خطرناک است که می تواند تأثیر عمده ای در ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور هستند که خطر زندگی خود را در حالی که مبارزه برای نجات دیگران" Nullman در بیانیه ای گفت.

دنبال جاشوا Bote در توییتر: @joshua_bote



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن