فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وعده برای حفظ دولت باز درصدد افزایش coronavirus موارد

جان کندی و زک اندرسون پالم بیچ پستمنتشر شده 6:57 PM EDT Jun 17, 2020تالاهاسی فلوریدا. — زیر آتش از منتقدان که

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا. — زیر آتش از منتقدان که می گویند او اجازه فلوریدا coronavirus شیوع خارج از کنترل رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis پخش کردن دولت را افزایش موارد جدید در هفته های اخیر نسبت آن را به تست بیشتر در میان افراد کم خطری و گفت: او نمی خواهد عقب بازگشایی تلاش.

"ما در حال تعطیل, ما قصد رفتن به جلو ما میخوایم همچنان به محافظت از آسیب پذیر ترین" فرماندار گفت: در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

DeSantis اضافه شده است که "اثرات منفی" از بستن دوباره خواهد بود بسیار بدتر از "هر گونه سود شما در حال گرفتن."

"شما باید به جامعه تابع شما باید قادر به یک جامعه منسجم است که بهترین راه برای اینکه قادر به مقابله با اثرات ویروس" DeSantis گفت. "اما به ویژه هنگامی که شما باید یک ویروس است که به طور نامتناسبی اثرات یک بخش از جامعه به سرکوب بسیاری از افراد در سن کار در این مرحله من فکر نمی کنم به احتمال زیاد بسیار موثر خواهد بود."

فلوریدا تا به حال رکورد دیگری در روز سهشنبه با 2,783 اضافی تایید موارد coronavirus بزرگترین واحد در روز افزایش دهد و در عین حال هل دادن دولت تجمعی تعداد گذشته 80,000.

افزایش موارد جدید باعث فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده تنها ایالتی منتخب حزب دموکرات برای ارسال یک تاول بیانیه کوبیدن فرماندار و مدیریت بحران است.

"امروز رکورد بالا موارد جدید آن را روشن می سازد: فرماندار DeSantis از دست داده است کنترل از فلوریدا COVID-19 پاسخ به" سرخ شده گفت:. "سیاست های خود را به سادگی کار نمی کند و او را بی پروا بازگشایی فلوریدا با وجود این داده ها فریاد برای احتیاط."

Coronavirus به روز رسانی: فلوریدا و آریزونا و تگزاس دیدن رکورد روزانه COVID-19 موارد

اما DeSantis اشاره کرد که در بسیاری از موارد جدید در افرادی که کمتر در معرض خطر تبدیل شدن به طور جدی بیمار است. او رفت و از طریق یک نمایش به صورت اسلاید ارائه جزئیات شیوع بیماری در مهاجر کارگر اردوگاه در میان کارگران ساخت و ساز و در میان زندانیان گفت: "چند نفر تا به حال علائم در این نمونه ها است.

"شما در حال گسترش آزمایش است که مهم است اما شما نیز رفتن به در حال حاضر که دولت انجام نمی شد دو ماه پیش به ریسک بالا در محیط های" DeSantis گفت.

فرماندار اشاره کرد که متوسط سن کسانی که آلوده کاهش یافته است به طور قابل توجهی و گفت: بدون علامت شناسایی افراد جوان با عفونت کمک خواهد کرد "جلوگیری از گسترش" از آنجا که آنها جدا خواهد شد.

فرماندار همچنین اشاره کرد که تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان بخش مراقبت ويژه تخت و در هواکش رفته پایین به طور قابل توجهی بیش از 60 روز گذشته. او گفت: وجود دارد از 6400 هواکش "بیکار نشسته."

DeSantis تاکید کرد که هیچ کس در فلوریدا زیر 18 سالگی از این بیماری و او برجسته کاهش مداوم در تعداد مرگ و میر به خانه های سالمندان.

"از عموم دیدگاه برای درک خطر من فکر می کنم بسیار مهم است" DeSantis گفت.

یکی دیگر از 55 مرگ و میر گزارش روز شنبه آورده و تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 به 2,993 دولت در بخش بهداشت و درمان گفت.

فلوریدا شده است در یک هفته دو شکوفایی در مواردی که مربوط هر دو با DeSantis' گسترش اقتصادی بازگشایی دولت و افزایش روزانه تعداد آزمایشات انجام شده برای ویروس.

دولت تا کنون اداره تقریبا 1.5 میلیون آزمون با حدود 5.5% اثبات مثبت برای کوروناویروس. در حالی که مثبت و در سطح شروع به کاهش در ماه مه آن علامت است کمی به سمت بالا ترین روز پس از DeSantis تحت فشار قرار دادند و دولت بیشتر باز ژوئن 5 — به جز در جنوب فلوریدا, شهرستان که در آن بیماری بوده و شایع ترین.

روز سه شنبه رکورد سطح روزانه موارد به دنبال یک سری از روزانه علائم برتر در پایان هفته گذشته تا شنبه.

فلوریدا در حال حاضر تا به حال 15 روز اضافی 1000-به علاوه روزانه موارد با بی سابقه بیش از 2000 روزانه موارد گزارش شده شنبه و یکشنبه قبل از آخرین رکورد.

هفته گذشته حزب جمهوریخواه فرماندار تبلیغ برنامه های بازگشایی مدارس در پردیس در پاییز اعلام کرد که Brevard County میزبان AAU تاریخ بازی های المپیک در چند هفته و جکسون انتخاب شدن به عنوان سایت برای بخش عمده ای از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت است.

این تصمیم پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خودداری کردند در تماس با مسئولان سایت میزبان شارلوت, N. C., برای مهار کنوانسیون.

فلوریدا است که در میان 22 متحده که در آن روزانه caseloads از coronavirus در حال حاضر در حال افزایش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن