فلوریدا شهرستانهای فشار رژیم صهیونیستی است. DeSantis به انتشار حدود 1.3 B در COVID-19 کمک نشستن در خزانه دولت

Cheryl McCloud تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 10:02 AM EDT Jun 4, 2020تالاهاسی فلوریدا شهرستانهای استان در حال هل د

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا شهرستانهای استان در حال هل دادن رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به انتشار نزدیک به 1.3 میلیارد دلار در پول فدرال است که نشسته است در خزانه دولت بیش از دو ماه به عنوان مقامات محلی در تلاش برای نگه داشتن جوامع خود را شناور در COVID-19 بیماری همه گیر.

دوازده فلوریدا شهرستانهای با جمعیت بیشتر از 500,000 — Brevard, Broward, Duval, Hillsborough, Lee, Miami-Dade, نخل, ساحل, Pasco, Pinellas, Polk, نارنجی و Volusia — دریافت $2.47 میلیارد دلار در پرداخت های مستقیم از وزارت خزانه داری از طریق Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل شناخته شده به عنوان مراقبت عمل در ماه مارس.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis حرکت بسیاری از دولت به 'فاز 2' بازگشایی

اما دیگر پول — $1.275 میلیارد باقی مانده unspent به عنوان شهرستانهای افزایش فشار بر جمهوری خواه فرماندار برای توزیع بودجه به مناطق روستایی است که رنج می برد پس از DeSantis و مقامات محلی تعطیل اکثر کسب و کار در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

در روزهای اخیر در شهرستانهای باید amped تا مبارزات انتخاباتی خود را برای دریافت DeSantis به انتشار بودجه حتی به عنوان یک اختلاف نظر می رسد فوت کردن که آیا قانون فدرال نیاز متحده به دست بیش از پول به دولت های محلی.

استان ها و شهرستانها شده است "به شدت صدمه دیده است" با توجه به COVID-19 اپیدمی فلوریدا انجمن از شهرستانهای سخنگوی Cragin Mosteller گفت: سرویس خبری فلوریدا در یک مصاحبه تلفنی.

"مراقبت عمل است یک فرصت برای این استان ها و شهرستانها به منابع اضافی مورد نیاز در جهانی همه گیر. پس از آن مناسب است به مطمئن شوید که آنها آن منابع است. باید آن را تبدیل به یک نبرد بین دولت ها. این است که دولت فدرال پله تا اطمینان حاصل شود که شهروندان برای مراقبت. و دولت در حال برگزاری بر روی آن به جای مطمئن شوید که این بودجه به جوامع ما به طوری که آنها می تواند مراقبت از شهروندان ما" Mosteller گفت.

بیشتر: DeSantis' تامل در گسترش اخراج ban برگ اجاره املاک و مستغلات در برزخ

اما یک DeSantis رسمی دولت گفت: سرویس خبری روز چهارشنبه که "هر کس در تلاش برای به دست آوردن این پول را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

دولت می خواهد به اطمینان حاصل شود که بودجه در حال رفتن به درستی توزیع و استفاده می شود به گفته این مقام که حاضر به مصاحبه در این وضعیت نمی شود شناخته شده است.

"هر چیزی که در یک شهر یا شهرستان سوء استفاده این بودجه در ... ما مسئول بازپرداخت آن به دولت فدرال" این مقام گفت. "که بزرگترین نگرانی است که ما تا به حال برای مطمئن شوید که ما حق آن را دریافت."

نیز وجود دارد "در ابتدا بسیاری از سردرگمی" در مورد آنچه که این پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت رسمی گفت.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: عفونت بیکاری اعداد هنوز هم در حال افزایش است

پس از گذشت مراقبت, عمل, وزارت خزانه داری صادر چندین مجموعه از دستورالعمل ها برای کمک به دولت و مقامات محلی چطور این پول می تواند صرف و توزیع شده است.

قانون فدرال اجازه می دهد تا دولت های ایالتی و محلی به پرداخت برای برنامه های که "لازم است هزینه های متحمل شده" از آنجا که از سلامت عمومی اورژانس "بودند و نه در اختصاص بودجه بیشتر به تازگی تایید شده که از تاریخ تصویب" قانون در مارس 27 و وارده بین 1 مارس و دسامبر 30 سال 2020 است.

دستورالعمل صادر شده توسط وزارت خزانه داری در آوریل 22 نیز گفت: این پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای "مرتبه دوم اثر" گیر "از جمله با ارائه حمایت اقتصادی به کسانی که رنج می برند از اشتغال و یا کسب و کار وقفه به دلیل COVID-19-کسب و کار مرتبط با تعطیلی."

آژانس فدرال آخرین دستورالعمل های صادر شده در هفته گذشته حل و فصل بسیاری از سوالات DeSantis دولت تا به حال در مورد این برنامه با توجه به رسمی.

بیشتر: Coronavirus: چگونه جوانترین 25 در فلوریدا درگذشت COVID-19

اوکیچوبی شهرستان کمیسر تری Burroughs گفت: جامعه خود را می خواهد به استفاده از بودجه به موضوع $5,000 $10,000 کمک های مالی به کسب و کارهای محلی که دچار ضرر و زیان مالی پس از توقیف بیش از دو ماه. چنین برنامه ای خواهد آینه کمک های مالی ارائه شده توسط برخی از شهرستانهای بزرگ است که موفق به دریافت محرک پولی را به طور مستقیم از دولت فدرال Burroughs گفت.

"ما بزرگترین مسئله ای است که تلاش برای به دست آوردن کسب و کار ما بالا و در حال اجرا" Burroughs گفت: در یک مصاحبه تلفنی در این هفته.

بسیاری از کسب و کار در اوکیچوبی شهرستان که دارای جمعیت حدود 41,000 استخراج درآمد سالانه خود را از دسامبر-به-مه توریستی فصل هنگامی که بازدید کننده به منطقه دریاچه ماهی کمیساریای گفت.

کمک های مالی در دسترس خواهد بود به شهرستان بر اساس کسب و کار است که باید حداکثر 25, کارکنان, Burroughs گفت.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنها باید یک آجر و ملات در اوکیچوبی County," او اضافه شده است.

به عنوان فرماندار شروع به بازگشایی ایالت فلوریدا انجمن های استان ها و شهرستان ائتلاف متشکل از 39 تا حد زیادی روستایی شهرستان همچنان به فشار DeSantis به انتشار پول.

"مردم در حال صدمه زدن به. وجود دارد نیاز در حال حاضر" لابی کریس Doolin که نشان دهنده کوچک شهرستان ائتلاف گفت: سرویس خبری روز چهارشنبه. بیست و نه نفر از شهرستانهای استان در این ائتلاف در نظر گرفته "از لحاظ مالی محدود" بر اساس مقدار پول تولید شده توسط محلی مالیات بر املاک.

کوچک شهرستانهای استان در حال نا امید که همسایه بزرگ شهرستانهای دریافت پول فدرال بیش از 60 سال پیش در حالی که "اقتصاد خود هستند که کاملا نابود" گفت: Doolin که به طور منظم به مسائل روز رسانی که شامل یک شمارش معکوس تعداد روزها از دولت دریافت مراقبت بودجه.

کشورهای دیگر از جمله میسوری ماساچوست و کنتاکی منتشر کرده اند مراقبت پول به مقامات محلی.

تخصیص بودجه سنا رئیس راب Bradley یک فلمینگ جزیره جمهوریخواه که منطقه شامل یک نوار زیادی از روستایی در شمال فلوریدا گفت: در این هفته او می داند که "هر کس که طبعا مشتاق و مشتاق به صرف" وجوه فدرال.

"متاسفانه مانند دیگر فدرال مالیات دهندگان دلار از بازگشت به کشور ما مراقبت در قانون بودجه آمده قابل توجه رشته های متصل" برادلی گفت: در یک بیانیه آماده.

برادلی خواست دولت های محلی به "سند و ارائه" مدارک خود را برای دریافت سازمان مدیریت اضطراری فدرال بازپرداخت که جدا از $1.275 میلیارد شهرستانها و استان ها در حال تلاش برای دریافت.

"من از پیوستن به دولت های محلی است که به دنبال ساخته شده در کل از نظر مالی و ساکنان که در حال شمارش پایین روز تا زمانی که ما به طور کامل می تواند بازگشت به کیفیت زندگی ساخته شده است که دولت ما حسادت از جهان است. به نظر من این وضعیت هنوز هم در حال تحول و داده های اضافی و اطلاعات مورد نیاز دولت را مسئول تصمیم گیری در خصوص چنین سطح قابل توجهی از بودجه," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن