پنج سال پس از Tequesta نوجوان ناپدید شده: 'بخشی از من از دست رفته است و همیشه خواهد بود"

سام Howard پالم بیچ پستمنتشر شده 11:15 AM EDT Jul 26, 2020مشتری — پنج سال بعد از Austin Stephanos و پری کوهن م

توسط ABTINNEWS در 5 مرداد 1399

مشتری — پنج سال بعد از Austin Stephanos و پری کوهن می گویند پسران' ناپدید شدن است کمتر دشوار است.

جمعه مشخص پنجمین سالگرد روز دو Tequesta 14-ساله گذشته دیده می شود ترک ورودی مشتری در یک واحد-موتور قایق. آنچه دقیقا اتفاق افتاده در آب هنوز مشخص نیست اما خرید اینترنتی در خانه شد در مکان های روده غم انگیز saga برای هر دو خانواده و حتی کسانی که با هیچ اتصال به پسران است.

داوطلبان و گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا scoured بیش از 50 ، 000 مایل مربع از اقیانوس برای پری Austin و قایق. این کشتی شد کنده از آبهای سواحل برمودا زیر بهار اما پسر بودند و هرگز در بر داشت.

خانواده ها بودند بلافاصله در آغوش به عنوان حمایت از ریخت و در از مشتری و فراتر از آن اما پسران' ناپدید شدن باعث دادگاه جنگ که wedged دو خانواده از هم جدا.

Austin, مادر, Carly سیاه گفت: او به احتمال زیاد دیدار ساحل جمعه به یاد داشته باشید پسرش.

آن را ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به برخی از سیاه و سفید اذعان کرد اما او احساس می کند نزدیک به Austin در نزدیکی اقیانوس.

"همه ما پیدا کردن که که یک درمان برای ما چرا که او آن را دوست داشتم خیلی سیاه و سفید" گفت.

او بدحال در هر روز. فقط این هفته, سیاه وی با پدرش در مورد او چقدر نتواند بور با موهای ماجراجویی سالک که عاشق ماهی و شیرجه رفتن.

"بخشی از من از دست رفته است و همیشه خواهد بود," او گفت:.

سیاه و سفید نمی خواهم به بحث در مورد دادخواست عمدی ظ توسط پری خانواده در سال 2017. طرح دعوی در دادگاه ادعا سهل انگاری بخشی از Austin در خانواده حل نشده باقی مانده است دادگاه سوابق نشان می دهد. اما او کاهش یافته است از این مورد در ماه اکتبر.

بیشتر: Austin Stephanos' پدر رد ادعا می کند او می توانست مانع قایقرانی تراژدی

بیشتر: FWC گزارش: آب و میان به ناپدید شدن Austin Stephanos پری کوهن در سال 2015

دو طرف در ملاقات روز شنبه برای میانجیگری. آنها نمی رسیدن به یک توافق است. یک هیئت منصفه دادگاه آزمایشی مجموعه ای برای ماه نوامبر یا دسامبر.

وکیل مرد روبین گفت: پری خانواده است که هنوز هم "فوق العاده لمس توسط فوران عشق و حمایت از دوستان و عمومی" و برنامه ریزی برای رعایت "این جدی سالگرد خصوصی."

مادر پاملا کوهن نوشت: در Instagram جولای 10 که آن را "غیر ممکن است برای آمدن به شرایط با این واقعیت" که پنج سال در حال حاضر از بین رفته است.

"این هرگز باشه. من هرگز به این دنیا بدون تو در آن," او نوشت. "این منصفانه نیست. ما از دست شما! شما به عنوان پسر من بزرگترین هدیه ای است که من همیشه می تواند داده شود و ما افتخار قلب و روح خود را برای همیشه."

خانواده و دوستان ساخته شده است محلی میراث برای پسران در پنج سال پس از آنها از بین رفت.

هنرمند مشهور Shepard Fairey نقاشی دیواری از کوهن در مشتری دبیرستان در سال 2017. سال بعد پری J. Cohen بنیاد اهدا $310,000 به مدرسه برای یک تالاب پروژه در نزدیکی یک آزمایشگاه تحمل این پسر نام.

بیشتر: اتهامات در زمینه ناپدید شدن پری کوهن, Austin Stephanos در سال 2015

یک پایه و اساس برای Austin AustinBlu بنیاد میزبانی سالانه مسابقات ماهیگیری در رودخانه مرکز در مشتری است. این سازمان همچنین کمک گرفتن به اصطلاح "چراغ لایحه" امضا و به قانون دولت در سال 2016. قانون ارائه می دهد ارزان تر هزینه ثبت نام برای boaters با چراغ محل.

مقامات بعدها مشخص شد دو پسر سمت چپ ورودی مشتری که صبح تابستان در Austin 19-قایق پا بدون یک موقعیت اضطراری چراغ و یا دیگر تجهیزات ایمنی مانند رادیو و یا GPS — تعیین قرار داده است که آستین مامان, قایق را مالک قانونی به طور موقت در تیررس وزارت فلوریدا اجرای قانون است.

پری گفت: یک دوست یک روز قبل از آن که آنها برنامه ریزی شده سر به باهاما با توجه به اسناد دادگاه. روزی که در سمت چپ او گفت او مادر آنها از رفتن به ماهیگیری inshore برای تیم redfish و snook.

شاهدان گفته محققان قایق به رهبری بود به خشن, آب و هوا هنگامی که آن را به سمت چپ میله باشگاه قایق بادبانی و مارینا در Tequesta با ورودی و اقیانوس اطلس در مناظر خود را مدتی قبل از ظهر اینکه گزارش دقیق زمان خروج متفاوت است.

یکی تجاری ماهیگیران به یاد می آورد, سیاه آسمان بیش از اقیانوس و متوسط انداختن. "شما می توانید بگویید که آن را واقعا به معنای یک" او گفت مقامات.

در واقع در مدت کوتاهی بعد از 1 بعد از ظهر نزدیک به 40 مایل در ساعت gusts تا به حال آمار استوارت قبل از نورد از طریق حوب ساند و سپس مشتری با توجه به وضعیت بررسی است. دریایی شرایط رو به وخامت گذاشته و به سرعت در حال که بعد از ظهر با سرویس ملی آب و هوا صدور بیانیه ای در مورد یک خط از گسترش رعد و برق فقط قبل از ساعت 2 بعد از ظهر

محققان به این نتیجه رسیدند که آب و هوا منجر به واژگون شدن قایق. Austin در تلفن همراه قطع شده از اینترنت در 1:15. گارد ساحلی جستجو برای آنها را به مدت هفت روز فایده ای نداشت. خصوصی تلاش های جستجو خورده نه روز پس از آن.

نشسته ورودی جنوبی اسکله پنج شنبه صبح و غارت Grover می گوید که او را خاص او را دیدم پسران عنوان کردن به اقیانوس است که بعد از پنج سال پیش.

63 سال Tequesta مرد به خاطر دیدن قایق بازگشت از دریا پیش از طوفان است.

این یک شبیه صحنه در ورودی پنج شنبه, استیفن گراور گفت. ابرهای تیره بود. رعد و برق زده بر روی زمین و دریا. متلاطم امواج عرضی به ورودی جنوبی اسکله. دقیقه قبل از آن یک مرد و دو بچه در یک قایق کوچک ماهیگیری تلاش برای ایجاد راه خود را از ورودی قبل از تبدیل ظاهرا فکر کردن بهتر از آن است.

باران شروع به انتخاب کنید تا ارسال Grover بازگشت به ماشین خود را.

"شما ببینید چه چیزی اتفاق می افتد در حال حاضر ؟" او گفت:. "آن 10 برابر بدتر (در آن روز). ... شما نمی ظروف سرباز یا مسافر با اقیانوس است."

نشستن در نزدیکی Grover, تونی Goedmakers گفت: او را در میان کسانی که آموخته اند که دست اول. سال پیش 57 ساله گفت که او موج حدود نیم مایل خاموش جونو ساحل هنگامی که دکل خود را شکست. او زیرفشار شمال به ورودی مشتری قبل از او نجات توسط یک boater.

اگر چیزی خوب است از تراژدی Goedmakers گفت: این پایه های تاسیس شده در هر پسر بچه ای به نام. هر دو ترویج قایقرانی ایمنی.

این AustinBlu بنیاد همچنین کار با مشتری ورودی منطقه به جای یک مجسمه برنزی در اطراف اسکله جنوب از ورودی مشتری, سیاه گفت: در نزدیکی که در آن بازدید کنندگان مونتاژ موقت یادبود از صدف و شمع بعد از پسران' ناپدید شدن.

Austin در خانواده امیدوار به جای مجسمه در حال حاضر پنجمین سالگرد, اما, سیاه گفت: غرب پالم بیچ هنرمند رابرت سنت کریکس است که هنوز هم کار بر روی آن.

در یک جلسه عمومی سه سال پیش مجسمه سازی به عنوان یک بنای یادبود برای کسانی که در دریا از دست داده.

نویسنده کارکنان Jorge Milian کمک به این گزارش.

showard@pbpost.com

@SamuelHHoward



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن