آتش محققان در تلاش برای شناسایی خانه های آسیب دیده و تخریب شده توسط 8,500 هکتار آتش

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:21 PM EDT مارس 15 سال 2020به عنوان یک 8,500 هکتار دوزخ همچنان به سوزا

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان یک 8,500 هکتار دوزخ همچنان به سوزاندن در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 75 و ذغال سنگ بلوار محققان با بیشتر ناپل آتش نجات منطقه آغاز فرایند شناسایی خانه ها و سازه هایی که آسیب دیده اند یا نابود شده توسط فروغ.

شروع دوشنبه یک تیم از حدود 15 آتش کارکنان منطقه خواهد بود و نقشه برداری در هر خیابان و شمارش خانه در نزدیکی که در آن آتش در حال سوختن است و آتش و رئیس کینگمن Schuldt گفت.

با راه: آنچه که در مورد دروازه طلایی شهرکهای براش آتش

Schuldt گفت: آنها می دانند که از حدود 12 سازه که باید یا آسیب دیده و یا تخریب شده اما او گفت که او نمی دانم که چه نوع از ساختار آنها عبارتند از: خانه و خانه های تلفن همراه و وسایل نقلیه تفریحی را بسته و یا انبارهای.

آتش در حال سوختن است و تقریبا در همان نقطه به عنوان یک 7,200 هکتار فروغ که سوزانده چهار خانه در سال 2017. که سال را به آتش بود 30th, خیابان, آتش Schuldt گفت: در حالی که این آتش است 36th خیابان آتش.

"آن آغاز شده و تقریبا در همان نقطه در یک زمان بسیار شبیه الگوی" Schuldt گفت. "مردم وجود دارد از دست داده است که خانه های خود را از سه سال پیش که بازسازی شده است که باید نقل مکان کرد و آنها تحت تخلیه اجباری."

آتش آغاز شد و در دروازه طلایی شهرکهای اطراف 2 بعد از ظهر پنج شنبه و در یک نقطه از هم جدا شده و به حدود شش برس مختلف آتش سوزی به دلیل گسترش اون سوی خاکستر سوخته و یا شعله های آتش.

Schuldt گفت: صبح روز جمعه که آتش باقی مانده است حدود 5% تا 10% موجود است.

اجباری تخلیه در محل باقی می ماند برای زندگی مردم در طول حداقل ده جاده ها در این منطقه است. اما Schuldt خواست همه ساکنان زندگی در نزدیکی آتش به هوشیار صرف نظر از تخلیه سفارش.

"ما نمی خواهیم مردم را به اجازه خود را نگهبانان" او گفت:.

آیا می دانید؟: کلانتر دفتر نهاد جدید اجباری تخلیه در محل

او هشدار داد مردم نمی شود "فریب خورده" نور باران در حال سقوط صبح جمعه. "ما می خواهید تعداد زیادی از باران" Schuldt گفت: اما او افزود: "نور sprinkles شما حق در اینجا در حال انجام هر چیزی در خارج وجود دارد برای سرکوب آتش است."

"نه یک چیز بد" Schuldt گفت: "اما این است که برای خاموش کردن و از 8000 هکتار در آتش است."

حدود 200 آتش نشان از سراسر کشور – به عنوان دور به عنوان تمپا میامی و اورلاندو – نازل شده بر روی ذغال سنگ شهرستان به نبرد فروغ.

فلوریدا خدمات جنگل است که مصرف سرب مبارزه با آتش سوزی در wildlands در حالی که منطقه در آتش نشانان در حال مصرف سرب از ساختارهای Schuldt گفت.

فلوریدا خدمات جنگل آتش نشانان در حال برش شخم خطوط در اطراف آتش با تراکتور.

"آنها سعی می کنند به حلقه آتش به آن قطع ایجاد یک آتش شکستن اگر شما خواهد شد. هنگامی که آتش است در محل ما می توانید با ما صوفس (جاده) وسایل نقلیه و در واقع خاموش کردن آتش سوزی" Schuldt گفت.

Schuldt گفت: آتش نشانان در حال ساخت تصمیم گیری های دشوار در این زمینه است.

"آنها را به زمان واقعی تصمیم بر انجام دهید ما سعی کنید برای صرفه جویی که ساختار ما سعی می کنید برای نجات کسی ما را امتحان کنید برای کمک به حیوانات مزرعه است که یک مسئله بزرگ در wildland مناطق" Schuldt گفت. "این مردان و زنان با قرار دادن زندگی خود را در خط نه تنها در تمام طول روز, اما هر یک از خانه آنها به یک جداگانه نبرد."

قبلا: آتش برس به مورد 8,500 هکتار با 10 درصد مهار

سازمان دیده بان چه اتفاقی افتاد در اوایل این هفته: دود افزایش بیش از ذغال سنگ از برس آتش سوزی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن