دعوا نیروی فورت پیرس به جیسی و جنوب جاده پارک برای آخر هفته روز یادبود

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:55 PM EDT مارس 19 سال 2020فورت پیرس — جیسی و جنوب جاده پارک ها

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

فورت پیرس — جیسی و جنوب جاده پارک ها بسته خواهد شد آخر هفته روز یادبود پس از چندین دعوا را شکست هفته گذشته در جیسی.

شهر کمیسیون روز شنبه به دنبال توصیه از شهرستان مدیر نیک Mimms به پارک بعد از چند فیلم پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد دعوا در جیسی پارک.

جنوب جاده پارک نیز بسته خواهد شد از نگرانی است که آن را تبدیل به یک جایگزین به جیسی پارک.

رمپ قایق و آب-کشتی راه اندازی باز باقی خواهد ماند.

بیشتر: فورت پیرس ساکن معما 3-روز متوجه اخراج در نور DeSantis هیچ-اخراج سفارش

بیشتر: فورت پیرس ساکن معما 3-روز متوجه اخراج در نور DeSantis هیچ-اخراج سفارش

جیسی و جنوب جاده پارک ها و سواحل در ارتباط با آن محل بسته خواهد شد شنبه, یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه بازگشایی.

"اگر شما به دنبال اقامت محدودیت, من و نه ما نزدیک تمام چیزی که از نزدیک پارک نزدیک رمپ قایق نزدیک در کل چیز" Mimms گفت: این کمیسیون است. "ما نمی باید نیروهای خود را برای قرار دادن 10-15 افسران در برخی از پست های بازرسی در تمام طول روز."

کد مأموران با کمک پلیس مسئول اجرای پارک قوانین و مقررات پارکینگ در ساحل.

Martin County آخر هفته گذشته تا به حال معاونین کلانتر اجرای یک تنها ساکنان محدودیت در جنسن بیچ و استوارت ساحل تحت اقتدار آن coronavirus اضطراری سفارش. شهرستان فورت پیرس وکیل پیت Sweeney اما گفت که او می خواست زمان بیشتری را به پژوهش این موضوع را قبل از ارائه مشاوره به کمیسیون شهرستان.

کمیسیون Jeremiah Johnson و تام Perona مخالف بسته شدن دو پارک مطلوب اجرای پلیس به جای.

جانسون توضیح رای خود را در Facebook post.

"بله, اما بیایید لطفا روشن است که آن را 3-2 به نفع اجازه شهرستان manager برای بستن دو پارک مناطق تنها" جانسون نوشت. "هیچ مقام رسمی رای گیری در نظر گرفته شد اما هنوز هم جهت به شهر manager متاسفانه. (کمیسر شهر تام) Perona و من به دنبال در گزینه های برای شهر و ساکنان شهرستان قادر به لذت بردن از آزادی/امکانات ما (ساکنان) پرداخت می شود بدون تاثیر از کشورهای همسایه... با FPPD و اجرای کد."

"من برای حفاظت از حق استفاده از منابع محلی (پارک رمپ قایق و آب دسترسی در این مورد) که ساکنان برای درخواست و ترویج" جانسون نوشت. "در طول این COVID-19 موضوع شکی وجود ندارد که آفتاب و هوای تازه و آب نمک خوب هستند درمانگران طبیعی است. اکثریت می خواهند خود را محلی آزادی و دارایی قابل دسترسی است. مارتین Co(unty) یافت می شود گزینه خود را."

تعدادی از ساکنان مخالفت با این کمیسیون اقدامات و می خواستم به دانم که چرا افزایش گشت های پلیس نبود اولین تلاش در کنترل فعالیت های پارک.

"من می دانم که مجازات اکثریت فقط به خاطر یک دسته واقعا مردم احمق. هر چه اتفاق افتاده به نزدیک/افزایش گشت های پلیس پلیس دوچرخه چهار چرخ یا من می دانم که پا گشت.. فقط داره می گه,'" ویلیام Plats نوشت on Facebook.

"افتضاح تصمیم توسط کمیسیون! چگونه در مورد قرار دادن پلیس وجود دارد و به حفظ نظم و به ما اجازه می دهد برای لذت بردن از پارک های ما!!!" آنه ماری Bresle-جواب نوشت. "ما پرداخت مالیات بر املاک برای لذت بردن از پارک ها و تکیه بر حفاظت پلیس,"

"به نظر می رسد به من که دیگر استان ها را در بر داشت راه برای محدود کردن به ساکنان شهرستان تنها...چرا ما نمی توانیم????" جینا لوتر نوشت.

کمیسر شهر روفوس الکساندر گفت: این کمیسیون عمل برای محافظت از جامعه است.

"من این را نه به عنوان یک مجازات" الکساندر گفت. "من این را به عنوان صرفه جویی در زندگی می کند."

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن