FDOT: بسیاری از پل ها ندارد و میزان خوردگی دیده می شود در روزولت پل در 23 سال

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:16 PM EDT Jul 24, 2020مارتین کانتی— سطح خوردگی دیده می شود در ی

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

مارتین کانتی— سطح خوردگی دیده می شود در یکی span عازم جنوب روزولت پل غیر معمول است برای یک پل که حدود 23 سال رئیس مهندس فلوریدا بخش حمل و نقل روز جمعه گفت.

"روزولت (پل) پس از 23 سال از خدمات خواهد بود و بعید است برای دیدن خوردگی جزئی در این نوع از محیط زیست اما اکثر سگمنتال پل ها را تجربه نمی خوردگی در تاندون ها در این دوره نسبتا کوتاه از زمان" گفت: خواهد وات FDOT ارشد مهندس. "ما سعی می کنید برای به حداکثر رساندن عمر همه ما سازه به دلیل آن است که یک سرمایه گذاری است."

آژانس شده است به طور مداوم گرفتن نمونه از عازم جنوب پل و ارسال آنها را تست کنید. به عنوان جمعه, نتایج اولیه نشان می دهد خورده جراحی تاندون ها فقط در یک دهانه از پل. وات گفت: آژانس هنوز در حال کار است به درک چرا جراحی تاندون ها در یکی span هستند خورده در این نقطه در پل زندگی.

با توجه به FDOT پنج سال کار طرح برآورد کل هزینه های تعمیر و بازسازی روزولت پل $21,049,999.

بیشتر: اولیه FDOT ارزیابی عازم جنوب روزولت پل کامل تعمیرات به 4 ماه

در ژوئن 16, FDOT مقامات انجام شد دوسالانه بازرسی در عازم شمال و عازم جنوب روزولت پل وقتی گفتند یافت شکاف در عازم جنوب پل و بسته هر دو به عنوان به خوبی به عنوان بخشی از دیکسی بزرگراه که در زیر یا نزدیکی پل.

هفته بعد در ژوئن 27, the عازم شمال روزولت پل بازگشایی پس از تعمیرات جزئی انجام می شود. این بخش از دیکسی بزرگراه که قبلا بسته شده به دلیل کار بر روی پل بازگشایی شد در جولای 3.

در عازم شمال پل وجود دارد 5 تن وزن محدودیت در محل که اجرا شده است توسط استوارت اداره پلیس افسران و فلوریدا گشت بزرگراه troopers روزانه. پلیس گفت که آنها اجرا درآوردن آن را با متوقف کردن رانندگان که به نظر می رسد رانندگی نیمه کامیون و دیگر وسایل نقلیه تجاری.

بث Frady ارتباطات مدیر FDOT گفت: عازم جنوب روزولت پل به احتمال زیاد نمی خواهد باز به رانندگان و تا پایان نوامبر یا اوایل دسامبر.

علل خوردگی

Frady وجود دارد گفت: 84 سگمنتال پل که همان نوع از پل روزولت پل در دولت است.

پس از FDOT مقامات یافت خوردگی در جراحی تاندون عازم جنوب پل و یک شکاف در southbound span آژانس برنامه ریزی برای بازرسی دیگر قسمتی پل در دولت به دیدن اگر مسائل مشابه رخ داده بود.

واتس اپ گفت: این سازمان تا کنون دیده نمی شود یکی دیگر از سگمنتال پل با مشکلات خوردگی شبیه به نوع خوردگی دیده می شود عازم جنوب پل.

وجود دارد سه قسمت به قسمتی پل بازرسی برای 84 پل ها در سطح ایالت.

برای اولین بار است که به دنبال بیش از همه برنامه ها و بازرسی های که انجام شده است برای همه پل ها. پس از آن FDOT مقامات برو داخل پل ها و بازرسی آنها. در نهایت آنها بازرسی در خارج از پل و نمونه است.

دوم و سوم مرحله تکمیل شده است 75 درصد و 20 درصد بود.

"داشتن که در یک نقطه خاص (در عازم جنوب پل) که سطح خوردگی است غیر معمول" وات گفت. "این چیزی است که ما طراحی کرده ایم اما نمی توانیم تکرار که در هر نقطه دیگری در پل و یا هر گونه دیگر پل در موجودی ما در این زمان است."

بیشتر: FDOT همچنان در نظر گرفتن نمونه عازم جنوب روزولت پل هزینه برای تعمیر آن شناخته نشده

در حالی که علت خوردگی در این نقطه است که هنوز هم ناشناخته به FDOT مقامات وات گفت: این مشترک برای پل هایی که بر بدن بزرگ آب به نوعی از خوردگی به دلیل ترکیبی از نمک و آب و هوایی است که ما تجربه در فلوریدا.

"فلوریدا کردم بیش از 8 ، 000 مایل از خط ساحلی به طوری که به معنی ما هم مرز با اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک است که بسیار خورنده جزء به فلوریدا و بسیاری از ما پل در نزدیکی و یا بر روی خط ساحلی" وات گفت. "خوردگی است که به طور معمول ناشی از ترکیبی از هوا و آب و نمک و در آینده در تماس با ما قطعات فولادی."

چه قسمتی کار پل

وات گفت: روزولت پل و دیگر سگمنتال پل در کشور ساخته شده بیشتر از دو جزء — جراحی تاندون ها و بتن.

تاندون ها گروه بندی استحکام بالا و سیم. بسیاری از تاندون ها را تشکیل می دهند یک پل span او گفت:.

"تاندون نوع فشار بتنی پیش ساخته قطعات با هم ارائه پشتیبانی و آن را اجازه می دهد تا ما را به مهندس دیگر دهانه آن را به حداقل می رساند تعداد پایه ما به برهم زدن محیط زیست با" وات گفت.

قسمتی پل ایجاد شده که یک ردیف از پیش بازیگران, بلوک بتن در کنار هم قرار دارند با جراحی تاندون ها و شدیدا محدود شده است. هر بلوک بتنی است و سپس به بلوک مجاور با جراحی تاندون ها.

"تاندون اصلی حمایت از" وات گفت.

وات گفت: بتن و فولاد در حال آرایش سگمنتال پل زیرا آنها دارای خواص متفاوتی است. بتن با این نسخهها کار خوبی برای فشرده سازی همه چیز اما خوب نیست با تنش است. جراحی خوب نیست با فشرده سازی, اما نشانی از یک کار خوب با تنش است.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن