سازمان غذا و دارو (FDA)، دلارهای مالیاتی شما که به سختی در محل کار به دست آورده اید، با وارد شدن به یک کمپین تبلیغاتی از کوسه پریده است.
آنها اخیراً این agitprop کوچک دیوانه وار را برای به حداکثر رساندن تلقین تقویت کننده های واکسن، به ویژه کودکانی که تقویت کننده دریافت می کنند، ساخته اند. عنوان جذاب و آهنگ موسیقی عجیب و غریب پر از حباب های فکری را بررسی کنید! : فقط یک دقیقه! با دکتر پیتر مارکس - چرا باید برای COVID 19 یک تقویت کننده دریافت کنم؟
دکتر پیتر مارکس مدیر مرکز ارزیابی و تحقیقات مواد بیولوژیکی سازمان غذا و دارو است - هیچ تضاد منافعی وجود ندارد ... بلکه بسیاری از متخصصان پزشکی و علمی در زمینه بیماری های عفونی محکومیت خود را اعلام کرده اند. تماشای حضور دکتر نیکول سافایر در برنامه هانیتی فاکس، نگرانی های خود را بیان می کند و تبلیغ FDA را نسبتاً ناپسند می خواند.
بیایید به برخی از ادعاهای دکتر مارکس نگاه کنیم:
«افرادی که در ابتدای همهگیری مبتلا به کووید-19 بودند، تنوع متفاوتی داشتند، نسخه متفاوتی از کووید-19 با آنچه در حال حاضر در گردش است، و ما میدانیم که شما به سطوح بالایی از مصونیت نیاز دارید، مانند کسانی که با یک تقویتکننده تأمین میشوند. "
بنابراین، اگر واکسینه شده اید و همچنین مبتلا به کووید-19 بوده اید، احتمالاً ایده خوبی است که یک تقویت کننده دریافت کنید، در این صورت باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که چه زمانی برای شما مناسب است که این آمپر را دریافت کنید. اما دریافت این تقویت کننده می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات بیشتر با نسخه جدید در آینده کمک کند.
دیلی وایر:
دکتر وینای پراساد از دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، و دکتر مارتی ماکاری از دانشگاه جانز هاپکینز از مارکس و FDA خواستند تا راهنمایی کنند. پراساد گفت در یک موضوع در توییتر (هیپرلینک اضافه شده):
این دیوانه است. او در این ویدئو ادعا می کند که اگر با دو دوز واکسینه شده اید و کووید داشته اید، باید یک تقویت کننده دریافت کنید. اما خودش می داند که هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد. او می تواند آن را از شرکت بخواهد. اما نه[.]
اما شاید بدترین بحث در ابتدای ویدیو باشد، جایی که او می گوید اگر مدت ها پیش مبتلا به کووید بوده اید، در معرض گونه های قدیمی تری از اجداد خود قرار گرفته اید. به همین دلیل است که باید تقویت کننده را دریافت کنید. با این حال، تقویت کننده یک ساختار ساخته شده از ... سویه جنس قدیمی تر[.]
FDA این فرصت را داشت که از شرکتها بخواهد کارآزماییهای تصادفیسازی شده و کنترلشده پایداری را با استفاده از نقاط پایانی تقویتکننده بالینی انجام دهند. آنها از این مسئولیت سلب شده اند. و اکنون با سطوح پایین شواهد، که به عنوان داستان سرایی نیز شناخته می شود، برای تغییر رفتار جامعه درگیر شوید. تماشای آن غم انگیز است.
P.S. تنها پس از استعفای مدیر و معاون در اعتراض از سمت خود کناره گیری کرد.
دیدنش خیلی خسته کننده است این بسیار گمراه کننده است و بر اساس این عقیده است که تیتر آنتی بادی شاخص کلیدی محافظت است. بسیاری از پزشکان دولتی عینیت علمی خود را از دست داده اند. و متأسفانه، داده های عظیم در مورد مصونیت طبیعی را نادیده بگیرید. https://t.co/kuyxDZNFln
- دکتر مارتی مکاری، MPH (@MartyMakary) 5 ژانویه 2022
در حال حاضر کسانی که با Omicron قرارداد می بندند غالب هستند جمعیت واکسینه شده و حتی کسانی که دریافت کرده اند تقویت کننده ها فایزر منتشر شد اطلاعات متناقض برای اثربخشی تقویت کننده برای مدت کوتاهی.
وجود دارد تحصیل آلمانی که داده های سخت نشان دهنده یک تقویت کننده است، خطر ابتلا به Omicron را افزایش می دهد و به طور کلی ایمنی را کاهش می دهد.
"آلمانی (این en Deutsch) است، اما نتیجه این است که 96٪ از کل موارد Omicron در آلمان واکسینه شده اند. با توجه به اینکه نرخ کلی واکسیناسیون در آلمان 70٪ است، این بدان معنی است که واکسن ها در حال حاضر -87٪ بر علیه Omicron موثر هستند.
علم خوبی وجود ندارد داده ها نشان دادن تقویت کننده ها در بزرگسالان جوان سالم خطر عفونت یا شدت نتایج را کاهش می دهد. افزایش تعداد مبتلایان به کووید در میان جوانان به دلیل افزایش آزمایشات است و افرادی که در بیمارستان بستری می شوند بیشتر کسانی هستند که به دنبال درمان برای چیزی غیر از مربوط به کووید هستند.
«اما درصد زیادی از کودکان بستری در بیمارستان به دلیل سایر بیماریها تحت درمان هستند و تحت درمان هستند تست تصادفی مثبت در آزمایش روتین برای COVID-19."
بچه ها روشن هستند بسیار کم خطر مرگ بر اثر کووید یا انواع مختلف. یک برگه اطلاعات عمومی FDA نشان می دهد که 86٪ از کودکانی که در گزارش واکسن کووید فایزر شرکت کرده اند گزارش داده اند. واکنش های ناخواسته از "خفیف" تا "شدید" متغیر است. مطالعاتی وجود دارد که به عوارض قلبی in جوانی هم
دکتر مارک و FDA اطلاعاتی برای حمایت از ادعاهای خود در تبلیغ تقویت کننده ارائه نمی دهند.
دالی گزارش در مورد سیم راست در نظر بگیرید که آیا توییتر، فیس بوک یا یوتیوب ویدیوی FDA را به عنوان اطلاعات نادرست درباره کووید-19 علامت گذاری می کنند و پست ها را مسدود می کنند؟
اوه بله، حالا می توانید جلوی خنده شکم خود را بگیرید، زیرا ما واقعاً موارد فوق را در نظر نمی گیریم. واقعیت این است که پلتفرمهای رسانهای برتر تبلیغات FDA را مانند بوسههای شکلاتی به کودک خردسالی که میخواهد در طول بازی Super Bowl ساکت بماند، محاکمه میکنند.
اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.
منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.