معروف 57 ساله sportfishing قایق شیر دریایی II سر خانه برای ارسال نهایی-ایرما بازسازی

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:54 PM EDT Jun 25, 2020شیر دریایی II, یاد 54-پا sportfishing

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

شیر دریایی II, یاد 54-پا sportfishing قایق ساخته شده در استوارت در سال 1963 است که در آب و, این بار نه زیر آن.

قایق ساخته شده توسط Whiticar قایق آثار اولین خانواده از گنج ساحل قایق صنعت ساختمان غرق در جنسن بیچ اسکله در رودخانه هند تالاب در طول طوفان ایرما در سپتامبر 2017.

بیشتر: یاد sportfishing قایق شیر دریایی II غمگین تلفات طوفان ایرما

پس از نزدیک به سه سال و حدود 1.7 میلیون نفر در بازسازی شیر دریایی دوم بود که به آرامی کاهش پنج شنبه بعد از ظهر به گاو دریایی جیب در Hinckley قایق بادبانی خدمات در پورت سلرنو و motored مایل و یا پس از بازگشت به Whiticar قایق با این نسخهها کار در Willoughby کریک برای لمس نهایی.

"ما می خواستیم آخرین بیت از کار انجام می شود در جایی که قایق در اصل ساخته شده است" گفت: سروان. جف فرانک که منجر شده این پروژه برای صاحب چارلز Orr هوستون.

بازسازی هزینه انتظار می رود که در مجموع حدود 2 میلیون هنگامی که به پایان رسید در ماه اوت است.

بیشتر: غرق از طوفان, ایرما, شیر دریایی II در حال احیا است

"آن را آسان تر است و بسیار کمتر از گران قیمت برای ساخت یک قایق جدید از ابتدا" فرانک گفت. "اما تاریخ این قایق ساخته شده است که این تلاش ارزش آن."

شیر دریایی II بود و غیر رسمی گل سرسبد شمالی باهاما هنگامی که آن عمل از واکر Cay در طول دوران اوج خود را در دهه 1970 و 80 در نظر گرفتن برجسته از جمله رئیس جمهور ریچارد نیکسون و خواننده بینگ کرازبی برای ماهیگیری گشت و گذار.

کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به ماهی از دریای شیر II می تواند در مورد رویای آن را در حالی که تماشای گشایش اعتبار از تلنگر توپ را "واکر Cay تواریخ" ماهیگیری در ESPN برای 15 سال آغاز و در سال 1992.

ترمیم تیم هدف این است که به شیر دریایی II بهتر از قبل در حالی که حفظ تاریخی آن صداقت است.

"قایق بود تقریبا کاملا نابود" فرانک گفت. "به جای فقط آن را تعمیر ما به نوعی از گسترش افق این پروژه عملا آن را یک کل جدید قایق در حالی که هنوز نگه داشتن آن در دهه 1960 نگاه کنید."

تعظیم به استرن

از تعظیم به استرن قایق آسیب دیده از رده خارج فاسد و یا پایین تر از قطعات جایگزین شده است با جدیدتر و سبک تر و قوی تر مواد و تکنولوژی روز.

شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس نمی کمک به فرآیند نوسازی.

"COVID-19 همه چیز تغییر" Frank. "اگر ما نیاز به چیزی است که ما در رحمت از تامین کنندگان."

نتیجه یک شیر دریایی II با طیف بیشتری با تشکر از مخازن سوخت بزرگتر و کوچکتر دلسرد شدن برای کاهش بکشید. قایق در اصل به حال عظیم دلسرد شدن پس از آن می تواند "دست انداز از طریق" sandbars از ضعیف لایروبی سنت لوسی ورودی بدون ایجاد آسیب ساختاری فرانک گفت.

شیر دریایی II بسیار چالاک برای اندازه آن فرانک گفت.

"این قایق ساخته شده بود به تناسب نیازهای ما, است که ماهیگیری برای بزرگ آبی مارلین" فرانک گفت. "به طور معمول, ما می خواهم می خواهم یک 40 - 50-قایق پا به چابکی یک قایق بزرگتر فقط نمی تواند به شما بدهد. اما حتی در 54 سر پا, این قایق دارای قابلیت مانور 43-قایق پا."

به دلیل روابط خود را با واکر Cay هدف این است که به شیر دریایی II بخشی از اوت بزرگ دوباره باز از جزیره توچال بود که به طور جدی آسیب دیده در طوفان دوریان.

بیشتر: در اینجا این است که چگونه به آماده شدن قایق خود را به عنوان فصل طوفان رمپ تا

شیر دریایی II مشخصات

  • طول: 54 سر پا
  • نوع قایق: Sportfish
  • سال ساخت: 1963
  • سازنده: Whiticar قایق آثار استوارت
  • صاحب اصلی: O. H. Ingram
  • نام اصلی: انتشار
  • دیرین مالک: باب Abplanalp
  • دیرین صفحه اصلی: واکر جزیره باهاما و لانگ آیلند نیویورک
  • غرق: سپتامبر. 10,2017 در طول طوفان ایرما در جنسن بیچ
  • مالک جدید: چارلز Orr از هوستون تگزاس
  • اطلاعات بیشتر: شیر دریایی مرمت در Facebook

نویسنده کارکنان اد قاتل کمک به این گزارش.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.

آخرین مطالب