صورت-ماسک دستور ممکن است نزدیک شدن در رودخانه هند County اگر COVID-19 موارد در ادامه به افزایش

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:24 PM EDT Jun 23, 2020INDIAN RIVER COUNTY — پوشیدن پوشش صورت می

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — پوشیدن پوشش صورت می تواند تبدیل به اجباری در اینجا اگر محلی COVID-19 موارد همچنان به افزایش است.

"ما شده اند بسیار موثر در گرفتن پیام در سراسر" شهرستان مدیر جیسون براون گفت. "من معتقدم که ما می توانیم نگه داشتن رفتن و در مورد اگر بیشتر مردم ماسک می پوشند."

این زمان ممکن است, او گفت: زمانی که کانتی ممکن است نیاز به نیاز به پوشش صورت.

با اشاره به این شهرستان کمیسیون نخواهد دیدار دوباره تا جولای 7, براون گفت که او می خواست ورودی از کمیسیون قبل از صدور حکم چیزی که او مجاز به انجام این کار بدون تصویب خود را.

"ما تلاش کردیم که مردم را تشویق به پوشیدن ماسک" براون گفت. "من فکر نمی کنم ما انجام داده ایم به عنوان یک کار خوب به عنوان ما نیاز به."

COVID-19 نفر در رودخانه هند افزایش یافته است به طور پیوسته در طول چند هفته گذشته به عنوان کسب و کار رستوران ها و دیگر امکانات را بازگشایی شد. همانطور که از پنج شنبه, Indian River County است 433 کل موارد گزارش شده در محدوده سنی از نوزاد تا 99 بهداشت گفت: افسر میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن. در ژوئن 7, شهرستان تا به حال 190 موارد, او گفت:.

متوسط سن کسانی که تست مثبت است که در حال حاضر 41, او گفت:.

"فقط به خاطر اینکه شما کسی را می شناسید و آنها به نظر می رسد سالم به این معنا نیست که آنها سالم هستند" فروشنده دوره گرد وجار زن گفت.

بیشتر: Indian River County مقامات تکرار درخواست به سایش پوشش صورت به عنوان COVID-19 موارد رشد

کمیسیون در روز سه شنبه حمایت صورت-ماسک قیمومیت اگر قهوه ای آن را لازم بداند.

"فصل (ماسک) برای دوستان و همسایگان خود را به طوری که آنها می توانید احساس راحتی بیشتری بیرون رفتن و در مورد" کمیسر باب سولاری گفت.

سولاری خواسته محلی اتاق بازرگانی, هتل ها و گردشگری کسب و کار های مربوط به ترویج پوشیدن پوشش صورت در عمومی برای جلوگیری از COVID-19 گسترش یافته است.

این شهرستان نیاز به انجام بهتر برای یادآوری مردم به پوشیدن ماسک از جمله به عنوان قرار دادن نشانه های جاده ای در, بسیار سفر جاده مانند جاده دولت A1A دولت جاده 60 و آمریکا 1 کمیسر پیتر o'bryan گفت. عمومی ممکن است پیام اگر آن را ارسال شده در بخش سایت و موعظه در طول هفتگی اخبار همایش ها, او گفت:.

"ما واقعا نیاز به خارج شدن و تقریبا این پیام را در چهره مردم," o'bryan گفت. "ما باید واقعا تهاجمی در این پیام است."

بیشتر: ماسک صورت به توان مورد نیاز در شغل مارتین کانتی مواد غذایی-خدمات کسب و کار کارکنان

وجود دارد هیچ برنامه ای برای نزدیک امکانات, مقامات گفت. اما برخی از ادارات شهرستان در حال حاضر در حال ایجاد تغییرات. ماسک صورت نیاز از هر کسی وارد دادگاه شهرستان از جمله کارکنان منشی دادگاه جف اسمیت گفت. کارکنان مجاز به حذف ماسک خود را در ایستگاه های کاری اما باید آنها را می پوشند هر زمان که ترک میز خود, او گفت:.

GoLine های عمومی کانتی-سیستم حمل و نقل محدود کرده است ridership به 10 نفر در هر اتوبوس فراهم می کند و ماسک برای کسانی که هیئت مدیره بدون یکی گفت: کارن Deigl رئیس/مدیر عامل شرکت منابع ارشد انجمن که نظارت بر GoLine.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن